USA: Cijfer voor de race

Gestart door 0634, 17 november 2013 - 22:02:57

« vorige - volgende »

Wat vonden we ervan?

10
0 (0%)
9
0 (0%)
8
0 (0%)
7
0 (0%)
6
4 (25%)
5
5 (31.3%)
4
3 (18.8%)
3
1 (6.3%)
2
3 (18.8%)

Totaal aantal stemmen: 13

Fabian

4. Bij heel veel vlagen dramatisch. Af en toe een leuke actie.

Arthur

Citaat van: Fabian op 17 november 2013 - 22:51:21
4. Bij heel veel vlagen dramatisch. Af en toe een leuke actie.

Zoals?
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Fabian

Citaat van: Arthur op 17 november 2013 - 22:53:32
Citaat van: Fabian op 17 november 2013 - 22:51:21
4. Bij heel veel vlagen dramatisch. Af en toe een leuke actie.

Zoals?
Bottas bijvoorbeeld. Alonso en Hulk was leuk om naar te kijken.

NielsD

Zesje, vooral de acties bij de eerste bocht vond ik wel lekker om naar te kijken..
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Arthur

Citaat van: Fabian op 17 november 2013 - 22:54:59
Citaat van: Arthur op 17 november 2013 - 22:53:32
Citaat van: Fabian op 17 november 2013 - 22:51:21
4. Bij heel veel vlagen dramatisch. Af en toe een leuke actie.

Zoals?
Bottas bijvoorbeeld. Alonso en Hulk was leuk om naar te kijken.

Dan is die 4 idd terechtvaardigen ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Fabian

Citaat van: Arthur op 17 november 2013 - 23:00:02
Citaat van: Fabian op 17 november 2013 - 22:54:59
Citaat van: Arthur op 17 november 2013 - 22:53:32
Citaat van: Fabian op 17 november 2013 - 22:51:21
4. Bij heel veel vlagen dramatisch. Af en toe een leuke actie.

Zoals?
Bottas bijvoorbeeld. Alonso en Hulk was leuk om naar te kijken.

Dan is die 4 idd terechtvaardigen ;)
Dankje!  8) 8)
Haalt opgelucht adem!

robbert

tja, als je in slaap valt, dan kan je dit inderdaad niet zien. Het moest nog een spektakelrijke race geweest zijn, dan hadden ze dat allemaal gemist ;D ;D

Franky R.

Citaat van: robbert op 17 november 2013 - 23:05:10
tja, als je in slaap valt, dan kan je dit inderdaad niet zien. Het moest nog een spektakelrijke race geweest zijn, dan hadden ze dat allemaal gemist ;D ;D


Als er tenminste iets gebeurt, dan val je ook niet in slaap... :P  Ik sliep niet tijdens de finale van de MotoGP. ;)

Jozef

Citaat van: robbert op 17 november 2013 - 22:19:26
Citaat van: Jeroen op 17 november 2013 - 22:17:17
Citaat van: robbert op 17 november 2013 - 22:15:10
het enige voordeel is, dat die banden niet meer zo vlug slijten. Dus moeten we dan de saaie race erbij nemen. We hebben wat we willen, een band die niet zo snel meer slijt :)

Niet 'we' robbert, want niet iedereen is daar blij mee ;).

maar de meeste wou ook andere banden zien é, met als gevolg we nu wel saaie races hebben

Volgens mij heb je dat al ongeveer 50 keer gezegd de voorbije paar maanden, we weten het nu wel...

0634

Citaat van: Fabian op 17 november 2013 - 22:54:59
Citaat van: Arthur op 17 november 2013 - 22:53:32
Citaat van: Fabian op 17 november 2013 - 22:51:21
4. Bij heel veel vlagen dramatisch. Af en toe een leuke actie.

Zoals?
Bottas bijvoorbeeld. Alonso en Hulk was leuk om naar te kijken.
Button in de laatste ronde. Leuke actie. Alonso inderdaad. Verder was het niet veel nee, dat niet.

robbert

Citaat van: Jozef op 18 november 2013 - 03:54:38
Citaat van: robbert op 17 november 2013 - 22:19:26
Citaat van: Jeroen op 17 november 2013 - 22:17:17
Citaat van: robbert op 17 november 2013 - 22:15:10
het enige voordeel is, dat die banden niet meer zo vlug slijten. Dus moeten we dan de saaie race erbij nemen. We hebben wat we willen, een band die niet zo snel meer slijt :)

Niet 'we' robbert, want niet iedereen is daar blij mee ;).

maar de meeste wou ook andere banden zien é, met als gevolg we nu wel saaie races hebben

Volgens mij heb je dat al ongeveer 50 keer gezegd de voorbije paar maanden, we weten het nu wel...

ja, velen zeggen ook 50keer dat het saai is. In het begin zeiden ook velen 50keer dat de banden moeten veranderen. Zo zit een forum in elkaar é ;)

Matthijs

Citaat van: Arthur op 17 november 2013 - 22:53:32
Citaat van: Fabian op 17 november 2013 - 22:51:21
4. Bij heel veel vlagen dramatisch. Af en toe een leuke actie.

Zoals?
Serieus? Ben je zo cynisch dat je de leuke acties niet wil erkennen? Ik snap best dat je een onvoldoende wil geven maar er waren echt wel een paar leuke acties. Alleen te weinig en niet voor het podium, daarom voor mij een 5.

Fietser

Ik ga hier (ongevraagd) even wat dieper op in. Het valt mij namelijk op dat F1-liefhebbers de races meestal belonen met een zeer laag cijfer, men valt er zelfs bij in slaap. De kans is namelijk groot dat we ons eigen leven - dat ongetwijfeld groots en meeslepend is (jaja) - honoreren met een (zeer) hoog cijfer. Het bewijs hiervoor vind je terug in het veelbekeken TV-progamma De Reunie. Hier vraagt de presentator - ene R. Kamphues (zelf een raceliefhebber) - aan de deelnemers om hun leven een cijfer te geven. Het gemiddelde ligt altijd rond de 8. Je gelooft het niet. Het gemiddelde!!!
Laat ik het heel voorzichtig brengen: iets zegt me dat we bij het geven van rapportcijfers wel erg gekleurd naar de dingen om ons heen kijken. Want was die race in Austin echt zo veel saaier dan ons eigen leven?

Perton

Ik heb zelf ook een 4 gegeven. Voor de leiding was er geen spanning, maar goed dat hadden we ook niet echt verwacht natuurlijk. Dat Hamilton het niet vol zou houden tegen Webber was ook wel erg duidelijk. Met Hamilton en Hülkenberg was het na de pitstops ook wel gedaan. Dat krijg je nou eenmaal met een eenstopper, het waren vooraan vooral veel quasi-gevechten, waarvan je de afloop eigenlijk al wel van tevoren kon voorspellen. Daarachter waren wel wat leuke gevechtjes, maar als het in de top-vijf á -zes niet écht spannend is, doet me dat persoonlijk niet zoveel.

En mijn leven geef ik een 9, haha. Nee, ik denk dat het voor zich spreekt dat mensen een race kritischer zullen beoordelen dan hun eigen leven. In dat laatste kijk je naar het geheel, bij een race naar een momentopname. Als ik een ruzie met mijn vriendin een cijfer moet geven, zal dat ook geen 10 zijn, en een mooi dagje uit met vrienden zal wel een hoog cijfer krijgen. Ik denk dan ook dat de meeste mensen hier de Formule 1 als geheel best een hoog cijfer zullen geven.

Dus of we erg gekleurd kijken... natuurlijk, maar we moeten het ook wel weer in perspectief zien.

T.Nuvolari

Citaat van: Fietser op 18 november 2013 - 10:18:15
Ik ga hier (ongevraagd) even wat dieper op in. Het valt mij namelijk op dat F1-liefhebbers de races meestal belonen met een zeer laag cijfer, men valt er zelfs bij in slaap. De kans is namelijk groot dat we ons eigen leven - dat ongetwijfeld groots en meeslepend is (jaja) - honoreren met een (zeer) hoog cijfer. Het bewijs hiervoor vind je terug in het veelbekeken TV-progamma De Reunie. Hier vraagt de presentator - ene R. Kamphues (zelf een raceliefhebber) - aan de deelnemers om hun leven een cijfer te geven. Het gemiddelde ligt altijd rond de 8. Je gelooft het niet. Het gemiddelde!!!
Laat ik het heel voorzichtig brengen: iets zegt me dat we bij het geven van rapportcijfers wel erg gekleurd naar de dingen om ons heen kijken. Want was die race in Austin echt zo veel saaier dan ons eigen leven?

WTF? Maakt toch geen bal uit of je eigen leven bestaat uit een hele dag in de zetel hangen of in de touwen tijdens het rotsklimmen. Levenskwaliteit meet je af aan diingen die je gelukkig maken of je goed doen voelen. Goeie job, leuke vrouw of net lekker singel, kinderen of net niet, etc... Ik vond het een snertrace en daar heeft mijn levenskwaliteit geen invloed op.