Nico Hulkenberg

Gestart door Maikel0230, 08 oktober 2013 - 20:33:09

« vorige - volgende »

Maikel0230

Moesten er mensen zo onder de indruk zijn van Nico Hulkenberg na zijn race in Korea, Sauber gaf na Monza 50% korting (voor P5 dus) op alle mechandising van N.Hulkenberg en nu 60% (voor P4 dus). Vermoed dat ze dat materiaal kwijt willen omdat hij volgend jaar ongetwijfeld voor een ander team zal rijden.



Ik ga me denk ik een petje of een sweater kopen want 60% korting is toch wel nice.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Sabai

Petje is niet duur12 eur maar.

Fabian

Ik wilde ook weleens kijken, maar der komen nog 35 euro verzendkosten bij ofzo. Beetje misleidend dus...

Maikel0230

Ja dan mis je eigenlijk wel aardig wat van je korting ja, als je dat ook moet betalen als het de volle pot is...

Geen petje voor mij :'(

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Fabian

Citaat van: Maikel0230 op 08 oktober 2013 - 21:43:06
Ja dan mis je eigenlijk wel aardig wat van je korting ja, als je dat ook moet betalen als het de volle pot is...

Geen petje voor mij :'(
Tja. Vandaar dat ze ook wel korting willen geven(of ik moet het verkeerd gelezen hebben), maar wilde ook iets bestellen na Monza mag schrok toen terug van de verzendkosten. Vond die trui die erbij stond namelijk erg mooi...

Jehoentelaar

Verzendkosten is heel vaak een drama. Aanbieders uit bijvoorbeeld Duitsland kunnen enorm verschillende bedragen daarvoor vragen.