Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

FolkertE

Maar in China moest Max wel van achteren starten door een probleem. Anders was het waarschijnlijk 2-2 geweest.

Maar kwalificaties moeten idd beter,  daar Is Daniel toch wel sterker.

gloudiesaurus

Citaat van: FolkertE op 29 april 2017 - 21:07:25
Maar in China moest Max wel van achteren starten door een probleem. Anders was het waarschijnlijk 2-2 geweest.

Maar kwalificaties moeten idd beter,  daar Is Daniel toch wel sterker.

Klopt. Al blijft het altijd de vraag hoe Max het in China zou doen vs. Ricciardo.
In Bahrein was de start van Max goed, zou helpen als hij dat morgen ook doet en Massa meteen voorbij kan steken.
Zal namelijk niet makkelijk zijn om Massa met zijn snelle Mercedes-motor in te halen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wings

Citaat van: gloudiesaurus op 29 april 2017 - 20:54:33
Citaat van: Wings op 23 april 2017 - 07:28:51
Zover ik begreep was dat in Veghel. En ik was er de hele dag.....

Cool! Hoe kwam je daar zo terecht Wings?

Ik werk in Veghel.

Wings

Citaat van: Mickey op 29 april 2017 - 15:09:36
Iedere keer hetzelfde liedje. Max die in Q3 niet kan doorpakken. Iemand er een verklaring voor?

Daniel lijkt dit iets beter te beheersen. Verder geen verklaring waarom Max tijdens zijn laatste run niet altijd verbetert. Lijkt mij een valide vraag voor Max.


BMW.WilliamsF1

Tsja, heb de geruchten ook gelezen. Ik wacht t geduldig af. Komende zaterdag na de kwalificatie weten we iig of een eventueel nieuwe auto echt zoveel beter is dan de huidige.

Matthijs

Bijzonder dat een post op een forum tegenwoordig al gezien wordt als een bron voor een artikel. Hoop dat het waar is.

BMW.WilliamsF1

Tsja, die gast heeft vorig jaar ook goed gegokt dat max naar RBR ging...tsja, dat had ik ook kunnen gokken en een jaar later een RB14 verzinnen en dan kijken wie er in trappen :D

Maar het kan ook best waar zijn, alleen ik geloof t pas als t door Red Bull zelf bevestigd wordt.

gloudiesaurus

Nah dat Red Bull met een update is bekend. Maar Helmut Marko heeft ook al aangegeven dat de monocoque van de auto hetzelfde blijft. Dus ik geloof niet in een RB14. Het zal een aerodynamische update zijn.

Hopelijk brengt de update wat, het is nodig. En vergeet niet dat Red Bull in Rusland bijna 2 seconde achter de kop zat...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Matthijs

Citaat van: gloudiesaurus op 08 mei 2017 - 15:04:15
En vergeet niet dat Red Bull in Rusland bijna 2 seconde achter de kop zat...
Vooralsnog is de achterstand van Red Bull met de top vergelijkbaar met de achterstand in 2016. En we weten hoe leuk de tweede helft van het seizoen werd.

gloudiesaurus

Citaat van: Matthijs op 08 mei 2017 - 15:11:56
Citaat van: gloudiesaurus op 08 mei 2017 - 15:04:15
En vergeet niet dat Red Bull in Rusland bijna 2 seconde achter de kop zat...
Vooralsnog is de achterstand van Red Bull met de top vergelijkbaar met de achterstand in 2016. En we weten hoe leuk de tweede helft van het seizoen werd.

Dat kwam vooral door een Renault-update die toen in Barcelona kwam. Die update is nu verder weg  ;) Ik had gehoopt, en Red Bull zelf ook, dat ze dichterbij zouden zijn gekomen dit jaar. Maar Ferrari heeft een grotere stap gemaakt, en Mercedes zit er ook nog ver voor. Hopelijk brengt de Barcelona update wat!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Matthijs

Natuurlijk had ik meer gehoopt van Red Bull. Maar de teleurstellende eerste vier races betekenen niet meteen dat de rest van het seizoen ook teleurstellend zal zijn.

Sabai

Niks nieuws voor RBR om dit te doen.Kan mij herinneren dat ze in 2012 of 2013 dit ook gedaan hebben na de zomerstop toen Vettel 40 punten achter stond op Alonso. Vervolgens waren ze 1 seconde sneller en wonnen het kampioenschap.

Jehoentelaar

Dat had vooral te maken met medewerking van Pirelli.

Mickey

Citaat van: Matthijs op 08 mei 2017 - 14:48:53
Bijzonder dat een post op een forum tegenwoordig al gezien wordt als een bron voor een artikel. Hoop dat het waar is.

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 08 mei 2017 - 14:51:17
Tsja, die gast heeft vorig jaar ook goed gegokt dat max naar RBR ging...tsja, dat had ik ook kunnen gokken en een jaar later een RB14 verzinnen en dan kijken wie er in trappen :D

Maar het kan ook best waar zijn, alleen ik geloof t pas als t door Red Bull zelf bevestigd wordt.

Hij schijnt het dus niet 'gegokt' te hebben. Volgens het artikel zou hij dit vorig jaar zelf wereldkundig gemaakt hebben, o.b.v. contacten met Milton Keynes.