official f1 review 2012

Gestart door robbert, 09 november 2012 - 07:14:49

« vorige - volgende »

Edwin90

Ik hoop toch wel dat deze komt, ik heb ze vanaf 2000 allemaal (2002 bestaat alleen niet). Was van plan om dit jaar de Blu-ray te halen. Altijd leuk om te hebben. Complete races kijk ik toch niet terug, als ik de uitslag al weet duren deze me altijd te lang  :-X

robbert

ja er is toch wel een zekerheid dat hij komt. Je kan ze op verschillende sites bestellen. Alleen jammer dat het nog lang duurt eer hij uitkomt. Ik bedoel dus, dat het al 2013 zal zijn, als de dvd uitkomt. Ik snap niet waarom

SDG

Citaat van: robbert op 15 november 2012 - 21:16:28
ja er is toch wel een zekerheid dat hij komt. Je kan ze op verschillende sites bestellen. Alleen jammer dat het nog lang duurt eer hij uitkomt. Ik bedoel dus, dat het al 2013 zal zijn, als de dvd uitkomt. Ik snap niet waarom

Wellicht omdat, zoals je zelf al aangaf, Universal dit keer geen interesse toonde om de review te produceren en er nog een akkoord met een andere producent gesloten moest worden. Zoiets is niet op één dag geklaard, he.

robbert

Citaat van: SDG op 15 november 2012 - 21:41:43
Citaat van: robbert op 15 november 2012 - 21:16:28
ja er is toch wel een zekerheid dat hij komt. Je kan ze op verschillende sites bestellen. Alleen jammer dat het nog lang duurt eer hij uitkomt. Ik bedoel dus, dat het al 2013 zal zijn, als de dvd uitkomt. Ik snap niet waarom

Wellicht omdat, zoals je zelf al aangaf, Universal dit keer geen interesse toonde om de review te produceren en er nog een akkoord met een andere producent gesloten moest worden. Zoiets is niet op één dag geklaard, he.

oei ik vrees dan dat de dvd op niet veel zal trekken dan. Alles zal nog vlug vlug gemonteerd worden

SDG

Citaat van: robbert op 15 november 2012 - 22:09:03
Citaat van: SDG op 15 november 2012 - 21:41:43
Citaat van: robbert op 15 november 2012 - 21:16:28
ja er is toch wel een zekerheid dat hij komt. Je kan ze op verschillende sites bestellen. Alleen jammer dat het nog lang duurt eer hij uitkomt. Ik bedoel dus, dat het al 2013 zal zijn, als de dvd uitkomt. Ik snap niet waarom

Wellicht omdat, zoals je zelf al aangaf, Universal dit keer geen interesse toonde om de review te produceren en er nog een akkoord met een andere producent gesloten moest worden. Zoiets is niet op één dag geklaard, he.

oei ik vrees dan dat de dvd op niet veel zal trekken dan. Alles zal nog vlug vlug gemonteerd worden

Als hij door Duke geproduceerd wordt heb ik er in ieder geval een goed oog in. Die mensen zijn echte liefhebbers van de sport en weten dus waar ze mee bezig zijn.


Fabian

Ik ga hem ook maar weer eens kopen. Jarenlang niet meer gekocht, maar moet dat toch maar weer eens gaan doen.

robbert

wel jammer dat hij later uitkomt dan andere jaren, maar ja, nog langer geduld hebben

Fabian

Citaat van: robbert op 20 november 2012 - 22:11:43
wel jammer dat hij later uitkomt dan andere jaren, maar ja, nog langer geduld hebben
Geduld is een schone zaak hé!

robbert

Citaat van: Fabian op 20 november 2012 - 22:18:26
Citaat van: robbert op 20 november 2012 - 22:11:43
wel jammer dat hij later uitkomt dan andere jaren, maar ja, nog langer geduld hebben
Geduld is een schone zaak hé!
ja is waar ;)

Edwin90

Beetje gemiste kans. Denk dat vlak voor de kerst uitbrengen meer oplevert.

SDG

Citaat van: Edwin90 op 25 november 2012 - 13:49:22
Beetje gemiste kans. Denk dat vlak voor de kerst uitbrengen meer oplevert.

Doordat het seizoen tegenwoordig zo laat eindigt, is de speelruimte die er nog over is uiteraard ook een stuk kleiner geworden en mag er helemaal niets meer misgaan in dat geval.

robbert

ja het is nu wel spijtig dat we nu zo lang moeten wachten achter die dvd. Hopelijk wordt het een goeie dvd zoals het hele f1 seizoen was

Fabian

http://www.formule1.nl/magazine/
Er is in ieder geval al een nabeschouwing van 2012 voor onder de kerstboom...

Edwin90

Die zit bij het tijdschrift abonnement in, zal dus eerdaags wel in de bus vallen.