Top Gear

Gestart door Fietser, 07 augustus 2013 - 10:20:58

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: Wings op 11 augustus 2013 - 20:11:05
Citaat van: Franky R. op 11 augustus 2013 - 16:47:24
Het klopt inderdaad dat TG enigszins gechargeerd is...Net als het gros van mijn artikelen voor GPPits.net..Weten jullie meteen waar ik soms mijn inspiratie vandaan haal, om soms met een in gif gedoopte pen te schrijven. :P :P :P
;)

Herkenbaar aan de rode inkt? ;)
Yuuup!





;D ;D ;D ;D

Kootje

#31
Citaat van: Wings op 11 augustus 2013 - 20:10:04
Natuurlijk boeit het je wat anders hing je er geen kilo's gewicht aan. En bleef je niet voetstappend volharden dat de tijden op het bord tot de feiten behoren. De rest vind het wel prima en lacht ermee. En bij die groep ga ik mij vervoegen. Het was mij een genoegen.


Ik hang gewicht aan de echtheid vd tijden, niet aan het feit dat Webber nu sneller is dan Vettel. Dat laatste boeit me namelijk echt niet, omdat ik ook wel weet dat hij in 8 vd 10 gevallen de langzamere is. Jij denkt nu dat ik dit als extra stok achter de deur gebruik om m'n twijfels over hoe goed Vettel nu daadwerkelijk is kracht bij te zetten,

Citaat van: Wings op 08 augustus 2013 - 21:11:09
Niet dat ik het je kwalijk neem maar ik denk dat jij maar al te graag aanneemt dat Webber daadwerkelijk sneller is. Of het nu bruikbaar is of niet. Het past natuurlijk prima in het straatje waarin afgevraagd wordt hoe goed Vettel is.

maar daar heeft het niets mee te maken. Als het Massa was geweest die sneller was geweest dan Alonso had ik namelijk exact hetzelfde gereageerd, terwijl dat nog veel zeldzamer is. Nogmaals, het gaat mij om de betrouwbaarheid vd tijdwaarneming, niet om de desbetreffende coureurs of de conclusies die men hieraan kan verbinden. En ja .... daar hang ik idd kilo's gewicht aan.

Zeeuw

Top Gear deze zondag niet op de buis. Einde van dit programma? Zijn toch serieuze maatregelen die genomen worden nu opeens.

bron: http://www.nu.nl/media/4008148/top-gear-presentator-jeremy-clarkson-geschorst-bbc.html

gloudiesaurus

Clarkson denkt zo langzamerhand dat hij alles kan maken...

Einde van het programma denk ik niet. Het programma was er ook al voor Clarkson. Al is het met Clarkson wel enorm populair geworden.

Ben benieuwd hoe het afloopt want Clarkson schijnt zijn laatste waarschuwing al gekregen te hebben.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

janke

#34
Top Gear de rest van het seizoen niet meer op de buis hoorde ik vanmiddag. Iets van 3 uitzendingen nog die niet op de tv komen. Maar dat programma heeft me nooit geboeid. En de Clarkson al helemaal niet. Een hoog in de bol hebbende narcist. Ieder zijn meug.
Some things are too important to be left in the past.

Franky R.

Citaat van: janke op 11 maart 2015 - 19:55:28
Top Gear de rest van het seizoen niet meer op de buis hoorde ik vanmiddag. Iets van 3 uitzendingen nog die niet op de tv komen. Maar dat programma heeft me nooit geboeid. En de Clarkson al helemaal niet. Een hoog in de bol hebbende narcist. Ieder zijn meug.


Een paar jaar geleden was het nog leuk, maar ze doen tegenwoordig niets nieuws meer. Steeds minder nieuws en meer 'grappen en grollen'...Dan kijk je liever naar Fifth Gear of zo..