Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Wings

Citaat van: C.G. de Beaufort op 12 juli 2017 - 18:21:43
(..)"We hebben hem in de Formule 1 gebracht en zien het krankzinnige potentieel", aldus Marko. "We willen wereldkampioen worden met hem. Zelfs voor 100 miljoen euro laten we Verstappen niet gaan."

http://www.telegraaf.nl/telesport/28620788/___Zelfs_voor_100_miljoen_mag_Verstappen_niet_weg___.html

Natuurlijk niet. Red Bull investeert in kampioenschappen. De auto hebben maar niet de mensen die het doen is onacceptabel. Daarnaast blijf ik erbij dat Seb bijtekent en zowel Ferrari als Mercedes geen Max inlijven die het feestje van Lewis of Seb komt verstieren. Zeker niet als het close is.

Van Wijk

Als je aan willekeurige voetballer vraagt : Waar wil je ooit voor voetballen is het antwoord waarschijnlijk volmondig:
FC Barcelona !
Als je aan een willikeurige coureur vraagt: Waar wil je ooit voor rijden ? Is het antwoord .....precies.
Als ik Max was zou ik nog even wachten, maar goed, ik ben Max niet.

Mickey

Wat moet er nou op die puntjes?


Sabai


Mickey

Oh ja, dat team dat in huidige vorm nog maar een paar jaar meegaat. Geen eeuwigheidswaarde toch?

Matthijs

Behalve Ferrari is er geen team dat structureel tot de topteams behoort (al heeft ook Ferrari slechte jaren). Williams, McLaren? Totaal nergens. Van Mercedes en Red Bull is het ook maar afwachten hoe lang ze het volhouden als het niet loopt zoals ze willen. Van de huidige teams is ook Renault ooit een topteam geweest en hopelijk zijn ze op de weg terug.

Jozef

Dat jullie het sarcasme van Sabai niet oppikken verbaast me wel. ;D Natuurlijk had Van Wijk het over Ferrari, wat anders...

Wings


Matthijs

Volgens mij wist iedereen wel dat het over Ferrari ging hoor.

Tuesday

En Mercedes is dan Real Madrid zeker ;) In Nederland niet zo populair, maar wereldwijd de meest aansprekende club. Barcelona is overigens ook meer iets van de laatste 25 jaar.

Robbert65

Ik noem een Di Stefano, een Puskas, een Eusebio...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Jozef

Ik denk dat als je wereldwijd gaat kijken, Manchester United nog altijd de meest tot de verbeelding sprekende voetbalclub is. ;) Ga al die Chinezen en Indiërs maar eens tellen...

Fietser

Citaat van: Robbert65 op 19 juli 2017 - 20:25:47
Ik noem een Di Stefano, een Puskas, een Eusebio...
Eusebio? Volgens mij heeft hij nooit bij Real Madrid gespeeld. Ook niet bij Barca. Ook reed hij niet voor Mercedes of Ferrari...

Robbert65

Citaat van: Fietser op 19 juli 2017 - 21:01:08
Citaat van: Robbert65 op 19 juli 2017 - 20:25:47
Ik noem een Di Stefano, een Puskas, een Eusebio...
Eusebio? Volgens mij heeft hij nooit bij Real Madrid gespeeld. Ook niet bij Barca. Ook reed hij niet voor Mercedes of Ferrari...
Nee, klopt, ik moet zulke dingen natuurlijk ook ff checken en niet zomaar even uit m'n hoofd willen doen :-) 't was natuurlijk Benfica waar hij triopmfeerde...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel