Silverstone: Cijfer voor de race

Gestart door 0634, 30 juni 2013 - 15:38:15

« vorige - volgende »

Wat vond je ervan?

10
0 (0%)
9
4 (20%)
8
7 (35%)
7
2 (10%)
6
5 (25%)
5
0 (0%)
4
2 (10%)

Totaal aantal stemmen: 16

0634

Ik vond het briljant!!!! DIkke vette 9!!!!

Sabai

Ik vond het bagger een vette 4 . Wat een fake banden blijf er volgende keer niet meer voor thuis ben er een beetje klaar mee voor dit seizoen.

0634

De banden? Ja, de knallers misschien, maar verder was er niet veel mis met de banden tov de kwali. Die jongens konden behoorlijk stampen.

Verder zat er heel veel in, drama, inhaalactie (niet alleen DRS gelukkig), mannen die van achter weer terug kwamen, spanning om de leiding. Genoten, van start tot finish.

Sabai

Citaat van: Jeroen op 30 juni 2013 - 15:50:06
De banden? Ja, de knallers misschien, maar verder was er niet veel mis met de banden tov de kwali. Die jongens konden behoorlijk stampen.

Verder zat er heel veel in, drama, inhaalactie (niet alleen DRS gelukkig), mannen die van achter weer terug kwamen, spanning om de leiding. Genoten, van start tot finish.


Volgens mij heb ik naar een andere race gekeken  ;D Silverstone was het toch?

Fabian

Ook een 4. Vet einde van de race, maar de banden waren een drama...

0634

Citaat van: Sabai op 30 juni 2013 - 15:52:39
Citaat van: Jeroen op 30 juni 2013 - 15:50:06
De banden? Ja, de knallers misschien, maar verder was er niet veel mis met de banden tov de kwali. Die jongens konden behoorlijk stampen.

Verder zat er heel veel in, drama, inhaalactie (niet alleen DRS gelukkig), mannen die van achter weer terug kwamen, spanning om de leiding. Genoten, van start tot finish.


Volgens mij heb ik naar een andere race gekeken  ;D Silverstone was het toch?

Tja, ik heb genoten. Chaos, maar heerlijk om te zien. Helpt misschien ook dat ik niet echt een favo heb. Het maakt mij verder niet heel veel uit wie wint en wie niet.

Jozef

Ik ga mee met Jeroen, al waren de klapbanden ook voor mij wel een serieus minpunt dus ik geef geen 9, maar een 8.

Kootje

#7
6


Vondt er weinig aan. Nu ben ik sowieso al geen fan van de races op Silverstone, zeker niet op de vernieuwde lay-out, maar deze editie moest het puur hebben van het bandendrama. Daarnaast speelde DRS ook ditmaal weer 'n te grote rol daar waar het de "actie" betrof.

Enzo

Een 6je, de race opzich was goed en de rijders konden duidelijk pushen en racen. Alleen de vele klapbanden halen de score omlaag...

Franky R.

Mager zesje...het moet niet zo zijn dat een race spannend is/wordt wegens ploffende banden. En twee keer viel de koploper uit...Al was dat in geval van Vettel minder erg... :P

Wings

Ik ben wat enthousiaster over de race. Dat mijn favoriete rijder niet wint, jammer, maar doet niks af aan de beelden waarop we getrakteerd zijn. En dan kan ik niks anders dan de race een 9 geven. Stiekem zelfs een 10. Alleen al om het gemiep van Vettel-fans die geen krimp van sportiviteit tonen. Ik drink een glaasje Spa op Rosberg. Cheers!!

Jozef

Sorry maar zonder ploffende banden was deze race bijna net zo spannend geweest. En er waren deze keer wel eens een keer redelijk wat inhaalacties zonder DRS. Ik snap het gezeur niet zo, heb al veel saaiere races gezien dit seizoen.

0634

Gelukkig, ik blijk dus niet gek te zijn ;).

Natuurlijk is dat met die banden niet goed, dat snap ik ook wel. Maar dit topic is voor mij altijd 'heb je je vermaakt?' En ja, ik heb me geweldig vermaakt. Sterker, volgens mij heb ik dit seizoen nog niet vak tot in de laatste ronde getwijfeld aan wie er ging winnen. En natuurlijk komt dat door de SC, maar de chaos maakte het bijzonder vermakelijk.

Bovendien was ik zwaar onder de indruk van flink wat rijders. Hamilton, Webber, Di Resta, Sutil, Alonso, Ricciardo hebben zich echt het snot voor de ogen gereden.

En als laatste: Silverstone is nou eenmaal geweldig. De flow over die baan is nog altijd weinig geevenaard. Heerlijke middag gehad en dus een meer dan verdiende 9!

Arthur

De banden waren idd om te janken [vroeg me na klapband twee af of er geen code rood ging komen] maar verder heb ik genoten, mooie inhaalakties of pogingen daartoe en een geweldig slotakkoord. Ik heb me geen seconde verveeld [met een pilsje, chips, oude kaas en olijven bij de hand ;D]
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Edwin90

Een 8, dat met die banden kan echt niet. Maar het maakte wel de race.  :P ook ik heb me prima vermaakt. :)