Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: robbert op 09 juni 2018 - 17:35:24
ik hoop dat er nog een journalist zo'n stomme vraag stelt. Zou leuk zijn om max hem een kopstoot te zien geven.
Zo zouden er meer piloten moeten zijn.


Het bleek zo'n Briste 'journalist' te zijn geweest...Daily Mail of zo...Die Engelsen staan er bekend om...Naast zeikerige Nederlandse journo's die in elke vraag naar Verstappen verwijzen, trouwens... :P

robbert

awel ik wil dit echt zien gebeuren dat verstappen dit eens doet bij de eerstvolgende die zo'n vraag stelt. Zou de eerste piloot zijn die het lef zou hebben om woord bij daad te stellen.

Tuesday

Citaat van: robbert op 10 juni 2018 - 09:14:44
awel ik wil dit echt zien gebeuren dat verstappen dit eens doet bij de eerstvolgende die zo'n vraag stelt. Zou de eerste piloot zijn die het lef zou hebben om woord bij daad te stellen.
zou wel heel dom zijn en dat gaat ie dus ook echt niet doen. Ik denk dat de meesten wel begrip kunnen opbrengen voor zn opmerking, maar een simpel ´nee´ had ook prima volstaan. Maar goed, voorlopig werkt dit ook. Ze hebben in Engeland een pesthekel aan Max, ik denk dat Max dit soort vragen in t vervolg gewoon beter kort en bondig en met een glimlach moet gaan beantwoorden.

Sabai

#6543
Ik denk dat het door het interview met plooi er weleens voor gezorgd kan hebben dat hij het zo gezegd heeft. Je hoort hem namelijk zeggen " misschien moet ik het eens anders doen " . Verder een goed interview. Plooi laat hem precies vertellen hoe zijn opbouw naar een weekend eruit ziet en nu heb ik wel meer begrip voor zijn houding. Je word tegenwoordig zo misleid door alle nieuwssites.

robbert

ja idd, ze willen allemaal laten zien dat verstappen een agressieveling  is , terwijl dit helemaal geen waar is. Net zoals ze vorig seizoen vettel lieten aanzien als een domme rijder....

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Wings


Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Jozef

#6548
Bij mijn weten wordt een nummer toch eerst nog 3 jaar bevroren nadat een rijder de sport verlaat? Dus dan zou het vanaf 2022 kunnen...

Edit: Het is 2 jaar, dus nummer 14 komt ten vroegste vrij in 2021. Maar de regels laten in principe überhaupt niet toe dat een rijder van nummer wisselt tijdens zijn carrière (Sporting Regulations, art. 9.2). Dus ik weet niet wie dit bericht de wereld in heeft geholpen, maar wellicht iemand die weinig kaas van F1 gegeten heeft? :P

[..] such numbers must then be used by that driver during every Formula One World Championship Event he takes part in throughout his career in Formula 1. A driver's career in Formula 1 will be deemed to have ended if he does not participate in an Event for two entire consecutive Championship seasons.

Robbert65

#6549
Er worden tegenwoordig overal uitzonderingen voor gemaakt. Denk aan de constructie rond RPFI. Da's een nieuw team zonder punten met het hele financiele tegoed van het oude SFI. Er kan veel tegenwoordig. En dat nummer van Cruijff is speciaal.

Maar je hebt volkomen gelijk, ik had even in de regels moeten duiken. ik zal het artikel updaten.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel


Mickey

Natuurlijk niet. Hij moet ervoor zorgen dat 33 net zo legendarisch wordt als 14.

Matthijs

Ik vind het ook best vergezocht dat Verstappen met 14 zou gaan rijden. Het is toch geen voetbal en 14 staat toch niet synoniem voor Nederland?

Wings

Daarom. Hij moet zijn eigen identiteit creëren.

C.G. de Beaufort

Kijk eens aan, van Amersfoort beweerd dat de zoon van Schumacher meer 'verstand' heeft dan Max.

https://www.f1today.net/nl/nieuws/f1/242800/van-amersfoort-schumacher-niet-zo-gek-als-verstappen

Aha... het komt 'door' zijn vader. Nou, even kijken of'ie van hetzelfde nivo is als Leclerc.

Groet,

C.G. de Beaufort