Jouw column op GPPits

Gestart door Fabian, 13 augustus 2013 - 11:58:09

« vorige - volgende »

Super Seb

Citaat van: Jehoentelaar op 14 augustus 2013 - 22:14:20
Ik schrijf zo hier en daar wel eens een stukje op een blog, en heel sporadisch op een bij sommigen bekende autosportblog (die wat stof heeft doen opwaaien op een kluit nu verdwenen fora). Ben meer in-to voetbal dan F1 wat schrijven betreft, maar zou zomaar eens een poging kunnen wagen. 8)

Zeker weer over Ajax?  8)
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Fabian

Citaat van: Super Seb op 15 augustus 2013 - 19:47:26
Citaat van: Jehoentelaar op 14 augustus 2013 - 22:14:20
Ik schrijf zo hier en daar wel eens een stukje op een blog, en heel sporadisch op een bij sommigen bekende autosportblog (die wat stof heeft doen opwaaien op een kluit nu verdwenen fora). Ben meer in-to voetbal dan F1 wat schrijven betreft, maar zou zomaar eens een poging kunnen wagen. 8)

Zeker weer over Ajax?  8)
Bedoel je AFC Allesreiniger??

Jehoentelaar

Mijn laatste blogs gingen over de derby van Wenen, de burenruzie tussen HJK Helsinki en Nomme Kalju, en de historische zege van SP Tre Penne. Dat ligt heel, heel ver uit de invloedssfeer van Ajakkes. ;)

Citaat van: Kootje op 15 augustus 2013 - 18:17:40
Citaat van: Jehoentelaar op 14 augustus 2013 - 22:14:20
Ik schrijf zo hier en daar wel eens een stukje op een blog, en heel sporadisch op een bij sommigen bekende autosportblog (die wat stof heeft doen opwaaien op een kluit nu verdwenen fora). Ben meer in-to voetbal dan F1 wat schrijven betreft, maar zou zomaar eens een poging kunnen wagen. 8)

Wat let je? ;)
Een leuk onderwerp wat niet in zijn geheel is uitgekauwd op andere delen van het internet. Maar dat komt vanzelf wel. :)

Fabian



NielsD

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. :)
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

gloudiesaurus

Citaat van: NielsD op 19 augustus 2013 - 11:49:38
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. :)

Leuk stukje NielsD. Met mooie foto's ook  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje


NielsD

Super om te horen. Ben sowieso van plan dit veel vaker te doen. Voor mij is het ook een perfecte oefening voor mijn redactionele stage die ik in september bij de Autoweek begin. :-)

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Franky R.

Geschreven vanuit de liefhebber... ;) ...proficiat, Niels!

Franky R.

Citaat van: NielsD op 19 augustus 2013 - 16:33:37
Super om te horen. Ben sowieso van plan dit veel vaker te doen. Voor mij is het ook een perfecte oefening voor mijn redactionele stage die ik in september bij de Autoweek begin. :-)
Zo!
Meteen de AutoWeek? Wens je een fijne stage toe en dat het ook een echte stage mag worden.

NielsD

Dit wordt mijn tweede stage en duurt een half jaar. Dus staat perfect op mijn CV en ga mijn stinkende best doen! :-) Met de dingen die ik daar ga leren wil ik ook jullie verblijden, door dus vaker columns te gaan schrijven.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Franky R.

Citaat van: NielsD op 19 augustus 2013 - 16:37:41
Dit wordt mijn tweede stage en duurt een half jaar. Dus staat perfect op mijn CV en ga mijn stinkende best doen! :-) Met de dingen die ik daar ga leren wil ik ook jullie verblijden, door dus vaker columns te gaan schrijven.
Ok, dus ze zijn al bekend met jou bij AW? Mooi en veel succes!

NielsD

Citaat van: Franky R. op 19 augustus 2013 - 16:39:50
Citaat van: NielsD op 19 augustus 2013 - 16:37:41
Dit wordt mijn tweede stage en duurt een half jaar. Dus staat perfect op mijn CV en ga mijn stinkende best doen! :-) Met de dingen die ik daar ga leren wil ik ook jullie verblijden, door dus vaker columns te gaan schrijven.
Ok, dus ze zijn al bekend met jou bij AW? Mooi en veel succes!

Nee, dit wordt mijn 1ste stage daar. Maar mijn 2de stage in mijn schoolperiode.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Kootje

Leuk man, wat studeer je precies?