The car is the star.

Gestart door Victor Monza 2008, 04 december 2012 - 13:51:32

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: Matthijs op 05 december 2012 - 07:48:13
Bad Boys?
Denk het wel...op het einde van die film [deel 1] reden we met een 911 met dito velgen... ;)

Victor Monza 2008

#16
Toyota 2000 GT

[verwijderd door de beheerder]

Matthijs

Citaat van: Franky R. op 05 december 2012 - 08:33:23
Citaat van: Matthijs op 05 december 2012 - 07:48:13
Bad Boys?
Denk het wel...op het einde van die film [deel 1] reden we met een 911 met dito velgen... ;)
"No cupholder, no back seat, it's just a shiny dick with two chairs in it! And I guess we're the balls just dragging the f*ck along"

Sphinx

Citaat van: Victor Monza 2008 op 05 december 2012 - 12:13:28
Toyota 2000 GT

Ik zie geen foto, maar ik meen te weten dat er twee Toyota's 2000 speciaal tot cabrio werden verbouwd voor You only live twice. Die wagens hadden trouwens geen stoffen kap. alleen een opbouw zodat het leek of het dak dicht kon. Men was eerst van plan geweest een targa te maken, maar met de laag gebouwde auto en de lange Sean Connery had dat er zo uit gezien:

There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!


Kootje

Citaat van: Sphinx op 05 december 2012 - 13:03:05
Citaat van: Victor Monza 2008 op 05 december 2012 - 12:13:28
Toyota 2000 GT

Ik zie geen foto, maar ik meen te weten dat er twee Toyota's 2000 speciaal tot cabrio werden verbouwd voor You only live twice. Die wagens hadden trouwens geen stoffen kap. alleen een opbouw zodat het leek of het dak dicht kon.

Je verhaaltje klopt helemaal, maar of deze film ook bedoeld werd weet ik niet.
Al lijkt het me haast van wel.

Dus ..... ik gooi er gewoon 'n nieuwe in.


Victor Monza 2008

Citaat van: Kootje op 05 december 2012 - 17:11:39
Citaat van: Sphinx op 05 december 2012 - 13:03:05
Citaat van: Victor Monza 2008 op 05 december 2012 - 12:13:28
Toyota 2000 GT

Ik zie geen foto, maar ik meen te weten dat er twee Toyota's 2000 speciaal tot cabrio werden verbouwd voor You only live twice. Die wagens hadden trouwens geen stoffen kap. alleen een opbouw zodat het leek of het dak dicht kon.

Je verhaaltje klopt helemaal, maar of deze film ook bedoeld werd weet ik niet.
Al lijkt het me haast van wel.

Dus ..... ik gooi er gewoon 'n nieuwe in.


Het inderdaad die film, sorry voor de foto maar het converteren van fotobestanden blijkt hier niet volledig te lukken.

Fabian

Die rode BMW moet uit 'The Chase' komen.

Kootje

#23
Citaat van: Victor Monza 2008 op 05 december 2012 - 19:16:12
Het inderdaad die film, sorry voor de foto maar het converteren van fotobestanden blijkt hier niet volledig te lukken.

Als je de URL van de foto vóór [/img] en ná [img] zet, dan moet het goed komen.
Er is ook 'n snelkoppeling naar de juiste code, en wel ónder de B en boven de :) smiley.


Citaat van: Fabian op 05 december 2012 - 19:20:36
Die rode BMW moet uit 'The Chase' komen.

Helemaal goed, niet verwacht dat veel mensen die film zouden kennen aangezien het 'n directe videorelease was.
En dan nog niet eens zo'n goed lopende, al vind ik 't 'n topfilm.
Maar ja, ben dan ook fan van de familie Estévez/Sheen.

Kootje

Oh ja ... 'n nieuwe, hopelijk iets moeilijkere. ???


Fabian

Citaat van: Kootje op 05 december 2012 - 19:40:52
Maar ja, ben dan ook fan van de familie Estévez/Sheen.
Ik ben ook fan van Charlie Sheen dus vandaar dat ik deze nog weet. Op de volgende moet ik het antwoord schuldig blijven...

Fabian

De auto doet me wel denken aan Gone in 60 seconds, maar dat is een nieuwere versie denk ik zo. Dat zal hem dus wel niet zijn. Maar goed ik dacht ik meld het effe.

Kootje

Jij bedoeld deze:



Dat is Eleanor uit de nieuwere versie van Gone in 60 seconds.
Die gele is de auto uit het origineel van '74, je gedachtegang was dus zéér gelukkig, maar tevens goed. ;)


Nog 'n klassieke Mustang dan maar:



Fabian

Citaat van: Kootje op 05 december 2012 - 20:00:32
Jij bedoeld deze:



Dat is Eleanor uit de nieuwere versie van Gone in 60 seconds.
Die gele is de auto uit het origineel van '74, je gedachtegang was dus zéér gelukkig, maar tevens goed. ;)
Ik bedoelde inderdaad de Gone in 60 seconds met Nicolas Cage in de hoofdrol. Eleanor inderdaad. Vind dat echt een prachtige film.

Victor Monza 2008

Geef mij maar die van Steve, origineler.