Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Jozef

Citaat van: C.G. de Beaufort op 06 november 2018 - 08:48:03
Kijk eens aan, van Amersfoort beweerd dat de zoon van Schumacher meer 'verstand' heeft dan Max.
Dat doet hij niet. Wel goed lezen, CG.

C.G. de Beaufort

Citaat van: Jozef op 06 november 2018 - 12:16:04
Citaat van: C.G. de Beaufort op 06 november 2018 - 08:48:03
Kijk eens aan, van Amersfoort beweerd dat de zoon van Schumacher meer 'verstand' heeft dan Max.
Dat doet hij niet. Wel goed lezen, CG.

Oh, van Amersfoort stelde : "Hij gebruikt zijn hoofd meer. Dat is zijn kracht, hij wint races met zijn hoofd.(..)"

Volgens mij is het hoofd ook zijn verstand, maar misschien heb je gelijk. Ze moeten meer naar zijn achterste kijken, zie o.a. :

https://www.charlotteobserver.com/news/nation-world/national/article212322884.html

Groet,

C.G. de Beaufort

Sabai

Waarschijnlijk is een uitspraak van van Amersfoort zo uit zijn verband getrokken om weer een mooi clickbate artikel te schrijven. Net als er deze week veel onzin over Vettel wordt geschreven.

Van Wijk

Inderdaad, waarschijnlijk uit zijn context getrokken , waarbij het intervieuw in het Duits is gegeven....
Veel woorden kun je tweeledig opvatten.
Ik lees echt niets raars / negatiefs tov beide rijders anders dan ze een andere rijstijl hebben.

C.G. de Beaufort

Mick Schumacher's beroemde achternaam geeft geen garantie op succes in de Formule 1.

https://www.f1today.net/nl/nieuws/f1/242807/sainz-ziet-in-schumacher-achternaam-geen-voordeel

Helemaal juist. Hij moet zich bewijzen in F2, zoals Leclerc. En ahum, dat zal niet meevallen.

Groet,

C.G. de Beaufort



Sabai

#6560
Ik heb dit jaar een aantal f3 races gekeken heb en hem niet echt hele bijzondere dingen zien doen. Ik denk dat Mick Schumacher niet het mega talent van zijn vader heeft. Meer een gevalletje nelson Piquet jr

FolkertE

Citaat van: Sabai op 06 november 2018 - 20:41:05
Ik heb dit jaar een aantal f3 races gekeken heb en hem niet echt hele bijzondere dingen zien doen. Ik denk dat Mick Schumacher niet het mega talent van zijn vader heeft. Meer een gevalletje nelson Piquet jr
Ik weet het bog niet. Niet veel van hem mee gekregen eigenlijk. Alleen dat hij wel succes heeft, maar hoe goed? Geen idee.

Maar het talent van zijn vader was niet zo zeer de snelheid, maar meer de intelligentie en wilskracht om de beste te worden. Alles weten van de auto en weten hoe je iets kan oplossen om sneller te gaan. Qua snelheid en vaardigheden op de baan denk ik dat Schumacher niet de beste was of de snelste.

Matthijs

#6562
Tot halverwege het seizoen was Mick Schumacher vrij onzichtbaar, daarna opeens dominant. Wat daar precies gebeurd is weet ik niet, maar het is interessant om hem alleen daarom al volgend jaar goed te volgen.

robbert

kijk maar naar de naam senna. Ayrton senna was de beste, maar zijn neefje bruno senna heeft er ook niet veel van laten zien é

Robbert65

Citaat van: robbert op 07 november 2018 - 14:50:03
kijk maar naar de naam senna. Ayrton senna was de beste, maar zijn neefje bruno senna heeft er ook niet veel van laten zien é
En wat wil dat precies zeggen?
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

robbert

ik wil daarmee zeggen, dat het niet wilt zeggen omdat je de naam draagt van een topper, dat je daarmee zelf een topper bent. Snap je nu wat ik daarmee wil zeggen?

Robbert65

Maar dat Bruno de route van Ayrton niet kon lopen wil toch niet zeggen dat Mick Schumacher minder goed is dan wie dan ook?
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

C.G. de Beaufort

Leclerc : Verstappen gebruikt minder zijn verstand dan Gasly.

Meerdere mensen lijken te denken dat Verstappen tijdens het racen ten opzichte van andere rijders wat minder zijn verstand gebruikt. Recent zei Frits van Amersfoort namelijk ook al dat Mick Schumachter verstandiger was dan de Nederlander.

https://www.f1today.net/nl/nieuws/f1/242863/leclerc-gasly-gebruikt-zijn-verstand-meer-dan-verstappen

Ik neem aan dat dit dus een Ferrari-clan is van volgend jaar.

Groet,

C.G. de Beaufort




Sabai

Dat is dus eigenlijk een compliment. Verstappen is net als Hamilton in zijn begin jaren een ruwe diamant.  Moet je nagaan wat hij gaat laten zien als hij net als Hamilton zijn verstand gaat gebruiken.  Al vind ik zelf dat hij dit al is gaan doen sinds Canada

Robbert65

eens met Sabai. Verstappen is zich de tandjes geschrokken van de Monacoblamage. Het roer is omgegaan, hij heeft -zeg maar- de knop gevonden. Sinds dat debakel (hij gaf een pole en 25 punten weg) heeft hij geen significante fout meer gemaakt.

Als hij het komend seizoen inderdaad een betere motor zou hebben, de auto meteen goed is en dit zo voortzet als rijder heeft hij een zeer goede kans in de top 3 van 2019 te eindigen.

Maar ja, dat waren wel 3 alsen hè?
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel