Jaren '90 > heden

Gestart door TestaRossa1980, 16 september 2013 - 13:26:31

« vorige - volgende »

Franky R.

@SDG,


In Ierland hebben ze wel vaker van die 'brute' wegraces...met dik 275 km/u over binnenweggetjes... :o



Over pure waanzin gesproken... :P

Sabai

Citaat van: Franky R. op 10 november 2013 - 15:12:29
@SDG,


In Ierland hebben ze wel vaker van die 'brute' wegraces...met dik 275 km/u over binnenweggetjes... :o



Over pure waanzin gesproken... :P

Idd pure waanzin .

Sabai

Citaat van: SDG op 10 november 2013 - 12:59:00
Citaat van: Fabian op 10 november 2013 - 12:46:27
Citaat van: Sabai op 10 november 2013 - 11:13:18
Word de 24 uur van Le Mans nog op de motor gereden ? Ook levensgevaarlijk. Net als die eiland race in Ierland. Dappere gasten die coureurs.
Volgens mij wel. The Isle of Man TT bedoel je denk ik?

Isle Of Man TT? Uiteraard wordt die nog verreden. Dat grenst soms echt aan pure waanzin. Als je ziet hoe die kerels tekeer gaan op hun superbikes en dat vergelijkt hoe relatiejf 'veilig' Formule 1-coureurs in hun auto's zitten, daar kun je alleen maar diep respect voor tonen.

Eén van de meest schrikwekkende crashes van de laatste jaren, Conor Cummins in 2010. Hij overleefde het ongeval en rijdt ondertussen alweer mee.



Die gast had een engeltje op zijn schouder. Wat een geluk bij een ongeluk.

gloudiesaurus

Citaat van: SDG op 10 november 2013 - 12:59:00
Citaat van: Fabian op 10 november 2013 - 12:46:27
Citaat van: Sabai op 10 november 2013 - 11:13:18
Word de 24 uur van Le Mans nog op de motor gereden ? Ook levensgevaarlijk. Net als die eiland race in Ierland. Dappere gasten die coureurs.
Volgens mij wel. The Isle of Man TT bedoel je denk ik?

Isle Of Man TT? Uiteraard wordt die nog verreden. Dat grenst soms echt aan pure waanzin. Als je ziet hoe die kerels tekeer gaan op hun superbikes en dat vergelijkt hoe relatief 'veilig' Formule 1-coureurs in hun auto's zitten, daar kun je alleen maar diep respect voor tonen.

Eén van de meest schrikwekkende crashes van de laatste jaren, Conor Cummins in 2010. Hij overleefde het ongeval en rijdt ondertussen alweer mee.



Closer to the Edge gezien, een fantastische docu over de Isle of Man TT  :)
Ik vind het prachtig maar goed qua veiligheid kan het eigenlijk niet meer in deze tijd...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 11 november 2013 - 23:44:40
Citaat van: SDG op 10 november 2013 - 12:59:00
Citaat van: Fabian op 10 november 2013 - 12:46:27
Citaat van: Sabai op 10 november 2013 - 11:13:18
Word de 24 uur van Le Mans nog op de motor gereden ? Ook levensgevaarlijk. Net als die eiland race in Ierland. Dappere gasten die coureurs.
Volgens mij wel. The Isle of Man TT bedoel je denk ik?

Isle Of Man TT? Uiteraard wordt die nog verreden. Dat grenst soms echt aan pure waanzin. Als je ziet hoe die kerels tekeer gaan op hun superbikes en dat vergelijkt hoe relatief 'veilig' Formule 1-coureurs in hun auto's zitten, daar kun je alleen maar diep respect voor tonen.

Eén van de meest schrikwekkende crashes van de laatste jaren, Conor Cummins in 2010. Hij overleefde het ongeval en rijdt ondertussen alweer mee.



Closer to the Edge gezien, een fantastische docu over de Isle of Man TT  :)
Ik vind het prachtig maar goed qua veiligheid kan het eigenlijk niet meer in deze tijd...


Wat een klapper, man!
Citaatwell, i gues he didn't see it Cummin


Enne, veiligheid...tja. Die jongens worden niet bepaald gedwongen om in een auto te racen of op de motor te stappen.




Jehoentelaar

Citaat van: Sabai op 10 november 2013 - 11:13:18
Word de 24 uur van Le Mans nog op de motor gereden ? Ook levensgevaarlijk. Net als die eiland race in Ierland. Dappere gasten die coureurs.
De 24H van Le Mans voor motoren bestaat nog, maar die wordt enkel op het Bugatti Circuit verreden en niet op La Sarthe.