Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Matthijs

Dit lijstje is natuurlijk net zo subjectief als alle andere lijstjes, maar de teambazen zijn natuurlijk wel de eindverantwoordelijken in het binnenhalen van nieuwe rijders. De top 10 zal ongetwijfeld in de buurt komen van de top 10 'hotste' rijders van het moment, de rijders die de teams het liefst zouden willen hebben.

C.G. de Beaufort

Yep, bv. Bottas staat op de 10e plaats. Hij is dus niet overtuigend volgens de teambazen.

Groet,

C.G. de Beaufort

Wings

Citaat van: Matthijs op 08 december 2017 - 12:36:32
Dit lijstje is natuurlijk net zo subjectief als alle andere lijstjes, maar de teambazen zijn natuurlijk wel de eindverantwoordelijken in het binnenhalen van nieuwe rijders. De top 10 zal ongetwijfeld in de buurt komen van de top 10 'hotste' rijders van het moment, de rijders die de teams het liefst zouden willen hebben.

Dat is het. Alonso op P6 geloof ik niet. Wel dat hij momenteel niet meer bovenaan de lijsten van teambazen staat gezien zijn leeftijd. Dat lijkt mij de aanvliegroute van de totstandkoming van dit lijstje.


Jozef

Je noemt een steward een mongool op tv en wordt vervolgens door de FIA uitgeroepen tot persoonlijkheid van het jaar. Die moet je me toch een keer uitleggen. ???

Niet dat ik vind dat dat interview een reden is om Verstappen naar de slachtbank te leiden, maar om er nu een award aan te geven is ook weer het andere uiterste...

Tuesday

Citaat van: Jozef op 10 december 2017 - 11:51:28
Je noemt een steward een mongool op tv en wordt vervolgens door de FIA uitgeroepen tot persoonlijkheid van het jaar. Die moet je me toch een keer uitleggen. ???

Niet dat ik vind dat dat interview een reden is om Verstappen naar de slachtbank te leiden, maar om er nu een award aan te geven is ook weer het andere uiterste...
wat houdt het uberhaupt in, persoonlijkheid van het jaar? Als coureur heeft ie idd een enorme impact en heeft hij letterlijk een geweldige aantrekkingskracht op het publiek, maar naast de baan vind ik m vaak wat onhandig overkomen. Is er nog iets van een motivatie gegeven bij de prijs, of is hier gewoon voor gestemd? In het laatste geval lijkt me de kans vrij groot dat deze titel de komende 10 jaar voor Max is ;)

Jozef

Ik heb het even opgezocht want het is eigenlijk een interessante vraag (toch om de winterperiode mee op te vullen ;D). De omschrijving die de FIA eraan geeft is:

De prijs voor FIA Persoonlijkheid van het Jaar wordt door de permanent geaccrediteerde media bij de wereldkampioenschappen uitgereikt ter ere van een persoon of figuur - een coureur, teambaas, official, vrijwilliger etc. - gelieerd aan een FIA-kampioenschap of -evenement  die dit seizoen volgens hen een uitzonderlijke prestatie heeft neergezet.

Heeft eigenlijk niets met persoonlijkheid te maken dus...

Tuesday

Citaat van: Jozef op 10 december 2017 - 13:48:38
Ik heb het even opgezocht want het is eigenlijk een interessante vraag (toch om de winterperiode mee op te vullen ;D). De omschrijving die de FIA eraan geeft is:

De prijs voor FIA Persoonlijkheid van het Jaar wordt door de permanent geaccrediteerde media bij de wereldkampioenschappen uitgereikt ter ere van een persoon of figuur - een coureur, teambaas, official, vrijwilliger etc. - gelieerd aan een FIA-kampioenschap of -evenement  die dit seizoen volgens hen een uitzonderlijke prestatie heeft neergezet.

Heeft eigenlijk niets met persoonlijkheid te maken dus...
ok, dan valt er weinig van te zeggen eigenlijk, althans, wat F1 betreft. Inmiddels lijkt het misschien de normaalste zaak van de wereld, maar iemand van 19 die zo'n zijn seizoen draait blijft toch wel heel bijzonder.

robbert

inderdaad. En iedereen kan eens een zwak momentje hebben en dingen zeggen dat eigenlijk niet door de beugel kan. Maar hij werd ook gezocht door die steward, dus ik kan hem begrijpen. En mss is het ter compensatie van de fia, dat ze hem dan die prijs gegeven hebben, ze wisten wellicht ook niet hij zo ging reageren. Want goeie piloten willen ze niet kwijt, zou niet slecht zijn voor de sport. Waarom zou het de fia niet kunnen schelen moest ferrari de sport de rug toekeren? Omdat ferrari toch niet zo serieus kan strijden om de titel en het altijd zelf verbrot

Wings

Citaat van: Jozef op 10 december 2017 - 11:51:28
Je noemt een steward een mongool op tv en wordt vervolgens door de FIA uitgeroepen tot persoonlijkheid van het jaar. Die moet je me toch een keer uitleggen. ???

Niet dat ik vind dat dat interview een reden is om Verstappen naar de slachtbank te leiden, maar om er nu een award aan te geven is ook weer het andere uiterste...

It's all in the name, persoonlijkheid van het jaar. Dat hij direct na de veroordeling vol adrenaline iets heeft geroepen wat niet zo handig is, soit. Een momentopname. Bovendien werd het ook een beetje gevoed door Plooij indeze. Nog een nuance is dat Limburgers het woord wat vaker in de mond nemen en het een andere lading heeft dan bijvoorbeeld in het noorden van het land. Hij bedoelde 'sukkel' maar het had de lading van 'klootzak'. Het valt allemaal reuze mee vind ik. Bovendien beoordeel je iemand over een compleet seizoen en vond ik dat Max groot gelijk had. Max vond dan ook steun over de hele wereld.

Jozef

Citaat van: Wings op 12 december 2017 - 10:20:13Max vond dan ook steun over de hele wereld.

Juist ja... Wellicht leef je in een andere wereld dan ik.

Wings

Heb ik iets misdaan Jozef? Ik kan je vervelende reactie niet plaatsen.

Matthijs

Het kwam wat verrot uit Jozefs strot, maar ik kan me ook niet voorstellen dat Verstappen wereldwijde steun kreeg over zijn 'mongool'-uitspraak.

robbert

Citaat van: Matthijs op 12 december 2017 - 19:03:44
Het kwam wat verrot uit Jozefs strot, maar ik kan me ook niet voorstellen dat Verstappen wereldwijde steun kreeg over zijn 'mongool'-uitspraak.

enkel uit nederland, wat logisch is ook

Matthijs

Citaat van: robbert op 12 december 2017 - 19:24:43
Citaat van: Matthijs op 12 december 2017 - 19:03:44
Het kwam wat verrot uit Jozefs strot, maar ik kan me ook niet voorstellen dat Verstappen wereldwijde steun kreeg over zijn 'mongool'-uitspraak.

enkel uit nederland, wat logisch is ook
Wat maar weer aantoont hoe subjectief fans kunnen zijn.