F1 - schaalmodellen- topic

Gestart door gloudiesaurus, 23 september 2013 - 01:01:37

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

Waar zijn de tijden gebleven van Onyx. :D

gloudiesaurus

Citaat van: Jehoentelaar op 02 juni 2016 - 21:39:25
Waar zijn de tijden gebleven van Onyx. :D

1996 was het laatste jaar  ;D
Goedkoper maar minder gedetailleerd  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Roel backes

Ik heb enige tijd geleden een Minichamps 1:18 max Verstappen Toro Rosso 2015 model gekocht. Nu dacht ik dat ik dat ik bedrogen uit was gekomen omdat minichamps niets zou uitbrengen, omdat deze auto alleen voor de fanclub van Max zou zijn. Aan de hand van de factuur die ik heb gekregen heb ik contact met de Red Bull Shop.com gezocht en met minichamps. Nu blijkt dat ook Red Bull deze modellen van minichamps mag verkopen. Het zijn dezelfde auto's als die van de fanclub alleen niet genummerd. Ik heb gevraagd of het originele producten zijn. Die bevestiging kreeg ik. Alleen worden ze maar heel sporadisch aangeboden op de website van Red Bull. Ik vermoed dat deze oplage nog kleiner is dan die van de fan club. Ik heb namelijk na maart dit jaar de auto niet meer te koop zien staan.

gloudiesaurus

Citaat van: Roel backes op 17 augustus 2016 - 17:11:38
Ik heb enige tijd geleden een Minichamps 1:18 max Verstappen Toro Rosso 2015 model gekocht. Nu dacht ik dat ik dat ik bedrogen uit was gekomen omdat minichamps niets zou uitbrengen, omdat deze auto alleen voor de fanclub van Max zou zijn. Aan de hand van de factuur die ik heb gekregen heb ik contact met de Red Bull Shop.com gezocht en met minichamps. Nu blijkt dat ook Red Bull deze modellen van minichamps mag verkopen. Het zijn dezelfde auto's als die van de fanclub alleen niet genummerd. Ik heb gevraagd of het originele producten zijn. Die bevestiging kreeg ik. Alleen worden ze maar heel sporadisch aangeboden op de website van Red Bull. Ik vermoed dat deze oplage nog kleiner is dan die van de fan club. Ik heb namelijk na maart dit jaar de auto niet meer te koop zien staan.

Minichamps brengt ook andere modellen van Verstappen uit. Maar dan zonder Verstappen inlay en genummerde oplage. Maar qua model exact hetzelfde.
Zo stond enkele weken terug op https://ck-modelcars.de/nl/eur/ een Verstappen 1/43 Toro Rosso Hongarije 2015-versie.
In principe kun je bij Minichamps, als je betaald, een eigen oplage bestellen. Dus dat kunnen jij en ik ook  ;)

Al blijven de modellen via de Verstappen-site wel uniek. Kan niet wachten op de modellen van dit jaar die gaan komen.

Welkom trouwens op het forum, misschien leuk je hier even voor te stellen: http://www.gppits.net/forum/index.php/topic,12133.585.html
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Robbert65

ja, die prijzen lopen dan wel aardig op ja.... je zal er maar 10 hebben staan sinds vorig jaar :D
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

gloudiesaurus

Citaat van: Robbert65 op 17 augustus 2016 - 17:58:27
ja, die prijzen lopen dan wel aardig op ja.... je zal er maar 10 hebben staan sinds vorig jaar :D

Ja vooral de limited editions uitgegeven door Verstappen.nl zijn al kostbaar. Het 1e model, Australië 2015 in 1/43 doet nu al 250/ 300 euro...
Het was destijds al binnen hele korte tijd uitverkocht, meen binnen een paar uur.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

http://www.verstappen.nl/nl/article/9877/

Voor diegene die nog snel zijn! Max Verstappen Rusland 1/43 schaalmodel.
Limited edition weer  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Charrel

Heb me toch maar weer laten verleiden..  ;D

Deze is toch wel heel gaaf, de eerste race in de Red Bull & zijn eerste winst. Vooral die vuist uit de cockpit = super tof:



Heb er maar weer meteen 2 besteld, kijken of we op de tweede nog een beetje winst kunnen pakken

gloudiesaurus

Ik heb hem ook besteld... nu al uitverkocht!
Ze staan alweer voor heel veel geld op Marktplaats.nl  ;)

Minichamps komt deze week ook met een Toro Rosso 1/43 Bahrein 2016 model.
Die laat ik even schieten. Heb het Rusland model via Verstappen.nl ook al in huis.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Charrel

Citaat van: gloudiesaurus op 12 oktober 2016 - 12:49:56
Ik heb hem ook besteld... nu al uitverkocht!
Ze staan alweer voor heel veel geld op Marktplaats.nl  ;)

Minichamps komt deze week ook met een Toro Rosso 1/43 Bahrein 2016 model.
Die laat ik even schieten. Heb het Rusland model via Verstappen.nl ook al in huis.

Hoe naar het ook is, het gebeurd gewoon.. Ik heb er 2 besteld, 1 verkocht en hierdoos is mijn model volledig gratis.

Toch is het sparen nu ff lastiger met al die Max modellen, kan een dure hobby worden :-P

gloudiesaurus

Klopt! Er kom dit jaar ook nog een Red Bull sneeuwversie met sneeuwkettingen uit, is weer 70/ 80 euro  ;)
Het gaat wel hard zo! Wellicht dat Verstappen.nl met nog meer modelletjes komt.

Gelukkig heb ik mijn collectie nog compleet!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Mijn nieuwste toevoeging is de BAR 001-Supertec van Ricardo Zonta: de beroemde zippercar uit 1999. Stond al lang op de wenslijst, maar kwam afgelopen week ineens voor onder de 20€ voorbij op Ebay (exclusief verzendkosten). Prima deal!

Waar ik verder heen wil met de uitbreiding van de collectie weet ik niet. Er moet sowieso nog een McLaren van Alonso bij en de reeks van Damon Hill wil ik nog completteren (1993, 1995 en 1999 ontbreken). Waar het dan heen gaat? Wellicht het voltooien van de jaren 1997-1998-1999...

gloudiesaurus

Nice! Ik heb de BAR Supertect uit 1999 ook, van Villeneuve  :)

Ik ben bezig om alle wereldkampioenen te verzamelen. Vorige week op marktplaats de M. Schumacher 2000 Ferrari op de kop getikt voor 15 euro. Inclusief Marlboro-reclame  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Nice, met sigarettendecals wil nog wel eens een gedoe zijn.