het grote darts topic

Gestart door 0634, 30 december 2012 - 00:23:40

« vorige - volgende »

0634

Zooooo die van Gerwen was briljant!

Fabian

Heb het HELAAS niet gezien. Was vandaag aan t werk. Barney gooit het hele toernooi ook al briljant. Ben benieuwd naar de halve finales. Hoop stiekem toch wel op een all dutch final.

0634

Mighty Mike was echt geweldig. Lewis stond echt goed te gooien, zeker in de laatste fase van de pot. Maar mistte twee matchdarts op tops, waarna Van Gerwen 83 uitgooide, en daarna nog eens 108 of zoiets. Man, wat was dat een buitengewoon hoog niveau, die wedstrijd. Ze gooien ook allebei supersnel dus die hele pot denderde maar door en door.

Vanavond halve finales:

Wade - Van Gerwen
Taylor - Barney

Benieuwd hoe dat zal gaan. Kan me bijna niet voorstellen dat Wade van Mike wint, maar wie weet. Barney zal wel weer ten onder gaan tegen zijn angstgegner. Ik denk dat de finale Van Gerwen - Taylor gaat worden.

Fabian

Zal vanavond ook de halve finales moeten missen denk ik. Wade is af en toe een behoorlijk irritant ventje. Die zal er alles aan doen om van Gerwen uit z'n spel te halen.

Taylor-Barney zal wel een titanenstrijd worden.

Jehoentelaar

Wade is weer gewoon terug tot 3-3. :P

0634

Van Gerwen lekker door hoor. 9-Dartje, bijna twee achter elkaar.

Nu nog Barney tegen The Power.

0634

Jammer van Barney, gewoon niet goed genoeg vandaag.

Wel raar ventje, die Taylor, met zn 'fuck off' roepen en duwen op dat podium. Waar sloeg dat dan op?

Fabian

Belachelijk. Ben een groot stuk van mijn sympathie voor Taylor kwijt. Wat een kwal. Hoop dat Van Gerwen hem afslacht!

0634

Het begin is goed voor Mighty Mike. :)

SanderD

Kijk nooit darts maar dit kan ik niet over slaan. Spannend...

SanderD


0634

Zeker zonde hoor. Wel klasse van Taylor. 16 titels.. bizar hoor.

Fabian

Goh wat balen dit zeg. MM had de kansen. Michael heeft de wedstrijd toch wel een klein beetje uit handen gegeven. Als ie een van beide keren op 3 sets voorsprong komt dan wordt het wel heel erg moeilijk voor Taylor. Maar ook klasse van Taylor die er staat op de momenten dat het moet. Jammer jammer jammer.

Fabian

Barney zojuist eerste partij gewonnen in de Premier League van Gary Anderson. Dadelijk nog Mighty Mike tegen Phillie Taylor. Herhaling van de finale.

Jehoentelaar

Van Gerwen tegen Taylor leek niet echt ergens op wat dubbels betreft. Wel leuk om te zien, Taylor goed teruggekomen.