Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Mickey

Citaat van: Wings op 17 juni 2017 - 22:33:15
Gelaten is het wanneer hij zijn schouders zou ophalen. Niet wanneer hij op zijn stuur ramt na uitvallen, aan zijn team doorgeeft dat het een 'fuckin strategy' als Ricciardo voor hem belandt en roepen dat het ruk is als de techniek hem in de steek laat. Bovendien uit hij nu al zorgen over volgend jaar. Dat gaat tussen de oren van Max zitten, dat merk ik. Max wil winnen en hij weet dat hij kan winnen.

Weinig tijd om te reageren helaas, dus wat vertraagd.  ;)

Dat zijn vooral emoties in the heat of the moment. Naast de baan vind ik 'm erg beheerst. Volwassener ook dan vorig jaar.

Franky R.

Citaat van: FolkertE op 20 juni 2017 - 00:13:01
Citaat van: Wings op 19 juni 2017 - 21:22:19
Het is bij mij in de buurt dus als de eerste drukte voorbij is ga ik op mijn gemak kijken.
dat is goed,  we horen het wel op 3 maart 2025 dan.  ;D
;D ;D ;D

Wings

Citaat van: Mickey op 20 juni 2017 - 07:40:47
Citaat van: Wings op 17 juni 2017 - 22:33:15
Gelaten is het wanneer hij zijn schouders zou ophalen. Niet wanneer hij op zijn stuur ramt na uitvallen, aan zijn team doorgeeft dat het een 'fuckin strategy' als Ricciardo voor hem belandt en roepen dat het ruk is als de techniek hem in de steek laat. Bovendien uit hij nu al zorgen over volgend jaar. Dat gaat tussen de oren van Max zitten, dat merk ik. Max wil winnen en hij weet dat hij kan winnen.

Weinig tijd om te reageren helaas, dus wat vertraagd.  ;)

Dat zijn vooral emoties in the heat of the moment. Naast de baan vind ik 'm erg beheerst. Volwassener ook dan vorig jaar.

Een tweede reactie is doordacht en diplomatiek. Je kunt natuurlijk niet blijven tieren. Zo is Alonso ook altijd kalm als hij eenmaal uit de auto is. Frustratie uit zich voornamelijk in een eerste reactie. En dat zie je nu bij Max.

Wings

Overigens vind ik Max ook niet zo koel als wordt beweerd. Het lijkt wel alsof iedereen dat klakkeloos overneemt. Max is een heethoofd net als zijn vader. Denk aan de 'NO!' en het hard verdedigen van Ferrari in Spa. Het spuien van gal (fuckin strategy) als hij het idee heeft dat zijn teamgenoot bevoordeeld wordt. Zijn kritiek op Renault direct na uitvallen bij Toro Rosso. Max is juist pepper. Dat hij nuchter is en blijft en prima relativeert is vers twee. 

Mickey

Hebben we nog geen Baku-topic trouwens? Dan maar even hier. Wat is die jongen lekker onderweg vandaag zeg.

robbert

ja idd, als hij zo bezig blijft, wint hij nog in baku. Wat zegt Renault? Geen grote updates meer. Volgens mij strooien ze zand in de ogen van de concurrentie. En terecht ook ;)

C.G. de Beaufort

Net  iets teveel geprobeerd, maar dat kan iedereen zich overkomen :

https://twitter.com/F1/status/878259361797111810


Mickey

Als die bak het maar gehouden heeft. Rechtsachter wielophanging stuk belooft niet veel goeds bij een tik op linksachter.

Twee keer P1 is natuurlijk top.

Jozef

Was ook het eerste wat ik dacht, ik denk dat de versnellingsbak eraan is voor de moeite.

Wings

Natuurlijk is die bak stuk.

robbert

ja maar dit is geen probleem voor het verdere verloop van het weekend

Mickey

Wisselen zou toch een gridstraf opleveren?

Wings

Alleen indien na de kwalificatie gewisseld wordt. En als het maximum is bereikt. 

Mickey

Ah, oké. Nou dan wordt dit Max z'n eerste pole en eerste overwinning op Bakoe. ;)

Jozef

#6239
Dit is toch niet helemaal correct, er is geen 'maximum' op versnellingsbakken, de regel is gewoon dat je met één bak zes opeenvolgende weekends moet rijden. Slaag je daar niet in, dan krijg je vijf plaatsen gridstraf.

De vrijdag hoort voor wat deze regel betreft echter niet bij het weekend blijkbaar (FP3 wel!). Dus er zal gisteren een bak in gelegen hebben die alleen voor de vrijdagen bedoeld is en die dus inderdaad geen straf oplevert. Wist ik niet. :)

Alonso stond gisteren ook aan de kant met een kapotte versnellingsbak, maar wordt daar dus ook niet voor gestraft. Dat maakt voor hem echter niet uit aangezien hij al 15 plaatsen heeft dankzij Honda.