Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

Arthur

Nu Sport 1 besloten heeft Mol terug te halen als commentator en de rechten gekocht heeft van GP2 en 3  en meer F1 gaat uitzenden wordt een abonnement aantrekkelijker wat betreft de prijs/kwaliteitsverhouding.

Wie neemt [overweegt] nu een abonnement te nemen in 2014?

Ik in ieder geval wel?

Jullie?
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Kootje

Nu ze GP2 7 3 uit gaan zenden en Mol het commentaar vd F1 gaat doen sluit ik zeker weer 'n proefabbootje af. Bijna zeker dat ik die ditmaal niet opzeg, maar door laat lopen tot 1 maand voor einde seizoen.

Edwin90

Ik neem zonder twijfelen een abonnement. HD beeld met fatsoenlijk commentaar, wat wil je meer?

Ik hang er trouwens even een polletje aan!  :)

T.Nuvolari

3 topics opver sport1? man man man, die Hollanders toch  8)

Arthur

Citaat van: Edwin90 op 26 november 2013 - 21:37:08
Ik neem zonder twijfelen een abonnement. HD beeld met fatsoenlijk commentaar, wat wil je meer?

Ik hang er trouwens even een polletje aan!  :)

Prima Edwin90 ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Fabian


robbert

Citaat van: M@rc op 26 november 2013 - 21:38:21
3 topics opver sport1? man man man, die Hollanders toch  8)

ja ze zijn gewoon blij dat ze nog naar de f1 kunnen kijken. En gelijk hebben ze. Bij ons in vlaanderen is het al gedaan

Arthur

Ik heb gestemd vlak voor het seizoen een nieuw abbo te nemen. Twijfel nog met die docu's [en wat dat in gaat houden] dus daar moet ik nog eens goed over nadenken.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Edwin90

Die docu's boeien mij wel, maar niet voor 15 euro in de maand. Een beetje zoeken op het net en je hebt ze ook. :-[

0634

Ik neem sowieso een abbo. Mol staat daar los van. Ik heb hem wel opgezegd voor de winter. Scheelt een paar maanden geld.

Jehoentelaar

Nog een topic? :)

Abonnement? Nee:
* Een deel van de races is prima te volgen via de BBC.
* De rest van de races is te volgen op RTL Deutschland, en dat commentaar is niet beter of slechter dan dat van Olav. Ik heb persoonlijk geen moeite om op een Duitse zender af te stemmen; het is op zich ook prima te volgen.
* Social media, met name Twitter, geeft voldoende informatie tijdens en rondom de races dat het, behalve voor de races zelf, haast niet meer nodig is om überhaupt een TV aan te zetten.
* Ik vind een stream kijken geen probleem, dus voor GP2 zoek ik een stream van Sky UK. Voor GP3, wat ik toch niet zo veel kijk, voldoen Eurosport en wederom een stream.

Perton

Euh de optie die ik wil staat er niet tussen.

Ik neem in eerste instantie niet per se een abbonement, ik wacht even af wat Sport 1 precies te bieden gaat hebben. Ik weet dat het commentaar van Mol me toch niet interesseert, dus ik wil eerst weten wat ze om de show heen gaan doen. Als me dat bevalt, dan neem ik wel weer abbo.

Da's wat anders dan 'ik neem absoluut geen abbonement', want ik sta er niet onwelwillend tegenover.

SDG

Citaat van: robbert op 26 november 2013 - 21:47:16
Citaat van: M@rc op 26 november 2013 - 21:38:21
3 topics opver sport1? man man man, die Hollanders toch  8)

ja ze zijn gewoon blij dat ze nog naar de f1 kunnen kijken. En gelijk hebben ze. Bij ons in vlaanderen is het al gedaan

Waar een wil is, is een weg. Als je echt de F1 wil blijven volgen, ga je altijd wel een andere manier vinden om te kijken.

robbert

Citaat van: SDG op 27 november 2013 - 11:21:29
Citaat van: robbert op 26 november 2013 - 21:47:16
Citaat van: M@rc op 26 november 2013 - 21:38:21
3 topics opver sport1? man man man, die Hollanders toch  8)

ja ze zijn gewoon blij dat ze nog naar de f1 kunnen kijken. En gelijk hebben ze. Bij ons in vlaanderen is het al gedaan

Waar een wil is, is een weg. Als je echt de F1 wil blijven volgen, ga je altijd wel een andere manier vinden om te kijken.

ja de andere manieren zijn er. We hebben nog rtbf, maar anders zou ik het ook niet weten. En de stream is ook geen optie want qua beeldkwaliteit is het nul

SDG

Citaat van: robbert op 27 november 2013 - 11:35:15
ja de andere manieren zijn er. We hebben nog rtbf, maar anders zou ik het ook niet weten. En de stream is ook geen optie want qua beeldkwaliteit is het nul

Je moet nu eenmaal roeien met de riemen die je hebt. En ik verkies nog altijd slechte beeldkwaliteit boven helemaal géén beeld meer.