Cijfer voor de race: Suzuka

Gestart door 0634, 13 oktober 2013 - 09:29:23

« vorige - volgende »

Vond je ervan?

10
0 (0%)
9
1 (6.3%)
8
6 (37.5%)
7
7 (43.8%)
6
1 (6.3%)
5
1 (6.3%)
4
0 (0%)
3
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 13

NielsD

Citaat van: Maikel0230 op 14 oktober 2013 - 20:03:28
Citaat van: NielsD op 13 oktober 2013 - 20:31:26
Vettel is een hele slechte inhaler, die zie ik bijna nooit iemand inhalen.

Ben het niet eens met die stelling, Vettel is geen inhaalwonder laten we dat wel stellen maar om hem nu neer te zetten als slecht lijkt me overdreven, hij is solide meer niet. In tegenstelling tot zijn medecoureurs twijfelt hij soms nog wat te veel en op een of andere manier kan je het hem niet kwalijk nemen, hij vertrouwt meer op DRS en dat zorgt ervoor dat hij zijn tegenstanders voorbij is voordat die hem kunnen uitschakelen. Sommige inhaalbewegingen zoals Alonso of Hamilton doen kunnen slecht aflopen en daar is de jonge Duitser zich zeer van bewust. Het zorgt ervoor dat hij zijn Red Bull keer op keer aan de eindmeet krijgt en zo de punten blijft sprokkelen. Toch kan hij als hij in het nauw word gedreven toch inhalen, moeizaam maar het lukt en daar is de race in Abu Dhabi alleen maar het bewijs van.

Maar zoals al gesteld werd hoeft Vettel niet vaak in te halen aangezien hij 10 seconden aan de leiding ligt. Als er dan een 'backmarker' moet ingehaald worden sommeert hij via zijn radio de FIA wel om er zeker van te zien dat die aan de kant vliegen, wat overigs niet meer dan normaal is.

Hahaha het was ook meer als geintje bedoeld hoor ;)
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Maikel0230

Had ik ook door maar het zorgt toch weer voer om over te debatteren ;D

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

robbert

Citaat van: NielsD op 13 oktober 2013 - 20:31:26
Citaat van: Enzo op 13 oktober 2013 - 20:29:40
Ik reageerde op je post omdat ik me verbaasde over je opmerking dat Alonso alleen via DRS kan inhalen. Fred is samen met Vettel de beste coureur van het veld in mijn ogen. De man laat bijna elke race onwaarschijnlijke dingen zien en eindigt op posities waar die auto helemaal niet thuis hoort. Zijn starts zijn fenomenaal en zijn racevaardigheid misschien nog wel beter.

Vettel is een hele slechte inhaler, die zie ik bijna nooit iemand inhalen.

ja inderdaad, hij moet bijna nooit inhalen. Hij rijdt telkens op kop of anders heeft hij het team mee