Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Wings

Geen idee. Ben wel eens benieuwd hoe het met Sainz afloopt. Afgelopen week slingerde junior en senior dat Max een voorcontract zou hebben getekend bij Ferrari. Dat is bij Red Bull in het verkeerde keelgat geschoten. De familie Sainz heeft zich dan ook moeten melden bij Red Bull én Sainz wordt aan zijn contract gehouden. Jammer dat Sainz zich vaak negatief laat gelden in de media. Ook vind ik hem nauwelijks groeien. Het lijkt er op dat hij zich laat meeslepen in de omstandigheden in plaats van een full focus heeft op racen. Intrinsiek snel maar niet zo uitgebalanceerd en compleet als Max.

Franky R.

Citaat van: Wings op 11 juli 2017 - 18:04:00
Geen idee. Ben wel eens benieuwd hoe het met Sainz afloopt. Afgelopen week slingerde junior en senior dat Max een voorcontract zou hebben getekend bij Ferrari. Dat is bij Red Bull in het verkeerde keelgat geschoten. De familie Sainz heeft zich dan ook moeten melden bij Red Bull én Sainz wordt aan zijn contract gehouden. Jammer dat Sainz zich vaak negatief laat gelden in de media. Ook vind ik hem nauwelijks groeien. Het lijkt er op dat hij zich laat meeslepen in de omstandigheden in plaats van een full focus heeft op racen. Intrinsiek snel maar niet zo uitgebalanceerd en compleet als Max.


Papa Sainz zou nu verhaal hebben gehaald bij Olav Mol...Mol wordt er nu van beschuldigd een verhaaltje te hebben verzonnen...Tjonge...

Matthijs

@Franky: ik geloof het verhaal van Mol ook niet. Want hoe zou zo'n roddel de kansen van Sainz nu vergroten?

@Mickey: het leuke van kansberekening is dat je elke keer weer met dezelfde kans begint. Dus tenzij er iets fundamenteels mis is met de auto van Verstappen (wat ik niet geloof), heeft hij in Silverstone net zoveel kans om uit te vallen als Ricciardo.

Franky R.

Citaat van: Matthijs op 11 juli 2017 - 19:34:43
@Franky: ik geloof het verhaal van Mol ook niet. Want hoe zou zo'n roddel de kansen van Sainz nu vergroten?

@Mickey: het leuke van kansberekening is dat je elke keer weer met dezelfde kans begint. Dus tenzij er iets fundamenteels mis is met de auto van Verstappen (wat ik niet geloof), heeft hij in Silverstone net zoveel kans om uit te vallen als Ricciardo.


Mol kan het eea hebben aangedikt, vandaar dat ik er ook niets over schreef. Aan de andere kant weet Mol ook hoezeer hij Max zou kunnen beschadigen met een zelfverzonnen verhaal. Het verhaal kwam van de Independed, die als bron de Spaanse Marca gebruikte...Dan is 1 plus 1 toch 2 = Sainz

Mickey

Citaat van: Matthijs op 11 juli 2017 - 19:34:43

@Mickey: het leuke van kansberekening is dat je elke keer weer met dezelfde kans begint. Dus tenzij er iets fundamenteels mis is met de auto van Verstappen (wat ik niet geloof), heeft hij in Silverstone net zoveel kans om uit te vallen als Ricciardo.

Sure. Maar hij heeft zoveel pech, dat ik er bijkans bijgelovig van zou worden.

Jozef

Citaat van: Wings op 11 juli 2017 - 18:04:00Het lijkt er op dat hij zich laat meeslepen in de omstandigheden in plaats van een full focus heeft op racen.
Dit is toch veel meer van toepassing op Verstappen dan op Sainz, vind ik.

Wings

Huh? Ik neem aan cynisme.

C.G. de Beaufort

(..)Ferrari-voorzitter Sergio Marchionne is er ruimte voor speculatie. "Wat Verstappen betreft, er is niks getekend. Voor het einde van het jaar zullen jullie meer te weten komen." Surer denkt er het zijne van. "Verstappen en zijn entourage geloven niet dat Renault de krachtbron significant kan verbeteren voor volgend jaar. De auto is goed, maar het motorvermogen ontbreekt. En als je niet het vertrouwen hebt dat het goedkomt, dan ga je kijken naar alternatieven."

https://www.f1today.net/nl/nieuws/f1/228856/ferrari-onmiskenbaar-geinteresseerd-in-verstappen

Oh. Maar ik wil Max op z'n hart drukken, ga niet naar Ferrari toe. Je bent pas 19 jaar en in de toekomst is er nog veel mogelijk, ook Ferrari. Dus gewoon het contract uitdienen. Kijk b.v. eens na Alonso. hij zit nog steeds bij McLaren terwijl de motor bagger is.

Groet,

C.G. de Beaufort


Mickey

Alonso is inderdaad een treffend voorbeeld. Van hoe het niet moet.

Als er iemand titels is misgelopen door verkeerde keuzes is hij het wel.

robbert

Citaat van: Mickey op 12 juli 2017 - 11:20:35
Alonso is inderdaad een treffend voorbeeld. Van hoe het niet moet.

Als er iemand titels is misgelopen door verkeerde keuzes is hij het wel.

ja idd, hij had gedacht dat ferrari goed was... niet dus.
Maar hij had beter wat geduld gehad en bij ferrari gebleven, alhoewel, vettel zie ik dit jaar ook nog geen kampioen zijn, die is voor hamilton

Matthijs

Citaat van: Mickey op 12 juli 2017 - 11:20:35
Alonso is inderdaad een treffend voorbeeld. Van hoe het niet moet.

Als er iemand titels is misgelopen door verkeerde keuzes is hij het wel.
En toch is hij een van de succesvolste rijders in de f1-geschiedenis, dus het had veel erger gekund.

Jozef

Dat ligt eraan hoe groot je de groep van de succesvolsten wil maken. Hij is één van de 16 coureurs met twee of meer wereldtitels. Maar van die 16 zijn er 10 die er drie of meer hebben. Hij is om te beginnen al maar de derde succesvolste in zijn eigen generatie en dan nog alleen als je Schumacher niet meerekent. Er had toch nog een titeltje bij gemogen, en dat zou ook gebeurd zijn als hij niet zo'n onmogelijk figuur was om mee samen te werken.

C.G. de Beaufort

Citaat van: C.G. de Beaufort op 12 juli 2017 - 10:54:18
(..)Ferrari-voorzitter Sergio Marchionne is er ruimte voor speculatie. "Wat Verstappen betreft, er is niks getekend. Voor het einde van het jaar zullen jullie meer te weten komen." Surer denkt er het zijne van. "Verstappen en zijn entourage geloven niet dat Renault de krachtbron significant kan verbeteren voor volgend jaar. De auto is goed, maar het motorvermogen ontbreekt. En als je niet het vertrouwen hebt dat het goedkomt, dan ga je kijken naar alternatieven."

https://www.f1today.net/nl/nieuws/f1/228856/ferrari-onmiskenbaar-geinteresseerd-in-verstappen

Oh. Maar ik wil Max op z'n hart drukken, ga niet naar Ferrari toe. Je bent pas 19 jaar en in de toekomst is er nog veel mogelijk, ook Ferrari. Dus gewoon het contract uitdienen. Kijk b.v. eens na Alonso. hij zit nog steeds bij McLaren terwijl de motor bagger is.

Groet,

C.G. de Beaufort

(..)"We hebben hem in de Formule 1 gebracht en zien het krankzinnige potentieel", aldus Marko. "We willen wereldkampioen worden met hem. Zelfs voor 100 miljoen euro laten we Verstappen niet gaan."

http://www.telegraaf.nl/telesport/28620788/___Zelfs_voor_100_miljoen_mag_Verstappen_niet_weg___.html

Gelukkig hebben ze nog Marko!

Groet,

C.G. de Beaufort



Mickey

Prijsopdrijving. Niets anders.

robbert

en wat als de piloot zelf niet meer binnen het team blijven? Wat doen ze daar dan mee?