Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Wings

Nou nee. De tekst is een beetje uit elkaar getrokken en wat conclusies bijgeschreven. Max zegt in het interview waarnaar wordt gerefereerd dat volgens de letters van de wet de inhaalactie niet correct was maar dat buiten de witte lijn racen het hele weekend gedoogd werd. Vanuit dat standpunt kwam die frustratie voort. Het betreft dus een korte herhaling van zijn zienswijze.

Mickey

Hij geeft ook twee keer aan dat hij nu vrede heeft met het besluit. Dat is niet direct een spijtbetuiging, maar geeft wel blijk van voortschrijdend inzicht van zijn kant.

gloudiesaurus

Citaat van: Matthijs op 17 december 2017 - 22:01:04
https://www.f1fanatic.co.uk/2017/12/17/controversial-pass-on-raikkonen-was-not-correct-verstappen-admits/

So much voor de 'mongool'-uitspraak. Zou hij nu spijt hebben van zijn uitlatingen?

Niet dat mijn mening er toe doet, ik vond de inhaalactie fantastisch ondanks dat hij (letterlijk) over het randje ging.

Hij heeft naderhand spijt betuigd. Denk dat hij er wel van geleerd heeft om niet meteen na de race uit emotie zaken te roepen.
Ik vond trouwens minstens zo erg dat Jack Plooij bij Ziggo meeging in zijn commentaar. Plooij zou als journalist beter moeten weten.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wings

Max heeft excuses aangeboden aan mensen die aanstoot nemen aan zijn verwoording maar heeft aangegeven dat hij achter zijn woorden staat. Het was geenszins de bedoeling om anderen te beledigen maar hij neemt geen woord terug, Sterker nog, Max zei dat hij hoopt dat Garry Connelly hoort wat Max vindt.

https://www.limburger.nl/cnt/dmf20171023_00049375/verstappen-heeft-geen-spijt-van-scheldwoord-mongool

Ik vind dat prima. Onder sociale druk excuses aanbieden vind ik een zwaktebod.

Wings

Citaat van: Mickey op 18 december 2017 - 16:02:26
Hij geeft ook twee keer aan dat hij nu vrede heeft met het besluit. Dat is niet direct een spijtbetuiging, maar geeft wel blijk van voortschrijdend inzicht van zijn kant.

Uiteindelijk heeft Max zich erbij neergelegd. Hij kan het toch niet veranderen dus waarom zou hij zich druk blijven maken?

Matthijs

Citaat van: Wings op 18 december 2017 - 16:59:50
Ik vind dat prima. Onder sociale druk excuses aanbieden vind ik een zwaktebod.
Niet willen inzien dat je fout zit vind ik een zwaktebod.

Wings

Wie bepaalt of hij fout zat of niet? Als hij vindt van niet hoeft hij geen excuses aan te bieden. En al helemaal niet omdat anderen dat graag willen.

gloudiesaurus

Citaat van: Matthijs op 18 december 2017 - 17:06:27
Citaat van: Wings op 18 december 2017 - 16:59:50
Ik vind dat prima. Onder sociale druk excuses aanbieden vind ik een zwaktebod.
Niet willen inzien dat je fout zit vind ik een zwaktebod.

De uitspraak was niet handig, maar de actie waarbij hij Raikkonen passeerde vond ik geen fout van hem. Als achter de boodschap blijft staan snap ik dat, alleen de manier waarop hij het bracht was niet handig...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wings

Aan de andere kant moeten mensen niet miepen. Het is nu eenmaal een scheldwoord en vanzelfsprekend wil hij geen groepen mensen beledigen.

Tuesday

Citaat van: Wings op 18 december 2017 - 17:32:37
Aan de andere kant moeten mensen niet miepen. Het is nu eenmaal een scheldwoord en vanzelfsprekend wil hij geen groepen mensen beledigen.
het is nou eenmaal een scheldwoord dus moeten mensen niet miepen.. wat is dat nou weer voor logica?

Matthijs

Citaat van: gloudiesaurus op 18 december 2017 - 17:23:35
Citaat van: Matthijs op 18 december 2017 - 17:06:27
Citaat van: Wings op 18 december 2017 - 16:59:50
Ik vind dat prima. Onder sociale druk excuses aanbieden vind ik een zwaktebod.
Niet willen inzien dat je fout zit vind ik een zwaktebod.

De uitspraak was niet handig, maar de actie waarbij hij Raikkonen passeerde vond ik geen fout van hem. Als achter de boodschap blijft staan snap ik dat, alleen de manier waarop hij het bracht was niet handig...
De actie op de baan was ook geen fout, wie niet waagt wie niet wint.

Wings

Bewuste actie al is deze in een split-seconde gemaakt.

C.G. de Beaufort

Voormalig wereldkampioen Formule 1-racen Niki Lauda koopt de ooit door hem opgerichte luchtvaartmaatschappij Niki. De Oostenrijker troeft daarmee andere bieders op de dochtermaatschappij van het failliete Air Berlin af.

https://www.telegraaf.nl/financieel/1575107/lauda-koopt-eigen-luchtvaartmaatschappij-niki

Kan'ie eindelijk Max gaan vervoeren.

Groet,

C.G. de Beaufort



Tuesday

ik zet het maar ff in het Max Verstappen topic, omdat ik verder zo snel geen beter topic kan vinden; Newey zou weer een stap terug gaan doen bij RBR. En om dan toch maar ff een link te leggen met dit topic; wat voor gevolgen gaat dat voor Max hebben? Ze zitten al niet heel prettig qua motoren en als dan Newey ook nog weg zou gaan, kon het wel eens een heel lastig verhaal worden. Natuurlijk zal zn opvolger ook geen koekenbakker zijn, maar Newey acht is als enige of iig als 1 van de weinigen in staat om een dergelijk verschil in motorvermogen te compenseren.

https://www.f1today.net/nl/nieuws/f1/236726/adrian-newey-stopt-bij-red-bull-racing-wache-wordt-technisch-directeur