Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

robbert

nee, met de huidige wagens is inhalen zeer moeilijk. Dat bewijst nu nog maar eens, zoals in rusland

Matthijs

Citaat van: C.G. de Beaufort op 30 mei 2017 - 10:17:46
Max Verstappen heeft dit seizoen pas drie keer iemand gepasseerd.

https://www.f1today.net/nl/nieuws/f1/226825/aantal-inhaalacties-met-bijna-75-procent-gedaald

In het hele seizoen is er minder gepasseerd, zo'n 75%. En ik dacht nog wel dat het passeren steeds makkelijker zou gaan.

Not...

C.G. de Beaufort

Gelukkig maar dat inhalen niet nog makkelijker geworden is. Wat ze nu nog moeten aanpakken (maar niet dit seizoen!) is dat het makkelijker wordt om dichter achter iemand te rijden.

Hou er rekening mee dat in de statistieken de eerste ronde niet wordt meegeteld. Dan kan je al gelijk een stuk of 10 inhaalacties van Verstappen in China wegstrepen.

gloudiesaurus

Nee passeren is moeilijker geworden. Auto's zijn breder, dat helpt al niet meer. En grotere vleugels dus meer aerodynamische verstoringen.
Al zag je in Spanje dat inhalen wel kan. Monaco is sowiezo altijd een apart verhaal.

Ik denk dat we in Canada wel weer inhaalacties gaan zien. Al denk ik dat Renault het hier motorisch weer zwaar zal hebben. Het is echt wachten op de up date van Renault en hopen dat ze wat paardenkrachten kunnen vinden.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

C.G. de Beaufort

Max en Daniel hebben ongelooflijke veel lol in het slopen van caravans. Gelukkig is teleurstelling weer weg van Max op Monaco..

http://www.telegraaf.nl/tv/opmerkelijk/28273771/__Verstappen_sloopt_caravan__.html

Groet,

C.G. de Beaufort

Tuesday

Citaat van: C.G. de Beaufort op 30 mei 2017 - 18:04:39
Max en Daniel hebben ongelooflijke veel lol in het slopen van caravans. Gelukkig is teleurstelling weer weg van Max op Monaco..

http://www.telegraaf.nl/tv/opmerkelijk/28273771/__Verstappen_sloopt_caravan__.html

Groet,

C.G. de Beaufort
geinig om te zien. Is trouwens al wel ruim voor Monaco opgenomen.

BMW.WilliamsF1

Volgens mij is dit na de GP in Spanje opgenomen inderdaad. Voor het weekend in Zandvoort. Als ik het goed heb, maar kan er ook naast zitten :P

C.G. de Beaufort

Oh, wat dan ook. Telegraaf schreef het zodanig met ong. 1 uur. Misschien is'ie nog steeds teleurgesteld of misschien niet. Btw... ik denk dus het laatste. De volgende race komt er aan!

Groet,

C.G. de Beaufort

Van Wijk

Gisteren heb een interessante memo 's te horen gekregen:
Memo 1 : Max zou in zijn contract hebben staan dat zijn het team voor een " competitieve " wagen moet zorgen.
Memo 2: Lewis weigert glashard Max als teamgenoot ( telefoontje  Toto vorig jaar ) en ook Sebas wordt er niet vrolijk van die gedachte.
Wat denken jullie, er zit een kern van waarheid in of is het een " broodje aap " ?

Mickey

Kan me prima voorstellen dat Lewis en Sebastian niet op hem zitten te wachten. Een grotere bedreiging rijdt niet rond.  Zo zitten ze ook niet op elkaar of op Alonso te wachten, liever een duidelijke tweede viool.

Wings

Citaat van: Van Wijk op 09 juni 2017 - 21:15:45
Gisteren heb een interessante memo 's te horen gekregen:
Memo 1 : Max zou in zijn contract hebben staan dat zijn het team voor een " competitieve " wagen moet zorgen.
Memo 2: Lewis weigert glashard Max als teamgenoot ( telefoontje  Toto vorig jaar ) en ook Sebas wordt er niet vrolijk van die gedachte.
Wat denken jullie, er zit een kern van waarheid in of is het een " broodje aap " ?

Natuurlijk zit daar waarheid in. Maar Max is de toekomst dus Vettel en Lewis hebben pech. Dat gezegd hebbende vind ik Max gefrustreerd overkomen dit seizoen. Hij moet uitkijken dat hij niet wegzakt in deze frustratie. Het kan veel energie kosten en ten kosten gaan van de motivatie om het uiterste te presteren. Daarnaast betwijfel ik of Red Bull op korte termijn een competitieve auto bouwt. Ik weet dat Renault nog niet op oorlogsterkte is maar het is wel een team dat weet wat zij moeten doen om te winnen. Ik zeg, neem Max!

Mickey

Vind ik niet. Hij komt op mij eerder gelaten over. Vind het eigenlijk wel prima dat hij ook over volgend jaar zijn wantrouwen uitspreekt. Op mij komt het over als een invitatie aan Mercedes of Ferrari om hem te benaderen.

Wings

Gelaten is het wanneer hij zijn schouders zou ophalen. Niet wanneer hij op zijn stuur ramt na uitvallen, aan zijn team doorgeeft dat het een 'fuckin strategy' als Ricciardo voor hem belandt en roepen dat het ruk is als de techniek hem in de steek laat. Bovendien uit hij nu al zorgen over volgend jaar. Dat gaat tussen de oren van Max zitten, dat merk ik. Max wil winnen en hij weet dat hij kan winnen.

Franky R.


Wings

Het is bij mij in de buurt dus als de eerste drukte voorbij is ga ik op mijn gemak kijken.

FolkertE

Citaat van: Wings op 19 juni 2017 - 21:22:19
Het is bij mij in de buurt dus als de eerste drukte voorbij is ga ik op mijn gemak kijken.
dat is goed,  we horen het wel op 3 maart 2025 dan.  ;D