official f1 review 2012

Gestart door robbert, 09 november 2012 - 07:14:49

« vorige - volgende »

robbert

Citaat van: SDG op 05 november 2011 - 15:48:24
Misschien wat off-topic, maar voor wie het interesseert: het officiële jaaroverzicht van 2011 zal uitkomen op 26 december. Net te laat voor onder de kerstboom dus. Dat komt ervan als je het seizoen zo lang laat duren...

weet je ook wanneer de officiele review van het seizoen 2012 uitkomt? Is dat ook rond 25 december? Ja ik weet, het seizoen is nog niet afgelopen, maar vorig jaar was dat al bekend wanneer hij zou uitkomen.
Weet er iemand dit?

SDG

Citaat van: robbert op 09 november 2012 - 07:14:49
Citaat van: SDG op 05 november 2011 - 15:48:24
Misschien wat off-topic, maar voor wie het interesseert: het officiële jaaroverzicht van 2011 zal uitkomen op 26 december. Net te laat voor onder de kerstboom dus. Dat komt ervan als je het seizoen zo lang laat duren...

weet je ook wanneer de officiele review van het seizoen 2012 uitkomt? Is dat ook rond 25 december? Ja ik weet, het seizoen is nog niet afgelopen, maar vorig jaar was dat al bekend wanneer hij zou uitkomen.
Weet er iemand dit?

Het enige wat ik tot nu toe kunnen achterhalen heb is dat het officiële F1-jaarboek op 13 december uitkomt. Voor de dvd heb ik echter nog geen releasedatum gevonden.

SDG

#2
Dit is overigens mijn eindejaarsverlanglijstje:

F1: dvd + jaarboek
MotoGP: dvd + jaarboek
Moto2 + Moto3: dvd (beide kampioenschappen staan samen op één dvd)
DTM: jaarboek
WRC: dvd

Ik heb bij Duke overigens voldoende spaarpunten op mijn account staan om die in te wisselen voor maar liefst twee dvd's, dus dat scheelt een flinke slok op de borrel.  ;)

Fabian

Het is nogal een lijstje. Laatste jaren koop ik deze niet meer.

SDG

Citaat van: Fabian op 09 november 2012 - 09:58:57
Het is nogal een lijstje. Laatste jaren koop ik deze niet meer.

Je moet ook zien waar je ze koopt. De meeste van die dingen kun je tegen een behoorlijk schappelijke prijs op amazon vinden (voor dvd's bv. zelfs onder de 20 Euro, incl. verzendingskosten). Zeker niet bij GPWorld bestellen of zo, want daar betaal je geheid veel te veel.

robbert

Citaat van: SDG op 09 november 2012 - 08:22:41
Citaat van: robbert op 09 november 2012 - 07:14:49
Citaat van: SDG op 05 november 2011 - 15:48:24
Misschien wat off-topic, maar voor wie het interesseert: het officiële jaaroverzicht van 2011 zal uitkomen op 26 december. Net te laat voor onder de kerstboom dus. Dat komt ervan als je het seizoen zo lang laat duren...

weet je ook wanneer de officiele review van het seizoen 2012 uitkomt? Is dat ook rond 25 december? Ja ik weet, het seizoen is nog niet afgelopen, maar vorig jaar was dat al bekend wanneer hij zou uitkomen.
Weet er iemand dit?

Het enige wat ik tot nu toe kunnen achterhalen heb is dat het officiële F1-jaarboek op 13 december uitkomt. Voor de dvd heb ik echter nog geen releasedatum gevonden.

wie weet komt er geen dvd uit, besparingen é ;D

SDG

Citaat van: robbert op 09 november 2012 - 12:11:08
wie weet komt er geen dvd uit, besparingen é ;D

Ecclestone en besparingen passen volgens mij niet in één zin, hoor.  ;)

T.Nuvolari

Citaat van: SDG op 09 november 2012 - 12:26:45
Citaat van: robbert op 09 november 2012 - 12:11:08
wie weet komt er geen dvd uit, besparingen é ;D

Ecclestone en besparingen passen volgens mij niet in één zin, hoor.  ;)

Jawel, de rest doet besparingen zodat hij wat meer in zijn zak kan steken.

robbert

Citaat van: M@rc op 09 november 2012 - 12:46:51
Citaat van: SDG op 09 november 2012 - 12:26:45
Citaat van: robbert op 09 november 2012 - 12:11:08
wie weet komt er geen dvd uit, besparingen é ;D

Ecclestone en besparingen passen volgens mij niet in één zin, hoor.  ;)

Jawel, de rest doet besparingen zodat hij wat meer in zijn zak kan steken.

inderdaad, zou goed kunnen. Met bernie kan je alles verwachten, en als hij vindt dat een dvd review maken te veel geld kost, dan zal er geen dvd komen.

Nee nu serieus, het is raar dat er geen releasedatum is van die dvd, terwijl er van de motogp wel al is.

robbert

Ik heb vandaag een mail gestuurd naar gp world racing (een winkel in Nederland) en die zeiden, dat er wellicht geen dvd zal komen. Universal doet het niet meer, en er is totaal geen aankondiging geweest van een andere firma.
Dus ik vrees ook dat er deze keer geen review zal komen.

Als er nog iemand meer info wil, kan je anders ook eens mailen naar info@gpworld.nl

SDG

Citaat van: robbert op 11 november 2012 - 15:42:12
Ik heb vandaag een mail gestuurd naar gp world racing (een winkel in Nederland) en die zeiden, dat er wellicht geen dvd zal komen. Universal doet het niet meer, en er is totaal geen aankondiging geweest van een andere firma.
Dus ik vrees ook dat er deze keer geen review zal komen.

Als er nog iemand meer info wil, kan je anders ook eens mailen naar info@gpworld.nl

Volgens de laatste info die ik heb van Duke zouden zij wel een DVD uitbrengen. Van het WRC daarentegen komt er definitief geen DVD dit jaar (heeft wellicht te maken met het feit dat de officiële promotor van het WRC begin dit jaar op de fles gegaan is). Nu ja, ik heb hier alle races van 2012 nog steeds op harde schijf liggen, dus mocht er alsnog geen review uitkomen, maak ik er gewoon eentje voor mijzelf, he.  :)

robbert

Citaat van: SDG op 12 november 2012 - 11:50:07
Citaat van: robbert op 11 november 2012 - 15:42:12
Ik heb vandaag een mail gestuurd naar gp world racing (een winkel in Nederland) en die zeiden, dat er wellicht geen dvd zal komen. Universal doet het niet meer, en er is totaal geen aankondiging geweest van een andere firma.
Dus ik vrees ook dat er deze keer geen review zal komen.

Als er nog iemand meer info wil, kan je anders ook eens mailen naar info@gpworld.nl

Volgens de laatste info die ik heb van Duke zouden zij wel een DVD uitbrengen. Van het WRC daarentegen komt er definitief geen DVD dit jaar (heeft wellicht te maken met het feit dat de officiële promotor van het WRC begin dit jaar op de fles gegaan is). Nu ja, ik heb hier alle races van 2012 nog steeds op harde schijf liggen, dus mocht er alsnog geen review uitkomen, maak ik er gewoon eentje voor mijzelf, he.  :)

ja heb er ook al afgehaald ondertussen om de winterstop te doorstaan

robbert

er zal dus wellicht een dvd uitkomen, maar die komt pas in januari 2013 uit. Wel een beetje laat, want andere dvd's kwamen in december uit. Maar beter laat dan nooit. Wat denken jullie?

SDG

Citaat van: robbert op 14 november 2012 - 17:39:06
er zal dus wellicht een dvd uitkomen, maar die komt pas in januari 2013 uit. Wel een beetje laat, want andere dvd's kwamen in december uit. Maar beter laat dan nooit. Wat denken jullie?

Daar heb ik verder niets aan toe te voegen!!! :)

Jehoentelaar

Ik heb de officiële dvd sinds 2006, en vind het wel leuk om bij te houden. 2012 Zal dus ongetwijfeld toegevoegd worden. 8)