Monaco: Man van de race!

Gestart door 0634, 26 mei 2013 - 17:19:31

« vorige - volgende »

Wie vond je de beste?

Rosberg: heerst in Monaco
6 (33.3%)
Vettel: Business as usual. Oh nee... er reed dit keer iemand voor hem.
0 (0%)
Webber: keurig achter de baas aan gereden.
1 (5.6%)
Hamilton: vloekend en tierend door die vermaledijde SC
0 (0%)
Sutil: Wow! Vette race man!
10 (55.6%)
Button: ready, steady, points!
0 (0%)
Alonso: was dit de echte Alonso wel?
0 (0%)
Vergne: Vette shit! Is die gasht negende geworden!
1 (5.6%)
Di Resta: Je ziet hem nooit, maar hij doet wel mee.
0 (0%)
Raikkonen: Kimi, Perez kon er echt niks aan doen. Echt niet.
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 18

0634

Euuuuh, ik denk er nog ff over na.

Fabian

Pff. Lastige dit. Doe dan maar Sutil. Liet leuke dingen zien vandaag...

0634

Wie heeft er op Webber gestemd???

Fabian


Kootje

Sutil

Fantastische race met mooie cleane inhaalmanouvres.

Franky R.

Sutil, met een speciale vermelding voor Perez...hoewel hij veel te ver ging tegenover Button in de beginrondes en later bij Kimi!

Figge

Nico natuurlijk: Simpelweg onverslaanbaar dit weekend.
En een van mijn persoonlijke  helden, Sutil krijgt een eervolle vermelding voor de mooie inhaalacties

0634

Toch Rosberg. Was wel een hele mooie. Hele weekend dominant en dat zijn we niet van hem gewend. Top.

Verder was Perez lange tijd mijn man van de race, maar die ging uiteindelijk natuurlijk zwaar de mist in. Rosberg dus.

0634

Opvallend slecht vond ik overigens Alonso...

Waarom liet hij zich steeds inhalen met die gekke wijde lijnen?

Fabian

Citaat van: Jeroen op 27 mei 2013 - 06:51:46
Opvallend slecht vond ik overigens Alonso...

Waarom liet hij zich steeds inhalen met die gekke wijde lijnen?
Dat vroeg ik me ook af. Alonso reed achteruit gisteren. Vettel is de grote winnaar van dit raceweekend.

Bart VD

Moeilijke beslissing.  Ik zie 4 mogelijkheden, warvan eentje wellicht redelijk controversieel (laat ik daar dan mee beginnen):

1. Perez.  Dat inhaalmaneuver op Kimi was erover.  Totaal idioot, geen kans op slagen.  Maar enkele andere gelijkaardige maneuvers lukten wel, en ik zie wel graag het soort van ik-moet-en-zal-die-plaats-overpakken attitude die bvb Hamilton ook heeft.  Goed, man van de race is er teveel aan, maar ik vond hem toch wel een van de smaakmakers.

2. Rosberg.  In termen van actie liet hij absoluut niks zien, maar dat komt dan ook omdat niemand hem kon raken deze race.  Perfect weekend.

3. Sutil.  Een paar heel mooie inhaalmaneuvers met een mooi resultaat tot gevolg.  Er kan wel degelijk ingehaald worden op Monaco.

4. Kimi.  Terugvallen naar de 16e plaats enkele ronden voor het einde en op die paar rondjes toch nog 10e worden.  Nu goed, hij had versere banden, maar het blijft Monaco.
This space for rent

Fabian

Citaat van: Bart VD op 27 mei 2013 - 08:10:04
Moeilijke beslissing.  Ik zie 4 mogelijkheden, warvan eentje wellicht redelijk controversieel (laat ik daar dan mee beginnen):

1. Perez.  Dat inhaalmaneuver op Kimi was erover.  Totaal idioot, geen kans op slagen.  Maar enkele andere gelijkaardige maneuvers lukten wel, en ik zie wel graag het soort van ik-moet-en-zal-die-plaats-overpakken attitude die bvb Hamilton ook heeft.  Goed, man van de race is er teveel aan, maar ik vond hem toch wel een van de smaakmakers.

2. Rosberg.  In termen van actie liet hij absoluut niks zien, maar dat komt dan ook omdat niemand hem kon raken deze race.  Perfect weekend.

3. Sutil.  Een paar heel mooie inhaalmaneuvers met een mooi resultaat tot gevolg.  Er kan wel degelijk ingehaald worden op Monaco.

4. Kimi.  Terugvallen naar de 16e plaats enkele ronden voor het einde en op die paar rondjes toch nog 10e worden.  Nu goed, hij had versere banden, maar het blijft Monaco.
En de winnaar is......  :)

Bart VD

Citaat van: Fabian op 27 mei 2013 - 08:12:42
Citaat van: Bart VD op 27 mei 2013 - 08:10:04
Moeilijke beslissing.  Ik zie 4 mogelijkheden, warvan eentje wellicht redelijk controversieel (laat ik daar dan mee beginnen):

1. Perez.  Dat inhaalmaneuver op Kimi was erover.  Totaal idioot, geen kans op slagen.  Maar enkele andere gelijkaardige maneuvers lukten wel, en ik zie wel graag het soort van ik-moet-en-zal-die-plaats-overpakken attitude die bvb Hamilton ook heeft.  Goed, man van de race is er teveel aan, maar ik vond hem toch wel een van de smaakmakers.

2. Rosberg.  In termen van actie liet hij absoluut niks zien, maar dat komt dan ook omdat niemand hem kon raken deze race.  Perfect weekend.

3. Sutil.  Een paar heel mooie inhaalmaneuvers met een mooi resultaat tot gevolg.  Er kan wel degelijk ingehaald worden op Monaco.

4. Kimi.  Terugvallen naar de 16e plaats enkele ronden voor het einde en op die paar rondjes toch nog 10e worden.  Nu goed, hij had versere banden, maar het blijft Monaco.
En de winnaar is......  :)

Ik ben gegaan voor Rosberg.  Van Sutil en Perez heb ik het meeste genoten, maar uiteindelijk is "man van de race" m.i. toch eerder een skill-competitie dan een spektakelcompetitie. :)
This space for rent

Fabian

Citaat van: Bart VD op 27 mei 2013 - 08:19:38
Citaat van: Fabian op 27 mei 2013 - 08:12:42
Citaat van: Bart VD op 27 mei 2013 - 08:10:04
Moeilijke beslissing.  Ik zie 4 mogelijkheden, warvan eentje wellicht redelijk controversieel (laat ik daar dan mee beginnen):

1. Perez.  Dat inhaalmaneuver op Kimi was erover.  Totaal idioot, geen kans op slagen.  Maar enkele andere gelijkaardige maneuvers lukten wel, en ik zie wel graag het soort van ik-moet-en-zal-die-plaats-overpakken attitude die bvb Hamilton ook heeft.  Goed, man van de race is er teveel aan, maar ik vond hem toch wel een van de smaakmakers.

2. Rosberg.  In termen van actie liet hij absoluut niks zien, maar dat komt dan ook omdat niemand hem kon raken deze race.  Perfect weekend.

3. Sutil.  Een paar heel mooie inhaalmaneuvers met een mooi resultaat tot gevolg.  Er kan wel degelijk ingehaald worden op Monaco.

4. Kimi.  Terugvallen naar de 16e plaats enkele ronden voor het einde en op die paar rondjes toch nog 10e worden.  Nu goed, hij had versere banden, maar het blijft Monaco.
En de winnaar is......  :)

Ik ben gegaan voor Rosberg.  Van Sutil en Perez heb ik het meeste genoten, maar uiteindelijk is "man van de race" m.i. toch eerder een skill-competitie dan een spektakelcompetitie. :)
Duidelijk. Ik was even benieuwd wie je gekozen had nadat ik je mooie uitleg had gelezen!  :)

Edwin90

Sutil, prima race en laten zien dat er met ballen wel ingehaald kan worden in Monaco. Raikkonen deed dat ook, maar die kon natuurlijk die laatste vier ronden zijn banden helemaal oproken. Perez vond ik inderdaad lange tijd de man van de race, maar op een gegeven moment ging het wel erg over the top.