24 uur van Le Mans 2013

Gestart door gloudiesaurus, 07 mei 2013 - 14:15:49

« vorige - volgende »

Fabian

Vind het wel goed op RTL. Ze behandelen soms alleen vragen die ik zeer kansloos vindt, maar dat terzijde. Daarnaast respect voor RTL want 24 uur lang vol lullen is niet makkelijk.

Toyota op plek 4 eruit. Zonde.

Edwin90


Sabai


Edwin90

Enorm jammer inderdaad. Serieuze regen nu  :o

Fabian

Chaos. Het weer maakt er een mooi slot van!

Fabian

Lijkt me toch dat die Peugeot niet meer mee mag doen...

Edwin90

Klopt, Peugeot doet al twee jaren niet meer.  ;) ;) Ik haal zo ook steeds door elkaar. Ze lijken zó veel op elkaar. Maar Lapierre liep wel een eind weg!

Laat ze maar los zou ik zeggen! Mooie sprintrace naar het einde.

Fabian

Hahaa. Was een lange nacht hè. Ben niet meer zo wakker!  ;)

Maar inderdaad. Volgens mij waren dat wel meer dan 10 meter...

Sabai

Volgens mij wil Davidson het liefst weer de auto in  ;D

Edwin90

Nou dat was hem dan! Is het al 2014? Ben enorm benieuwd naar de strijd tussen Porsche, Audi en Toyota!

Fabian

Dat was hem inderdaad. Op naar 2014 en dan ben ik er denk ik live bij aanwezig!

Jehoentelaar

Heb niet alles gezien maar vind het met een totaal van 18,5 uur Eurosport + Radio Le Mans helemaal prima. Spektakelstuk, maar heb er na het nieuws over Allan Simonsen wel op een heel andere manier naar zitten kijken. Schrok ook enorm toen Mako vanmorgen de muur in dook met zijn Aston.

Sabai

#57
bij RTL zeiden ze dat het ongeluk met het differentieel te maken kan hebben van de austin Martin. Blijft gissen natuurlijk. Maar ik vond het wel raar dat ze allebei erop dezelfde wijze vanaf gingen.


Vind trouwens dat ze de veiligheid op de baan wel eens mogen gaan verbeteren.( bv meer uitloop stroken)Dit soort ongelukken zouden niet dodelijk meer hoeven te zijn. Neem F1 als voorbeeld daar zie ik ze wel hardere klappers maken en stappen ze zo weer uit.

Jehoentelaar

Uitloopstroken van asfalt houden een glijdende auto niet zomaar tegen. Het zit 'm vooral in de constructie die de boel moet opvangen. We kunnen best veilig racen zonder aan bizarre F1-eisen voor circuits te moeten voldoen. Het enige waar men wel over moet gaan nadenken is de afstand tussen de bomen en het circuit (en met name de vangrail).


Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 24 juni 2013 - 00:02:43
Uitloopstroken van asfalt houden een glijdende auto niet zomaar tegen. Het zit 'm vooral in de constructie die de boel moet opvangen. We kunnen best veilig racen zonder aan bizarre F1-eisen voor circuits te moeten voldoen. Het enige waar men wel over moet gaan nadenken is de afstand tussen de bomen en het circuit (en met name de vangrail).


Dat lijkt logisch...maar Le Mans is nog altijd een race, wat deels op een openbaar weg verloopt. Dan kun je niet zomaar bomen kappen. Ik zie die vieze hippieachtige bomenleuteraars al aan komen... :-X