Silverstone: Cijfer voor de race

Gestart door 0634, 30 juni 2013 - 15:38:15

« vorige - volgende »

Wat vond je ervan?

10
0 (0%)
9
4 (20%)
8
7 (35%)
7
2 (10%)
6
5 (25%)
5
0 (0%)
4
2 (10%)

Totaal aantal stemmen: 16

Jehoentelaar

Het racen was mega, maar ik heb er nooit écht van kunnen genieten door de dreigende bandenexplosies gedurende de race. Desondanks een 8.

Citaat van: Sabai op 30 juni 2013 - 15:45:48
Ik vond het bagger een vette 4 . Wat een fake banden blijf er volgende keer niet meer voor thuis ben er een beetje klaar mee voor dit seizoen.
Je held staat bovenaan en je houdt het voor gezien? Goh.

Sabai

Citaat van: Jehoentelaar op 30 juni 2013 - 19:14:17
Het racen was mega, maar ik heb er nooit écht van kunnen genieten door de dreigende bandenexplosies gedurende de race. Desondanks een 8.

Citaat van: Sabai op 30 juni 2013 - 15:45:48
Ik vond het bagger een vette 4 . Wat een fake banden blijf er volgende keer niet meer voor thuis ben er een beetje klaar mee voor dit seizoen.
Je held staat bovenaan en je houdt het voor gezien? Goh.

Volgens mij snap je het niet helemaal.Ten eerste word de race totaal beïnvloed door de banden. punt twee de veiligheid. Stel je voor dat iemand met een snelheid van +-300 kph een stuk rubber met staal daarin op zijn helm krijgt. Je bent zeker Massa vergeten. Dit heeft niks met het fan zijn van wie dan ook te maken. Het is al een paar races bekend en er word maar niks gedaan. Blijkbaar zal er eerst een gewonde moeten vallen.

Gerard

Een dikke 8!! Spanning, sensatie, triompf, drama... Ik heb GENOTEN!

gloudiesaurus

Mager 6'je, een leuke race maar de banden hebben het voor mij verziekt.
Knallende banden, dat is niet F1 - waardig...

Desalniettemin wel een leuk einde van de race...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

#19
Citaat van: Sabai op 30 juni 2013 - 19:47:01
Citaat van: Jehoentelaar op 30 juni 2013 - 19:14:17
Het racen was mega, maar ik heb er nooit écht van kunnen genieten door de dreigende bandenexplosies gedurende de race. Desondanks een 8.

Citaat van: Sabai op 30 juni 2013 - 15:45:48
Ik vond het bagger een vette 4 . Wat een fake banden blijf er volgende keer niet meer voor thuis ben er een beetje klaar mee voor dit seizoen.
Je held staat bovenaan en je houdt het voor gezien? Goh.

Volgens mij snap je het niet helemaal.Ten eerste word de race totaal beïnvloed door de banden. punt twee de veiligheid. Stel je voor dat iemand met een snelheid van +-300 kph een stuk rubber met staal daarin op zijn helm krijgt. Je bent zeker Massa vergeten. Dit heeft niks met het fan zijn van wie dan ook te maken. Het is al een paar races bekend en er word maar niks gedaan. Blijkbaar zal er eerst een gewonde moeten vallen.
Oh, ik dacht dat jouw quote betrekking had op het uitvallen van Vettel (aangezien het ook midden in die discussie stond).

Verder hoor je mij nergens, maar dan ook nérgens zeggen dat er eerst een gewonde moet vallen. In de tijd dat ik autosport volg is er meerdere malen een gewonde gevallen of is er een omstander verongelukt, en een enkele keer is een van m'n favorieten live op tv het leven verloren in een zware crash. Vooral dat laatste is vreselijk en het verandert je kijk op de sport enorm. Ik heb me dan ook serieus zorgen gemaakt toen er drie na elkaar klapten en heb meerdere malen om een rode vlag geroepen.

Super Seb

Een 6. Het einde van de race was leuk maar ik irriteer me steeds meer aan al die poppenkast eromheen. F1 is het summum op racegebied maar juist dat racen slaat helemaal nergens meer op deze zwaar ondermaatse rubberen rotzooi. Mooi voor het WK dat Vettel ook een keer uitvalt, puike race van Webber en Hamilton. Rosberg ook weer gewoon vooraan. Ben benieuwd wat er volgende week gaat gebeuren.
"Keep calm and ignore Multi-21....."

McLaren_über_alles

0

Het was op zich een spannende race, maar dan hoofdzakelijk doordat er met barbie banden rondgereden werd... Dit had niks met motorsport te maken. In tegendeel zelfs, dit was een aanfluiting voor de F1.
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

Matthijs

Onzin, behalve de banden waren er prachtige gevechte, ik noem Webber - Raikkonen, Alonso -Grosjean (?) en Hamilton Di Resta.

McLaren_über_alles

Citaat van: Matthijs op 02 juli 2013 - 18:57:30
Onzin, behalve de banden waren er prachtige gevechte, ik noem Webber - Raikkonen, Alonso -Grosjean (?) en Hamilton Di Resta.

Ja, maar de meeste gevechten kwamen er door toedoen van de banden. Hamilton die naar achter geslagen wordt, paar keer safey car,...

Was allemaal veel te kunstmatig...
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

0634

F1 is per definitie kunstmatig. SC's, technische problemen, spins... niets nieuws onder de zon.

McLaren_über_alles

Citaat van: Jeroen op 02 juli 2013 - 21:01:51
F1 is per definitie kunstmatig. SC's, technische problemen, spins... niets nieuws onder de zon.

OK, dan kunnen we gerust een toestelletje in elke wagen bouwen, en tijdens de race krijgen 4 kinderen de kans om op een knop te drukken, waarop een willekeurige wagen een klapband krijgt. Lekker spannend en kunstmatig!
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

0634

Citaat van: McLaren_über_alles op 02 juli 2013 - 21:51:53
Citaat van: Jeroen op 02 juli 2013 - 21:01:51
F1 is per definitie kunstmatig. SC's, technische problemen, spins... niets nieuws onder de zon.

OK, dan kunnen we gerust een toestelletje in elke wagen bouwen, en tijdens de race krijgen 4 kinderen de kans om op een knop te drukken, waarop een willekeurige wagen een klapband krijgt. Lekker spannend en kunstmatig!

Dat is inderdaad precies hetzelfde als een technisch probleem. Dank voor deze zinvolle suggestie.

Niels_

Die duels kwamen er niet alleen door banden. Ook zonder al die heisa daarrond had het boeiend geweest.

0634

PRecies. Plus, het is niet nieuw of zo. Eén van de meest legendarische races is die in Adelaide in 86 waar Mansell's band knalde. Door de tragiek van het moment is het wat naar de achtergrond geschoven, maar dat was de derde klapper van die race. Soms gebeuren die dingen.

Super Seb

Linksom of rechtsom, de banden waren te bepalend voor de uitslag van deze race. Hoge slijtage is tot daaraan toe maar wat we nu zagen, nope.
"Keep calm and ignore Multi-21....."