Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Matthijs

Citaat van: Robbert65 op 08 november 2018 - 16:43:57
eens met Sabai. Verstappen is zich de tandjes geschrokken van de Monacoblamage. Het roer is omgegaan, hij heeft -zeg maar- de knop gevonden. Sinds dat debakel (hij gaf een pole en 25 punten weg) heeft hij geen significante fout meer gemaakt.
Ben ik het niet mee eens. Verstappen neemt gewoon veel risico's. Dat gaat soms goed en soms fout, er komt ook een factor geluk bij kijken. Vóór Monaco ging het onevenredig vaak fout, daarna (onevenredig?) vaak goed. Ja hij rijdt nu fantastisch, maar hij heeft nu wat geluk en in het begin van het seizoen juist pech. Zijn inhaalactie in Bahrein op Hamilton eindigde in tranen maar er was niet zoveel aan de hand. In Japan drukte hij Raikkonen op het gras maar ging het juist wel goed.

Robbert65

Die actie op Hamilton was roekeloos. Die actie op Räikkönen was force majeur. Het was of in de remmen of ervoor gaan. hij schatte dat prima in. Wij zijn het niet eens Matthijs ;)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Matthijs


C.G. de Beaufort


C.G. de Beaufort

'Taakstraf' van Max. Hij zal naar alle waarschijnlijkheid vandaag arriveren in Marrakesh en zal morgen zijn 'public service' uitvoeren op het Circuit International Automobile Moulay El Hassan.

https://www.f1today.net/nl/nieuws/f1/244377/taakstraf-max-verstappen-tijdens-formule-e-race-in-marokko

Marrakesh. Waar heb ik dit eerder gehoord?

Groet,

C.G. de Beaufort




Fietser

#6575
Citaat van: C.G. de Beaufort op 12 januari 2019 - 12:23:53
'Taakstraf' van Max. Hij zal naar alle waarschijnlijkheid vandaag arriveren in Marrakesh en zal morgen zijn 'public service' uitvoeren op het Circuit International Automobile Moulay El Hassan.

https://www.f1today.net/nl/nieuws/f1/244377/taakstraf-max-verstappen-tijdens-formule-e-race-in-marokko

Marrakesh. Waar heb ik dit eerder gehoord?

Groet,

C.G. de Beaufort

Heel misschien van het fraaie Marrakesh Express, van Crosby, Stills & Nash? Maar ik vrees van wat anders.

Jozef

Ik van de les aardrijkskunde.. ???

C.G. de Beaufort

Tan, die zijn Late-RTL heeft verbrast, heeft nu een nieuwe 'show'. En, dat is nogal jammer. Ik hou niet van de zgn. 'BN-ers'. Maar voor de rest, hier is een interview met Van Eerd (Jumbo) tesamen met Max :

http://youtu.be/N6TnEhhRfHg

Groet,

C.G. de Beaufort


Breaktest

Voor- en nabeschouwingen zijn niet aan mij besteed. Ik kijk naar sport, en per definitie niet naar 'lullen over sport' (ja, dat kun je op twee manieren opvatten), misschien op een handvol films en documentaires na.
Mijn favoriete interview met Max is met Wilfried de Jong, toen ie een jaar of 12 was. Sindsdien weet ik genoeg.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Wings

Deel dat eens met ons! ;)

Ik ga een héél eind met je mee, maar wil een kleine nuance aanbrengen. De goegemeente informeren over gebeurtenissen, dingen nader toelichten dan wel in perspectief plaatsen vind ik echter leerzaam en in het verlengde prima. De Nederlandse praatprogramma's zijn verre van dat. Aan de andere kant vind ik het prima dat het er is want dat betekent dat de Formule 1 leeft. En ik hoef die meug niet verplicht te kijken.

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Wings

Jawel. Maar je schrijft dat je sindsdien genoeg weet. Deel dat eens met ons is mijn reactie daarop.

Wat Max betreft, natuurlijk houd je een slag om de arm, maar ik volg hem al vanaf zijn kartperiode en wist dat hij over uitzonderlijk talent bezat.

Robbert65

Citaat van: Wings op 09 mei 2019 - 20:27:48
Jawel. Maar je schrijft dat je sindsdien genoeg weet. Deel dat eens met ons is mijn reactie daarop.

Wat Max betreft, natuurlijk houd je een slag om de arm, maar ik volg hem al vanaf zijn kartperiode en wist dat hij over uitzonderlijk talent bezat.
hohoho, dat was ik niet, dat was Breaktest hoor Wings...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Breaktest

Wat moet ik verder delen? Het interview is al voor mij gedaan - daar zie je dat de passie, de discipline en het talent er al vroeg in zat.
Verder vind ik het gewoon zonde van mijn tijd om ter eer en glorie van een stel  televisie'duiders' naar geneuzel te luisteren wat ik zelf ook had kunnen verzinnen.
Het is een trend he. Vroeger had Voetbal, daarna kreeg je Praten over voetbal, vroeger had je Formule 1, daarna kreeg je Praten over Formule 1. Vroeger had je Wie is de mol. daarna kreeg je Praten over Wie is de mol. Schijnt ook zo met Temptation Island te zijn. De mensheid is niet goed snik, wat mij betreft.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Sabai