Jouw column op GPPits

Gestart door Fabian, 13 augustus 2013 - 11:58:09

« vorige - volgende »

NielsD

Citaat van: Kootje op 19 augustus 2013 - 16:47:35
Leuk man, wat studeer je precies?

Journalistiek en fotografie in Drachten. Fotografie is iets wat mij niet echt ligt, maar ik doe het omdat het moet. (haal wel voldoendes ;D). Ga nu naar het derde jaar, in het tweede jaar heb ik stage gelopen bij de NDC (Dagblad van het Noorden & Leeuwarder Courant zijn daar onderdeel van), daar moest ik berichten maken voor de websites van de lokale kranten. Veelal politieberichten, waar je enorm veel van leert. Tien weken was wel genoeg, want ik kon mijn ei daar niet echt kwijt omdat ik meer van creatief schrijven houd.

PS. *Ik ben ook nog opzoek naar een kamer in Den Haag, als iemand een tippie heeft* :D
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Kootje

Oke .... klinkt wel interessant, succes!

Wat die kamer betreft, sorry ... kan ik je niet aan helpen, misschien Jehoentelaar? ???

Sabai

Citaat van: NielsD op 19 augustus 2013 - 16:33:37
Super om te horen. Ben sowieso van plan dit veel vaker te doen. Voor mij is het ook een perfecte oefening voor mijn redactionele stage die ik in september bij de Autoweek begin. :-)


Leuk geschreven Niels! Alleen had Ki mi niet al 4 keer gewonnen 2 keer met Mclaren en 2 keer met Ferrari?

NielsD

Verdorie Sabai, je hebt gelijk man! Heb ik daar overheen gekeken.  :-[
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Jehoentelaar

Ik ben niet zo thuis in de kamerwereld in Den Haag, en veel mensen daar blijven thuiswonend omdat de afstand naar de drie universiteiten (en de vele hogescholen) in de omgeving gering is.

Wel een leuk stuk, Niels. 8)

Maikel0230

Zoals beloofd heb ik mijn eerste schrijfsel afgemaakt (:)) vandaag nu dat ik terug ben uit vakantie (:'(). Mag ik dit gewoon binnensturen op info@gppits.net of moet ik dit naar een bepaalde moderator doorsturen? In ieder geval wil ik NielsD feliciteren met zijn eerste stukje, ik heb ervan genoten en ik denk sommige anderen ook hier.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634


Kootje

Citaat van: Maikel0230 op 19 augustus 2013 - 22:06:32
Zoals beloofd heb ik mijn eerste schrijfsel afgemaakt (:)) vandaag nu dat ik terug ben uit vakantie (:'(). Mag ik dit gewoon binnensturen op info@gppits.net of moet ik dit naar een bepaalde moderator doorsturen? In ieder geval wil ik NielsD feliciteren met zijn eerste stukje, ik heb ervan genoten en ik denk sommige anderen ook hier.


Stuur maar via 'n PB naar mij, dan zal ik het een over enkele dagen wel plaatsen op de site.  8)

NielsD

Citaat van: Maikel0230 op 19 augustus 2013 - 22:06:32
Zoals beloofd heb ik mijn eerste schrijfsel afgemaakt (:)) vandaag nu dat ik terug ben uit vakantie (:'(). Mag ik dit gewoon binnensturen op info@gppits.net of moet ik dit naar een bepaalde moderator doorsturen? In ieder geval wil ik NielsD feliciteren met zijn eerste stukje, ik heb ervan genoten en ik denk sommige anderen ook hier.

Ben benieuwd naar je stuk Maikel! Mooi dat je mijn stuk leuk vond om te lezen! :D
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Kootje

Nog even geduld Niels, de column van Maikel komt donderdag online. Ik kan je verklappen dat ..... nee, verklap nog helemaal niets. ;)

Sabai

Het lijkt mij wel leuk om binnenkort weer een review te schrijven voor de nieuwe F1 game van codemasters.  :)

Kootje

Daar komen we nog op terug Sabaï. :)

Edwin90

Niels! Olav Mol retweet net je column!  :) nice!

NielsD

Jep. Moet heeeeeeel eerlijk zeggen, dat dit twitter account van mijzelf is (blog), maar dat maakt niet uit. 23000 mensen zien het weer! :)

Als mensen mij willen volgen op Twitter, voel je vrij: @NielsD91
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Edwin90

Dat dacht ik al. Maar maakt niets uit. Hij gaat vast niet iets rt'en wat hij niet gelezen heeft of niet waardeert  :)