Gevraagd: Formule 1 races

Gestart door NielsD, 23 augustus 2013 - 11:19:23

« vorige - volgende »

NielsD

Hoi,

Zijn er ook mensen die Formule 1 races uit de jaren negentig op DVD hebben? Zoja, is het mogelijk voor mij dit van jullie te krijgen/kopen. (kleine vergoeding? ;))

Gr.
Niels
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Jehoentelaar

Ik heb niks op DVD, maar wel de seizoenen 1993-1998 op m'n computer.

NielsD

Citaat van: Jehoentelaar op 23 augustus 2013 - 12:03:17
Ik heb niks op DVD, maar wel de seizoenen 1993-1998 op m'n computer.

Te gek!! Heb je misschien ook Spa 1995 en 1998 voor me? Misschien kun je ze eventueel via WeTransfer doorsturen?
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

SDG

Ik heb alle races sedert 1978 tot op heden op harde schijf liggen. Een beetje veel om online door te sturen, lijkt me...  :)

Franky R.

Citaat van: SDG op 24 augustus 2013 - 21:36:30
Ik heb alle races sedert 1978 tot op heden op harde schijf liggen. Een beetje veel om online door te sturen, lijkt me...  :)
Als jullie [SDG en NielsD] het willen, kan SDG het eea op een schijfje branden en dan per post naar NielsD opsturen? Zomaar een idee... ;)


NielsD betaalt dat voor het schijfje en de postzegels! Voila!

Jehoentelaar

Niels en ik hebben even snel heen en weer getwitterd dat ik morgen even kijk of de bestanden via WeTransfer te verzenden zijn. :)

Wellicht daarna een idee om dit draadje ergens op te bergen, copyright en aanbieden van dingen enzo.

NielsD

Sorry, had de reactie van SDG even niet gezien omdat Jehoentelaar en ik op Twitter waren doorgegaan. Maar sowieso gaaf, dat SDG nog wat races heeft. Is het misschien handig dit topic te verwijderen en met PB door te gaan? Heb namelijk wel interesse in een aantal races met Senna, aangezien die reed voordat ik oud genoeg was om te kijken. :)
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Jehoentelaar

Ik zag je bericht op Twitter. Was even afgeleid door het voetbal, maar ik ga even voor je kijken.