Main Menu

F1 2013

Gestart door Maikel0230, 15 juli 2013 - 16:19:12

« vorige - volgende »

robbert

maar de graphics zijn dan verouderd

Jehoentelaar

Het is kiezen tussen de allerbeste graphics en compleet arcade racen, of mindere graphics en een aardige stap richting een racesimulatie. Of wachten op rFactor2, dan heb je het allebei.

Sabai

Ik vind de F1 serie van codemasters echt super. Vooral f1 2012 voelt erg realistisch aan en graphics zijn helemaal super op mijn pc. Op de concoles kan ik wel begrijpen dat het tegen kan vallen want die zijn erg gedateerd op dit moment.

Edwin90

Ik beleef me nu toch wat fraais. Een tijdje geleden de Classic Edition besteld bij Bol.com.

Ik kijk nu net even hoe het met mijn bestelling staat, staat er vermeld dat de Classic Edition niet leverbaar is  :P. Ik pik dat natuurlijk niet want ik wil vrijdagmiddag spelen, dus ik naar Gamediscounter (van Tom Coronel overigens). Zoek Classic Edition op en klik op pre-order.

CitaatHelaas is dit product niet in voorraad
??? Kan natuurlijk kloppen, maar daarom kan ik hem toch wel pre-orderen?

Dus hetzelfde geprobeerd bij F1 2013 standaard editie. Die kon ik wel pre-orderen. RRRAAAARRRRR!

Dan maar kijken bij de Wehkamp (ja, écht Wehkamp). Die bieden hem niet eens aan!

Nu dus maar de standaard editie besteld en die maar uitbreiden met DLC.  ::) Maar wat een vaag gedoe allemaal zeg.

SanderD

Ik heb al 2 races van mijn carrière gereden en ik ben er tot nu nu toe alleen maar positief over. Geen problemen met besturing (Controller, ik weet het :( ) of andere ergernissen.

Sabai

Citaat van: Edwin90 op 02 oktober 2013 - 21:45:59
Ik beleef me nu toch wat fraais. Een tijdje geleden de Classic Edition besteld bij Bol.com.

Ik kijk nu net even hoe het met mijn bestelling staat, staat er vermeld dat de Classic Edition niet leverbaar is  :P. Ik pik dat natuurlijk niet want ik wil vrijdagmiddag spelen, dus ik naar Gamediscounter (van Tom Coronel overigens). Zoek Classic Edition op en klik op pre-order.

CitaatHelaas is dit product niet in voorraad
??? Kan natuurlijk kloppen, maar daarom kan ik hem toch wel pre-orderen?

Dus hetzelfde geprobeerd bij F1 2013 standaard editie. Die kon ik wel pre-orderen. RRRAAAARRRRR!

Dan maar kijken bij de Wehkamp (ja, écht Wehkamp). Die bieden hem niet eens aan!

Nu dus maar de standaard editie besteld en die maar uitbreiden met DLC.  ::) Maar wat een vaag gedoe allemaal zeg.



Voor de pc kan de classic edition alleen maar via steam gedownload worden en nergens anders verkrijgbaar. Vind ik ook Raar

robbert

Citaat van: SanderAlonso op 02 oktober 2013 - 21:51:04
Ik heb al 2 races van mijn carrière gereden en ik ben er tot nu nu toe alleen maar positief over. Geen problemen met besturing (Controller, ik weet het :( ) of andere ergernissen.
en is dat nu ook met interviews? En kan je deze nu wel midden in een race opslaan? En kan je nu races van 10 procent rijden, of wat is het mindste aantal procent dat je kan instellen voor een race?

SanderD

Citaat van: robbert op 02 oktober 2013 - 22:08:06
Citaat van: SanderAlonso op 02 oktober 2013 - 21:51:04
Ik heb al 2 races van mijn carrière gereden en ik ben er tot nu nu toe alleen maar positief over. Geen problemen met besturing (Controller, ik weet het :( ) of andere ergernissen.
en is dat nu ook met interviews? En kan je deze nu wel midden in een race opslaan? En kan je nu races van 10 procent rijden, of wat is het mindste aantal procent dat je kan instellen voor een race?

- Interviews heb ik (nog) niet voorbij zien komen.
- Het is mogelijk om in je sessie op te slaan.
- In carreer is als het goed is mogelijk (zo uit het hoofd) om races van 15 procent te rijden.

Jehoentelaar

Hele korte races lijken mij sowieso niet zo heel erg leuk. Ik probeer mijn races, spel maakt niet uit, altijd tussen een halfuur en een uur te laten duren. Langste race die ik heb gedaan duurde ruim 2,5 uur, dat is wel weer iets te gek.

Kootje

20%

Langer kan ik m'n concentratie niet vast houden.  :-\

robbert

Citaat van: SanderAlonso op 02 oktober 2013 - 22:30:46
Citaat van: robbert op 02 oktober 2013 - 22:08:06
Citaat van: SanderAlonso op 02 oktober 2013 - 21:51:04
Ik heb al 2 races van mijn carrière gereden en ik ben er tot nu nu toe alleen maar positief over. Geen problemen met besturing (Controller, ik weet het :( ) of andere ergernissen.
en is dat nu ook met interviews? En kan je deze nu wel midden in een race opslaan? En kan je nu races van 10 procent rijden, of wat is het mindste aantal procent dat je kan instellen voor een race?

- Interviews heb ik (nog) niet voorbij zien komen.
- Het is mogelijk om in je sessie op te slaan.
- In carreer is als het goed is mogelijk (zo uit het hoofd) om races van 15 procent te rijden.

aah dat is al goed, dat je midden in een race kunt opslaan, dat is al een voordeel. Dan zou ik wel overwegen om langere races te rijden

Terminator

Inderdaad. Ik kan er nooit echt voor gaan zitten om twee uur achtereen rond te gaan rijden. Halverwege opslaan is dan wel een zegen. Zeker omdat je dan met diverse tactieken kan werken, wat in een 25% race bijvoorbeeld niet kan.

Jehoentelaar

Dat is de reden dat ik graag langere races rijd. Beetje tactisch aan de gang, en kijken hoe een race zich ontwikkelt. Al moet je bij bijna alle spellen oppassen dat je niet te lang doorgaat, omdat de AI het vaak moeilijk heeft als het elkaar op een ronde moet zetten.

Franky R.

Citaat van: SanderAlonso op 02 oktober 2013 - 21:51:04
Ik heb al 2 races van mijn carrière gereden en ik ben er tot nu nu toe alleen maar positief over. Geen problemen met besturing (Controller, ik weet het :( ) of andere ergernissen.


Schaam jij je niet? Ga als de sodemieter een Speed Wheel kopen...


;) ;) ;)

gloudiesaurus

Dus opslaan kan nu op elk gewenst moment in de race? Dat is wel een grote pre.......

Ben heel benieuwd naar de classic edition  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is