Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Sabai

Ik zeg lekker bij Mercedes tekenen.  Hamilton en Max kunnen prima samen in een team en denk dat Mercedes tot 2021 de dominante factor zal blijven.

Mickey

Ik zou zo lang mogelijk de kat uit de boom kijken. Pas in de tweede helft van volgend seizoen kan je de beste afwegingen maken.

Wings

Citaat van: Sabai op 02 oktober 2017 - 18:27:17
Ik zeg lekker bij Mercedes tekenen.  Hamilton en Max kunnen prima samen in een team en denk dat Mercedes tot 2021 de dominante factor zal blijven.

Ferrari. Kom op! Niet naar het steriele Mercedes.

Matthijs

Citaat van: Mickey op 02 oktober 2017 - 19:38:53
Ik zou zo lang mogelijk de kat uit de boom kijken. Pas in de tweede helft van volgend seizoen kan je de beste afwegingen maken.
Amen

Van Wijk

Inderdaad, eerst lekker bij RBR presteren, daarna de kat uit de boom kijken en eens kijken wat je marktwaarde is.
Rationeel = Mercedes
Emotioneel= Ferrari
Komt altijd goed.

Matthijs

Volgens mij heeft Red Bull elk jaar sinds 2009 een indrukwekkende ontwikkeling doorgemaakt gedurende het seizoen. Nu ook weer. Als ze in 2018 direct goed beginnen dan kan Max gewoon kampioen worden met Red Bull. Bovendien, de dominatie van Mercedes is geen zekerheid, dat blijkt nu ook weer. Wat wel een doorslaggevende reden zou kunnen zijn voor een switch is de motor. Een Mercedes- of Ferrari-fabrieksmotor is altijd nog beter dan een klanten-Renault of een fabrieks-Honda voor Red Bull. Dat zal naar verwachting t/m 2020 nog wel zo blijven.

C.G. de Beaufort

Citaat van: Matthijs op 03 oktober 2017 - 08:23:10
Volgens mij heeft Red Bull elk jaar sinds 2009 een indrukwekkende ontwikkeling doorgemaakt gedurende het seizoen. Nu ook weer. Als ze in 2018 direct goed beginnen dan kan Max gewoon kampioen worden met Red Bull. Bovendien, de dominatie van Mercedes is geen zekerheid, dat blijkt nu ook weer. Wat wel een doorslaggevende reden zou kunnen zijn voor een switch is de motor. Een Mercedes- of Ferrari-fabrieksmotor is altijd nog beter dan een klanten-Renault of een fabrieks-Honda voor Red Bull. Dat zal naar verwachting t/m 2020 nog wel zo blijven.

Zoals Max zei in de Peptalk gisteren: "Dan bekijken we het wel, in 2018 zit ik gewoon bij Redbull"

Groet,

C.G. de Beaufort

FolkertE

Citaat van: Matthijs op 03 oktober 2017 - 08:23:10
Volgens mij heeft Red Bull elk jaar sinds 2009 een indrukwekkende ontwikkeling doorgemaakt gedurende het seizoen. Nu ook weer. Als ze in 2018 direct goed beginnen dan kan Max gewoon kampioen worden met Red Bull. Bovendien, de dominatie van Mercedes is geen zekerheid, dat blijkt nu ook weer. Wat wel een doorslaggevende reden zou kunnen zijn voor een switch is de motor. Een Mercedes- of Ferrari-fabrieksmotor is altijd nog beter dan een klanten-Renault of een fabrieks-Honda voor Red Bull. Dat zal naar verwachting t/m 2020 nog wel zo blijven.
Wat ook nog meespeelt is dat RBR al heeft laten weten geïnteresseerd te zijn in andere motor aanbieders. Nu Renault een eigen team is geworden sinds vorig jaar, word het voor klantenteams lastiger om het fabrieksteam te verslaan.
Stel dat RBR na 2018 ineens besluit over te stappen naar Austin Martin? Hoe lang gaat dat duren voor dat zij het onder de knie hebben?
In 2019 is Max al 22 en heeft hij nog steeds geen titel.

C.G. de Beaufort

Citaat van: FolkertE(..)In 2019 is Max al 22 en heeft hij nog steeds geen titel.

Sic, dat valt ontzettend mee hoor! Hieronder zijn de jongste :

Sebastian Vettel    23 jaar, 134 dagen    2010
Lewis Hamilton    23 jaar, 300 dagen    2008
Fernando Alonso    24 jaar, 59 dagen    2005
Emerson Fittipaldi    25 jaar, 303 dagen    1972

Groet,

C.G. de Beaufort


Tuesday

We moeten ook ff niet vergeten dat Max voor 2019 ook gewoon een contract bij RBR heeft. Weliswaar zit er een clausule in zn contract, maar als dat idd vereist dat RBR bij de top 3 in het WCC moet horen, dan denk ik dat RBR Max gewoon aan dat contract kan gaan houden.


robbert

hij heeft groot gelijk. Hij zit daar goed bij redbull. Daar kan hij in de toekomst kampioen worden

Mickey


robbert

hmm ik denk het wel. Want bij mercedes kan hij niet gaan, zolang hamilton daar nog rijdt. En verstappen wil geen 2de piloot zijn. En bij ferrari zit vettel en raikkonen, en vettel zal nog langer rijden dan raikkonen, dus ook geen optie voor verstappen.

Mickey

Waarom neemt men aan dat hij dat zou moeten zijn, tweede rijder? Ik zie hem momenteel niet onderdoen voor Vettel of Hemmie. En die kunnen alleen nog maar achteruit gaan. Positie afdwingen.