Main Menu

F1 2013

Gestart door Maikel0230, 15 juli 2013 - 16:19:12

« vorige - volgende »

SanderD

Citaat van: gloudiesaurus op 07 oktober 2013 - 17:56:43
Dus opslaan kan nu op elk gewenst moment in de race? Dat is wel een grote pre.......

Ben heel benieuwd naar de classic edition  :)

Jep, zelfs in kwalificatie als je wilt. De classic edition is overigens gewoon een F1 2013 schijfje met een code zodat je het content gratis kan downloaden.

Arthur

Altijd 100% race, dat is realistisch. En als de concentratie echt verdwijnt: ende race.... Korter dan 100% is het gewoon niet voor mij!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Edwin90

Pas een beetje op met een mid session save in de pitstraat. Heb het gisteren ook gebruikt en meteen mijn hele save game verkloot. Hebben meerdere mensen last van hoorde ik.

Prima game verder.  Veel beter dan zijn voorgangers.

Franky R.

Citaat van: Edwin90 op 07 oktober 2013 - 19:16:39
Pas een beetje op met een mid session save in de pitstraat. Heb het gisteren ook gebruikt en meteen mijn hele save game verkloot. Hebben meerdere mensen last van hoorde ik.

Prima game verder.  Veel beter dan zijn voorgangers.


Mooi....Al bezig met aantekeningen voor een eventuele review? ;)

SanderD

Ik ga trouwens vaak door mijn banden heen. In het begin van de race kan ik het tempo van de rest goed volgen, maar de laatste 2/3 ronden van mijn stint ben ik alleen maar bezig met het ophouden van de snellere achterblijvers.

Franky R.

Citaat van: SanderAlonso op 07 oktober 2013 - 20:27:24
Ik ga trouwens vaak door mijn banden heen. In het begin van de race kan ik het tempo van de rest goed volgen, maar de laatste 2/3 ronden van mijn stint ben ik alleen maar bezig met het ophouden van de snellere achterblijvers.
Pss..pss...invloed van Pirelli nu ook doorgedrongen in F1-game..pss..pss... :P


;)

Edwin90

Citaat van: SanderAlonso op 07 oktober 2013 - 20:27:24
Ik ga trouwens vaak door mijn banden heen. In het begin van de race kan ik het tempo van de rest goed volgen, maar de laatste 2/3 ronden van mijn stint ben ik alleen maar bezig met het ophouden van de snellere achterblijvers.

Had ik in het begin ook last van. Dan ben je de wagen aan het 'overriden'. Probeer eens een lagere snelheid als je de bocht in gaat en de wagen dan door de bocht laten 'rollen'. Was bij mij ten eerste sneller en ten tweede beter voor de banden. :)

Franky R.

Citaat van: Edwin90 op 07 oktober 2013 - 20:37:02
Citaat van: SanderAlonso op 07 oktober 2013 - 20:27:24
Ik ga trouwens vaak door mijn banden heen. In het begin van de race kan ik het tempo van de rest goed volgen, maar de laatste 2/3 ronden van mijn stint ben ik alleen maar bezig met het ophouden van de snellere achterblijvers.

Had ik in het begin ook last van. Dan ben je de wagen aan het 'overriden'. Probeer eens een lagere snelheid als je de bocht in gaat en de wagen dan door de bocht laten 'rollen'. Was bij mij ten eerste sneller en ten tweede beter voor de banden. :)


Krijg je dan geen DT of straf omdat je dan van achteren wordt geramd?
Hoe zit het met die straffen, trouwens?

robbert

Citaat van: Franky R. op 07 oktober 2013 - 21:57:56
Citaat van: Edwin90 op 07 oktober 2013 - 20:37:02
Citaat van: SanderAlonso op 07 oktober 2013 - 20:27:24
Ik ga trouwens vaak door mijn banden heen. In het begin van de race kan ik het tempo van de rest goed volgen, maar de laatste 2/3 ronden van mijn stint ben ik alleen maar bezig met het ophouden van de snellere achterblijvers.

Had ik in het begin ook last van. Dan ben je de wagen aan het 'overriden'. Probeer eens een lagere snelheid als je de bocht in gaat en de wagen dan door de bocht laten 'rollen'. Was bij mij ten eerste sneller en ten tweede beter voor de banden. :)


Krijg je dan geen DT of straf omdat je dan van achteren wordt geramd?
Hoe zit het met die straffen, trouwens?

ja zijn die ook nog zo streng ??

Edwin90

Ik ben eigenlijk in geen van de spellen van achter geramd.  ::)

Penalty's zijn een stuk beter tot nu toe. Heb alleen nog maar terechte gehad ;D

Franky R.

Citaat van: Edwin90 op 07 oktober 2013 - 22:25:39
Ik ben eigenlijk in geen van de spellen van achter geramd.  ::)

Penalty's zijn een stuk beter tot nu toe. Heb alleen nog maar terechte gehad ;D


Ben je zo snel dan? Ik had het vaak tegen het einde van een race [in F1 2011]...Banden die minder grip leveren, waardoor je voorzichtiger moest rijden en dan kreeg je een beuk van achteren. En meteen een straf... >:(


Fabian had er ook last van, dacht ik...

Edwin90

Geen idee, ben volgens mij niet bovengemiddeld goed ofzo. Maar ik heb nooit echt last gehad van het penalty systeem, terwijl andere spelers het van A tot Z vervloeken. Heb alle edities nog met veel plezier gespeeld.  :)

Jehoentelaar

Gewoon uitzetten die hap. ;)

SDG

Citaat van: Jehoentelaar op 08 oktober 2013 - 11:18:49
Gewoon uitzetten die hap. ;)

Ik denk dat mijn midlifecrisis ondertussen weer een beetje over is, want het is al een tijdje geleden dat ik nog geracet heb op de PC.

Ben de laatste tijd vooral bezig met de 'Mass Effect'-trilogie en Shogun 2 Total War nog eens te herspelen.

Sabai

Heb spel sinds vandaag en snel een beetje rond gekeken. Classic auto's zijn vet maar heb alleen nog met de Lotus en de Williams uit 1996 gereden. Wat een mooi motor geluid. :D
Algemene indruk tot nu toe ok.vooral grafisch is het weer verbeterd. En in de rookie test viel het me op dat de besturing makkelijker is geworden. (Minder onderstuur). Wel voelt de auto trager maar ben nog niet wezen afstellen.