Cijfer voor de race: Suzuka

Gestart door 0634, 13 oktober 2013 - 09:29:23

« vorige - volgende »

Vond je ervan?

10
0 (0%)
9
1 (6.3%)
8
6 (37.5%)
7
7 (43.8%)
6
1 (6.3%)
5
1 (6.3%)
4
0 (0%)
3
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 13

0634

Mwah, 6.5. Zal er een 7 van maken.

T.Nuvolari

Ik vond het een GP waar voor mij genoeg actie inzat. Voor mij dan ook een 8.

Wings

Zesje-half. Vond er weinig aan op het gevecht voor P2 na.

Edwin90

Acht, leuke race. Er was altijd wel wat te doen en (bijna) constant leuk om de eerste drie plaatsen.

Enzo

Citaat van: M@rc op 13 oktober 2013 - 09:45:37
Ik vond het een GP waar voor mij genoeg actie inzat. Voor mij dan ook een 8.
idem

Kootje

Citaat van: Edwin90 op 13 oktober 2013 - 10:00:03
Acht, leuke race. Er was altijd wel wat te doen en (bijna) constant leuk om de eerste drie plaatsen.

Citaat van: Enzo op 13 oktober 2013 - 10:04:47
Citaat van: M@rc op 13 oktober 2013 - 09:45:37
Ik vond het een GP waar voor mij genoeg actie inzat. Voor mij dan ook een 8.
idem

En hier nog eentje. :)

NielsD

Heb een zeven gegeven. Eindelijk was de strijd om de eerste positie weer wat spannender. Jammer dat Romain het niet kon houden, gunde hem de overwinning. Verder leuke GP, met veel actie.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Fabian

7tje. Leuke race met gevechten door het het hele veld.

Jehoentelaar

Ik heb hele happen uit de race gemist (weigerende wekker, later weer weggedommeld, Bathurst 1000 km was een opgave vannacht). Wat ik heb gezien was niet heel bijzonder, maar er zat wel wat spanning in. 7.

Qaletaqa

Genoeg actie,  kon goed wakker blijven. Ik geef het een 7.5 rond het af naar een 8.

Fietser

7,5 is niet mogelijk, daarom een acht - 'ondanks' Suzuka. De spanning aan kop kwam vooral door de geweldige start (en race) van Grossjean. Vervolgens bleef het spannend doordat de 3 koplopers er een verschillende bandenstrategie op na hielden. Bovendien werd daarachter - en ook in het middenveld - een stevig robbetje uitgevochten. Prima dus.

Wallie

Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

Sabai

#12
Een 9 heb zojuist de leukste race van het seizoen gezien.Mooi gevecht om de leiding. Goede inhaal acties .Kimi liet weer prachtige acties zien waar Alonso weer liet zien alleen doormiddel van drs te kunnen inhalen. Verschil van klasse tussen Vettel en webber was ook weer duidelijk te zien bij het inhalen van Grosjean die ook een goede race liet zien. Was weer genieten .

Enzo

Citaat van: Sabai op 13 oktober 2013 - 17:12:08
Een 9 heb zojuist de leukste race van het seizoen gezien.Mooi gevecht om de leiding. Goede inhaal acties .Kimi liet weer prachtige acties zien waar Alonso weer liet zien alleen doormiddel van drs te kunnen inhalen. Verschil van klasse tussen Vettel en webber was ook weer duidelijk te zien bij het inhalen van Grosjean die ook een goede race liet zien. Was weer genieten .

Kom op man, dit meen je toch niet?

Sabai

Ik zie hem dit jaar niet anders dan alleen maar drs passages maken.Moet hem wel nageven dat hij er optimaal gebruik van maakt