Jouw column op GPPits

Gestart door Fabian, 13 augustus 2013 - 11:58:09

« vorige - volgende »

Maikel0230

#60
Bedankt voor het nog even te plaatsen Kootje, zo gaat het niet verloren. Ik hoop dat iedereen de column onderhoudend of gewoon leuk om te lezen vond. Op naar de onze volgende gastcolumnist zou ik zeggen

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Kootje

graag gedaan

hopelijk blijft het niet bij die 2 gastcolumns die we nu gehad hebben
vind het echt 'n leuk idee namelijk

NielsD

Citaat van: Kootje op 27 augustus 2013 - 16:38:04
graag gedaan

hopelijk blijft het niet bij die 2 gastcolumns die we nu gehad hebben
vind het echt 'n leuk idee namelijk

Hoop sowieso dat er meer mensen bijkomen. Heb zelf al weer een aantal ideetjes in mijn hoofd. :)
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

NielsD

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Maikel0230

Was een plezier om te lezen Niels, nu maar hopen dat nog meer je voorbeeld volgen en zelfs eens in hun pen kruipen.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

gloudiesaurus

Jep goede column weer NielsD. Heb ervan genoten  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Kootje

http://www.gppits.net/nieuws/jacques_villeneuve_over_max_vestappen_bekeken_vanaf_de_andere_kant/

Dank je Sjakie, mooi stukkie en blij dat eindelijk iemand het voor Jaques opneemt ipv hem neer te sabelen. 8)

0634

Alleen mis ik een r in de titel ;)

Perton

Ik snap de column niet zo, als ik heel eerlijk ben. Er wordt gezegd dat Villeneuve geen vaderfiguur had en daardoor Japan kon gebruiken om op eigen benen te leren staan. Oké, dat zal best kloppen. Maar dat is het juist met Verstappen, hij heeft wél al jarenlang die begeleiding en is voor deze rol gesmeed, net als Willem-Alexander dat was om koning te worden. Twee verschillende situaties, dus ik snap niet wat nou het doel van het verhaal is. Dat Villeneuve zijn mening mag hebben? Dat ben ik met je eens.

Verder wel volledig eens met het stukje over Verstappen-hooligans. Op die lui zit ik ook niet te wachten.

Jozef

Citaat van: Perton op 09 januari 2015 - 18:54:29Twee verschillende situaties, dus ik snap niet wat nou het doel van het verhaal is. Dat Villeneuve zijn mening mag hebben? Dat ben ik met je eens.

Ik denk dat dat voor de meesten op dit forum wel een vanzelfsprekendheid is, maar voor een groot deel van autosportminnend Nederland niet (ja, ik acht het niveau op dit forum hoger dan het landelijk gemiddelde). Ik denk dat het stuk daarop doelde.

0634

Sja Villeneuve mag alle meningen hebben die hij wil, ik ben nooit zo kapot van zijn argumentatie. Hij komt altijd over als iemand die vooral veel wil roepen en vooral lekker ongenuanceerd wil overkomen. Wellicht schat ik hem verkeerd in, maar zo komt hij op mij over. Weinig authentiek, gewoon iemand die het leuk vind om weer ns het nieuws te halen.


sjakie

hmm wat ik bedoelde is dat Villeneuve zichzelf heeft gevormd in de autosport en daar ook een tijd over heeft gedaan omdat hij daar niet echt begeleiding in had. Misschien een beetje van zijn oom maar dat was het dan ook. Craig Pollock heeft 'm daarbij ook geholpen.

Hij vind het onverstandig dat Max Verstappen zonder die vorming en levenservaring in de F1 stapt. Daarbij vind hij het niveau van F1 bedenkelijk als iemand zonder al teveel autosport ervaring (een seizoen F3) al in kan stappen. Maar dat heb ik buiten beschouwing gelaten. Dat stuk levenservaring, daar doelde ik op en ik denk niet dat vader Jos 'm dat zomaar bij kan brengen. Zal hij zelf moeten doen en of dat op z'n 17e lukt. Ik hoop het...

Verder is Villeneuve iemand die vrij denkt. Dan komen er uitspraken uit dat velen al gauw denken "what!". Maar Villeneuve is er de persoon niet naar om te shockeren om maar te shockeren en op te vallen. Dat interesseert 'm helemaal niet.

0634

Hoe weet jij wat hem interesseert?

Perton

Citaat van: sjakie op 09 januari 2015 - 21:35:40
Dat stuk levenservaring, daar doelde ik op en ik denk niet dat vader Jos 'm dat zomaar bij kan brengen. Zal hij zelf moeten doen en of dat op z'n 17e lukt. Ik hoop het...
Tsja, Hamilton had er ook een paar jaar voor nodig, en Button stond in zijn Renault-periode ook bekend als iemand die meer voor het plezier ging dan voor de resultaten. Volgens mij geldt dit voor iedereen die opgroeit. De ene kan dat al op zijn 17e, de ander op zijn 24e. De tijd zal leren wat het voor Verstappen was.