official f1 season review 2013

Gestart door robbert, 28 oktober 2013 - 18:42:27

« vorige - volgende »

robbert

ff ter info, de officiele review van het formule 1 seizoen 2013 wordt op 20december verwacht

SDG

Had ik hier al ergens gepost. Ik ga dit jaar wellicht meteen voor de Blu-ray versie en Fabian heeft al laten weten dat hij deze keer past.  8)

Fabian

Citaat van: SDG op 28 oktober 2013 - 19:25:51
Had ik hier al ergens gepost. Ik ga dit jaar wellicht meteen voor de Blu-ray versie en Fabian heeft al laten weten dat hij deze keer past.  8)
Exact!  ;)

robbert

Citaat van: SDG op 28 oktober 2013 - 19:25:51
Had ik hier al ergens gepost. Ik ga dit jaar wellicht meteen voor de Blu-ray versie en Fabian heeft al laten weten dat hij deze keer past.  8)
ah oei, srry. Heb het topic niet gevonden, kan je mij anders zeggen waar dit topic staat en deze mag dan gesloten worden

Kootje

was nog geen apart topic van, maar idd .... wel al gemeld in 'n ander topic
tsja ..... doe je d'r an ;D

Fabian

Citaat van: robbert op 28 oktober 2013 - 21:47:01
Citaat van: SDG op 28 oktober 2013 - 19:25:51
Had ik hier al ergens gepost. Ik ga dit jaar wellicht meteen voor de Blu-ray versie en Fabian heeft al laten weten dat hij deze keer past.  8)
ah oei, srry. Heb het topic niet gevonden, kan je mij anders zeggen waar dit topic staat en deze mag dan gesloten worden
Maakt niet uit. Dit is een uitstekend topic om de aanstaande review van dit geweldige seizoen te bespreken! Ik zie geen reden om het te verwijderen!

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

SDG

Citaat van: gloudiesaurus op 28 oktober 2013 - 23:53:31
Hij is van Duke?

Yep.  ;)

http://www.dukevideo.com/prd3714/Formula-1-2013-Official-Review-Blu-ray

Overigens komt er dit jaar, na een onderbreking van een jaar, ook weer een WRC-dvd en ook de MotoGP-review komt er weer zoals gewoonlijk. Ik ga mijn spaarvarken alvast maar slachten.  :)

robbert

Waren de andere ook niet van duke? En zal er op de dvd  versie ook maar enkel de raceverslagen op staan? Want vorig jaar was dat toch zo

SDG

#9
Citaat van: robbert op 29 oktober 2013 - 08:19:13
Waren de andere ook niet van duke? En zal er op de dvd  versie ook maar enkel de raceverslagen op staan? Want vorig jaar was dat toch zo

Best mogelijk. Daarom ga ik meteen voor de Blu-ray versie. Ik heb een BD-speler/schrijver in mijn PC zitten en een breedbeeldmonitor + videokaart beiden met HDMI-uitgang, en dan is de keuze snel gemaakt. Op de Blu-ray stond vorig jaar zo maar eventjes bijna twee uur extra beeldmateriaal dat niet op de dvd stond. Jammer voor diegenen die zo'n ding niet hebben, want de dvd was inderdaad nogal beknopt, met enkel beelden uit de races. Op F1-fanatic kreeg de dvd dan ook een ster minder dan de BD. (3 sterren tegenover 4). Eenmaal ik het eindresultaat had gezien, vond ik de meerprijs van de Blu-ray wel verantwoord, moet ik zeggen, want het beeld is werkelijk megavet. En aangezien ik op mijn tv niet over een HD-signaal beschik (vaak kijk ik zelfs gewoon naar een schimmige livestream van Sky op de PC), vind ik het uiteraard leuk om de review in optimale beeldkwaliteit te hebben.

http://www.f1fanatic.co.uk/2013/01/11/2012-f1-season-video-blu-ray-review-victorious-vettel/

robbert

En zaten de beelden van de vt en kwalificatie verwerkt in de review of zat dat bij de extra's? En was de review zelf hetzelfde op de bluray als op de dvd?

Edwin90

Ik ga ook voor de Bluray.

Vorig jaar zat bij de Bluray een extra schijfje met achtergronden en kwalificatie/training beelden. Wat ze in voorgaande jaren tussen de races door lieten zien zeg maar.

robbert

Ahja dus de review zelf is hetzelfde op dvd en bluray

SDG

Citaat van: robbert op 29 oktober 2013 - 19:22:19
Ahja dus de review zelf is hetzelfde op dvd en bluray

Het enige verschil in de review is dat de dvd qua beeldformaat 720x576 is en de Blu-ray 1920x1080.  ;)

robbert

ja, ik ga de review nu zeker niet kopen. Heb geen zin in een review vol met drs-acties. Heb er niks aan...