Monza: cijfer vd race

Gestart door 0634, 08 september 2013 - 15:25:06

« vorige - volgende »

Wat vond je ervan?

10
1 (5.6%)
9
0 (0%)
8
0 (0%)
7
3 (16.7%)
6
7 (38.9%)
5
2 (11.1%)
4
3 (16.7%)
3
2 (11.1%)

Totaal aantal stemmen: 15

0634

Ik vond er helemaal niks aan. 4. Zoals zo vaak op Monza trouwens.

Jehoentelaar


Franky R.

6 min...Leuke actie's van HAM gezien en van enkele anderen...Maar Vettel ging weg en bleef weg. Al leek het erop dat Alonso de 'undercut' zou pakken.

robbert

Citaat van: Jeroen op 08 september 2013 - 15:25:06
Ik vond er helemaal niks aan. 4. Zoals zo vaak op Monza trouwens.

ja inderdaad, eigenlijk zou men monza beter schrappen van de kalender. We hebben maar enkel saaie races daar

0634

Citaat van: robbert op 08 september 2013 - 16:00:06
Citaat van: Jeroen op 08 september 2013 - 15:25:06
Ik vond er helemaal niks aan. 4. Zoals zo vaak op Monza trouwens.

ja inderdaad, eigenlijk zou men monza beter schrappen van de kalender. We hebben maar enkel saaie races daar

Naja schrappen... net als Monaco hoort Monza er een beetje bij. Zoveel grandeur, uitstraling. Bovendien de thuishaven van het grootste team uit de sport. Dus het hoort erbij.

Alleen de races zijn vaak helemaal niks. Zit altijd betrekkelijk dicht bij elkaar, maar niemand komt er langs zonder DRS.

rafael25


Maikel0230

3 zo een leuke baan maar de race, daar was nu echt eens geen ruk aan.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

robbert

Citaat van: rafael25 op 08 september 2013 - 16:17:44
2....
Geen regen!!!!!!!!!!! ???

ja de weermannen waren goed verkeerd. Tot op gisteren roepen dat het gaat onweren, stortregenen. En dan geen spat regen gevallen tijdens de race. Ja velen zullen weer teleurgesteld zijn zoals in spa. Daarom dat ik zeg dat je niet veel mag hopen op regen. In de meeste gevallen blijft het droog

Gerard

6je... Jammer dat het droog bleef, Vettel wegreed bij de rest en weinig actie... Lewis maakte het tot een voldoende....

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Edwin90


T.Nuvolari

6, vond ze net iets aangenamer om naar te kijken dan die van 2 weken geleden.

Arthur

Typisch, denk ik eens aan een redelijke race [7] komt het gemiddelde nog niet eens aan een 5  :o Terwijl juist ik Spa [redelijk] saai vond kwam daar een goede 7 uit  ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jehoentelaar

Citaat van: robbert op 08 september 2013 - 16:42:40
Citaat van: rafael25 op 08 september 2013 - 16:17:44
2....
Geen regen!!!!!!!!!!! ???

ja de weermannen waren goed verkeerd. Tot op gisteren roepen dat het gaat onweren, stortregenen. En dan geen spat regen gevallen tijdens de race. Ja velen zullen weer teleurgesteld zijn zoals in spa. Daarom dat ik zeg dat je niet veel mag hopen op regen. In de meeste gevallen blijft het droog
Als je de juiste bronnen had gevolgd wist je al heel snel dat het moeilijk ging worden met regen tijdens de race. De weerradars van Noord-Italiƫ en de weermannen die er boven op zitten (@fergieweather is een goede) ontnamen mij ruim voor de race al de hoop op meer dan een paar druppels.

Fabian