Giedo van der Garde topic

Gestart door jende, 08 november 2012 - 15:37:55

« vorige - volgende »

jende


Fabian

Nou broodje aap niet denk ik. Had het ook al op de Facebook van de Pits gepost, maar dit zou zo maar eens kunnen. Caterham heeft geld nodig en dat brengt Kovalainen niet. Petrov ook niet en zijn manager heeft al aangegeven dat het onwaarschijnlijk is dat hij volgend jaar voor Caterham rijdt. Petrov dus weg. Kovalainen wil graag naar een beter team dus zou hij weg moeten bij Caterham. Hij brengt weinig geld mee zoals ik al eerder aangaf en Caterham wil toch wel graag wat geld verdienen. Twee redenen die er op zouden kunnen duiden dat het exit voor Heikki wordt bij Caterham.

Pic brengt een aardige zak met geld mee en Van der Garde ook. Pic is een talent en Giedo zal het niet veel minder doen als Petrov. Beide nemen dus geld mee en dat willen ze zien bij Caterham. Als Pic vertrekt bij Marussia komt daar een plaatsje vrij voor Chilton die een bak met centen meeneemt. Nee dit zou zo maar eens de waarheid kunnen worden.

Kootje

Waren Pic en vd Garde niet ook al teamgenoten in GP2 ??

Fabian

Citaat van: Kootje op 08 november 2012 - 15:58:48
Waren Pic en vd Garde niet ook al teamgenoten in GP2 ??
Volgens mij wel. Bij het Barwa Addax team dacht ik...

Folkert

Citaat van: Fabian op 08 november 2012 - 16:01:40
Citaat van: Kootje op 08 november 2012 - 15:58:48
Waren Pic en vd Garde niet ook al teamgenoten in GP2 ??
Volgens mij wel. Bij het Barwa Addax team dacht ik...
jup, 2011. Ze deden helemaal niet voor elkaar onder.
Trotse vader van Rosalie(L)

gloudiesaurus

Pic eindigde toen wel boven Vd Garde in het kampioenschap.

Maar het zou zo maar kunnen als het om de muntjes gaat. Vd Garde moest wel wil hij nog carrière maken in de Formule 1, hij is ook de jongste niet meer.

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fabian

Citaat van: gloudiesaurus op 08 november 2012 - 20:01:10
Vd Garde moest wel wil hij nog carrière maken in de Formule 1, hij is ook de jongste niet meer.
Maar roepen we dat al niet langer dat Giedo nu wel moet? Volgens mij roepen we dat al een tijdje en kijk wat we nu weer roepen!  ;) ;)
Maar inderdaad. Giedo zal heel snel de stap moeten maken...

Folkert

Citaat van: gloudiesaurus op 08 november 2012 - 20:01:10
Pic eindigde toen wel boven Vd Garde in het kampioenschap.

Maar het zou zo maar kunnen als het om de muntjes gaat. Vd Garde moest wel wil hij nog carrière maken in de Formule 1, hij is ook de jongste niet meer.
meer door pech dan dat Pic beter was.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634


gloudiesaurus

Citaat van: Fabian op 08 november 2012 - 20:04:10
Citaat van: gloudiesaurus op 08 november 2012 - 20:01:10
Vd Garde moest wel wil hij nog carrière maken in de Formule 1, hij is ook de jongste niet meer.
Maar roepen we dat al niet langer dat Giedo nu wel moet? Volgens mij roepen we dat al een tijdje en kijk wat we nu weer roepen!  ;) ;)
Maar inderdaad. Giedo zal heel snel de stap moeten maken...

Eigenlijk is hij ook al te laat........ ik bedoel hij is al 27e. Volgend jaar in zijn debuutseizoen zou hij 28 zijn. Rijkelijk laat voor een F1 - coureur tegewoordig...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Pic heeft het tot nu toe goed gedaan.

Wat ik wel jammer zou vinden, en niet terecht, is dat als Kovalainnen geen stoeltje meer zou hebben...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Klopt. Maar dat geldt ook voor Kobayashi.

gloudiesaurus

@ Jeroen, helemaal mee eens. Van Esteban Gutierrez ben ik ook niet onder de indruk.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Mwah, die kan best sturen hoor. Beter iig dan Giedo. En de Carlos Slim miljoenen maken hem voor ieder team interessant.

Fabian

Citaat van: gloudiesaurus op 08 november 2012 - 20:45:54
Eigenlijk is hij ook al te laat........ ik bedoel hij is al 27e. Volgend jaar in zijn debuutseizoen zou hij 28 zijn. Rijkelijk laat voor een F1 - coureur tegewoordig...
Dat klopt helemaal. Maar als Giedo voor 2013 weer geen stoeltje weet te vinden, maar wel weer testcoureur blijft dan roepen we volgend jaar weer precies hetzelfde denk ik. Giedo zit er al jaren tegenaan, maar meer ook niet. Teams kiezen bijna altijd toch voor een andere rijder...