Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

Jehoentelaar

Frijns is altijd een heikneuter geweest in de media. Communicatief niet sterk zijn is geen ramp want dat zit deels in de persoon. De arrogante trekjes kon hij in vroegere jaren mee wegkomen, maar sinds binnenkomen in de GP2 mislukte niet meer. Hij dreigt voor mijn gevoel nu een soort tweede Doornbos te worden, die (en dat is inmiddels naar wat ik heb gehoord verbeterd!) jarenlang in al zijn verhalen teerde op een jaar IndyCar en anderhalf seizoen Formule 1 - tot het irritante aan toe.

Arthur

Dat laatste is juist en het is nu wel minder. Zondag meen ik dat hij zichzelf nog even zat te vergelijken met MSC...  :o
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

-Nino-

#1472

Aanstaande zaterdag en zondag zijn alle kanalen van Ziggo Sport Totaal gratis te bekijken.
Voor iedereen is dus Live GP3, GP2, Formule 1 en WRX te zien.

Trouwens volgende week:

Ziggo Sport (Select)
Zondag 04 december 2016
14.00 - 15.30 uur
Formule 1
Terugblik 2016

BMW.WilliamsF1

Op Nu.nl lees ik dit:

http://www.nu.nl/media/4365898/ziggo-denkt-formule-1-programma-dinsdag-en-vrijdag.html

Ze zijn er toch wel serieus mee bezig om nog meer uit te gaan zenden. Ik vond t sowieso al tof dat Jack Plooy in de laatste race eens fatsoenlijk te verstaan was en ook wat interviews vanaf de grid deed. Nu nog een live camera er bij en vanaf een half uur voor de race naar de grid zou het wel afmaken. Dat gezever in de studio heeft voor mij niet heel veel meerwaarde :)

-Nino-

Ik hoop dat het dan een talkshow wordt waarin niet alleen de F1 behandeld wordt, maar waarin bijvoorbeeld ook de andere autosporten die Ziggo Sport uitzendt (in het kort) besproken worden.

Daarbij hoop ik dat ze volgend seizoen het IMSA kampioenschap gaan uitzenden, want daarbij zitten ook wel enkele Nederlandse toppers.

gloudiesaurus

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 15 december 2016 - 11:13:28
Op Nu.nl lees ik dit:

http://www.nu.nl/media/4365898/ziggo-denkt-formule-1-programma-dinsdag-en-vrijdag.html

Ze zijn er toch wel serieus mee bezig om nog meer uit te gaan zenden. Ik vond t sowieso al tof dat Jack Plooy in de laatste race eens fatsoenlijk te verstaan was en ook wat interviews vanaf de grid deed. Nu nog een live camera er bij en vanaf een half uur voor de race naar de grid zou het wel afmaken. Dat gezever in de studio heeft voor mij niet heel veel meerwaarde :)

Nice! http://www.gppits.net/nieuws/formule_1_programma_op_dinsdag_en_vrijdag_bij_ziggo_sport/
Ik kijk altijd al naar F1 fans only.

Wat interviews en andere items op vrijdagavond zou leuk zijn. Bijv. ook de reactie van Max.
Voor de eredivisie is er zoiets op vrijdag, dat zit best leuk in elkaar.

Live studio programma met gasten hoeft van mij niet zo, heb ik niet zoveel mee.
Ik zie Coronel en Lammers nu al genoeg  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Edwin90

Citaat van: -Nino- op 15 december 2016 - 14:58:31
Ik hoop dat het dan een talkshow wordt waarin niet alleen de F1 behandeld wordt, maar waarin bijvoorbeeld ook de andere autosporten die Ziggo Sport uitzendt (in het kort) besproken worden.

Daarbij hoop ik dat ze volgend seizoen het IMSA kampioenschap gaan uitzenden, want daarbij zitten ook wel enkele Nederlandse toppers.

IMSA zou cool zijn. Ze mogen van mij ook volledige WEC races uitzenden. Ik ben alleen bang dat dat commercieel niet heel interessant is, helaas. IMSA kun je trouwens gratis kijken via IMSA TV.

Jehoentelaar

WEC-races in z'n volledigheid is commercieel niet te doen. Je zit voor een groot deel met vrij onplezierige starttijden en zes uur lang op de bank hangen is een hele opgave. Le Mans kan wel prima uit, maar dat is uiteraard een uniek geval.

-Nino-

Olav Mol meldt via Twitter dat Ziggo Sport later deze week om de tafel gaat om het format voor aankomend seizoen te bespreken.

Wat daarbij opvalt bij de reacties op Twitter: mensen willen een uitzending zoals Sky Sports met mensen op de Grid etcetera, maar ondertussen moet ook alles op het 'gratis' kanaal (14) worden uitgezonden.  :D :D

Wat denken jullie?

Ik zou graag een programma zien waarin meerdere racecategorieën worden besproken.

BMW.WilliamsF1

Ja persoonlijk zou ik ook liever meer vanaf t circuit zien dan het gezever in die studio. Jack Plooy liep vorig jaar wel 2 keer met een live zender rond, waarmee ie rechtstreeks uitgezonden kon worden. Dat kostte wel een hele hoop geld, maar vind ik wel een toegevoegde waarde. Zo kan ie wat interviews vanaf de grid afnemen enz....

Jehoentelaar

Met een paar Europese wedstrijden kun je wel een team die kant op sturen, maar de hele wereld over kost ontzettend veel. Hartstikke leuk, maar ik zie liever de races op het open kanaal.

Citaat van: -Nino- op 14 februari 2017 - 13:37:08
Ik zou graag een programma zien waarin meerdere racecategorieën worden besproken.

Mits daar mensen met kennis op worden gezet. Dat is ze bij de Formule 1 al nauwelijks gelukt, dus ik heb hier een hard hoofd in.

Robbert65

Citaat van: Jehoentelaar op 14 februari 2017 - 14:40:08
Met een paar Europese wedstrijden kun je wel een team die kant op sturen, maar de hele wereld over kost ontzettend veel. Hartstikke leuk, maar ik zie liever de races op het open kanaal.

Citaat van: -Nino- op 14 februari 2017 - 13:37:08
Ik zou graag een programma zien waarin meerdere racecategorieën worden besproken.

Mits daar mensen met kennis op worden gezet. Dat is ze bij de Formule 1 al nauwelijks gelukt, dus ik heb hier een hard hoofd in.

Ik heb dit een paar maanden geleden met Olav Mol kunnen bespreken toen ik hem sprak voor GPPits. De opmerking dat de Nederlandse fans willen dat alles gratis is én minstens zo goed als Sky het doet klopt, dat is een opmerking doe Mol ook maakte. Dat gaat natuurlijk niet lukken. Hij vertelde, dat Ziggo noch Mol/Plooij invloed hebben op het format van die TV uitzendingen, omdat dat door Ziggo is uitbesteed aan een Amsterdamse producent van (kennelijk beroerde) televisieprogramma's. Nu er een nieuw jaar begint kan men opnieuw onderhandelen op details, maar houd er rekening mee, dat er niet al teveel zal veranderen, wegens doorlopend contract...

Op interactief en inhoudelijk gebied kan men toch wel veel van de Engelsen leren. Daar worden heus geen spelletjes gespeeld, daar wordt serieus gesproken over een serieuze sport. Wij ergeren ons al twee jaar bijzonder aan het gewauwel rondom de grand prixs op de Nederlandse TV en geven dan ook de voorkeur aan de voorbeschouwingen op de Engelse kanalen. Sinds Spanje 2016 zijn we wel weer een beetje fan van Olav geworden en zetten we zijn wedstrijdcommentaar gewoon weer op 10.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Tuesday

Citaat van: Jehoentelaar op 14 februari 2017 - 14:40:08
Met een paar Europese wedstrijden kun je wel een team die kant op sturen, maar de hele wereld over kost ontzettend veel. Hartstikke leuk, maar ik zie liever de races op het open kanaal.

Citaat van: -Nino- op 14 februari 2017 - 13:37:08
Ik zou graag een programma zien waarin meerdere racecategorieën worden besproken.

Mits daar mensen met kennis op worden gezet. Dat is ze bij de Formule 1 al nauwelijks gelukt, dus ik heb hier een hard hoofd in.
ik denk ook niet dat de gemiddelde nederlandse F1/Max fan zit te wachten op andere raceklasses. Dat lijkt me meer iets voor de echte autosportliefhebber en dan zou het misschien logischer zijn als ze dat in het betaalde pakket stoppen.

Matthijs

Citaat van: Robbert65 op 14 februari 2017 - 14:59:18
Ik heb dit een paar maanden geleden met Olav Mol kunnen bespreken toen ik hem sprak voor GPPits. De opmerking dat de Nederlandse fans willen dat alles gratis is én minstens zo goed als Sky het doet klopt, dat is een opmerking doe Mol ook maakte. Dat gaat natuurlijk niet lukken.

Ik snap wel dat voor niets alleen de zon opgaat, maar in de tijd van Verstappen Sr. lukte het wél: Allard Kalff in de pitstraat, Olav op locatie en alles op het gratis net. Natuurlijk is alles duurder geworden in de F1, maar is snap wel dat de gemiddelde F1-fan dan geen begrip heeft dat het zo duur is als het een paar jaar geleden nog allemaal gratis kon.

Jehoentelaar

Citaat van: Tuesday op 14 februari 2017 - 15:35:26
ik denk ook niet dat de gemiddelde nederlandse F1/Max fan zit te wachten op andere raceklasses. Dat lijkt me meer iets voor de echte autosportliefhebber en dan zou het misschien logischer zijn als ze dat in het betaalde pakket stoppen.

Zeker mee eens. Misschien dat dat verandert als ook daar Nederlands succes plaatsvindt, maar eerder is dat niet echt interessant voor het grotere publiek. Zijn ook meteen weer een heleboel wedstrijden extra.