Boeken

Gestart door Fabian, 15 oktober 2012 - 19:23:06

« vorige - volgende »

0634

Hopelijk kan het een langer leven tegemoet zien dan Mol's website van enige jaren terug. Maar ik wens ze veel succes: NL kan een goed race-mag gebruiken, maar de markt voor bladen is heel, heel moeilijk natuurlijk, ondanks Max.

gloudiesaurus

Citaat van: Jeroen op 10 mei 2015 - 10:20:03
Hopelijk kan het een langer leven tegemoet zien dan Mol's website van enige jaren terug. Maar ik wens ze veel succes: NL kan een goed race-mag gebruiken, maar de markt voor bladen is heel, heel moeilijk natuurlijk, ondanks Max.

Jep de bladenmarkt is lastig en er is al een Formule 1-blad.

Die website van Mol vond ik zo super niet. Nu is Mol druk bezig met internetradio...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Waar ook niet naar te luisteren is. Hoop herriemuziek en geen toegevoegde waarde op autosportnieuwsgebied.

gloudiesaurus

Citaat van: Jehoentelaar op 10 mei 2015 - 20:31:51
Waar ook niet naar te luisteren is. Hoop herriemuziek en geen toegevoegde waarde op autosportnieuwsgebied.

Heb het af en toe aan staan. Maar het is mijn muziek ook niet echt...
Geloof ook niet dat er na zoiets massaal geluisterd gaat worden.

En Van Eldik en Winkelman zullen zich vooral met foto's willen richten op de Max Verstappen fans.
Ik begrijp dat ze het magazine ook maar enkele keren per jaar willen laten uitkomen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Klinkt als een goede insteek. Achtergrondblad voor de liefhebbers.

gloudiesaurus

Citaat van: Jehoentelaar op 10 mei 2015 - 21:14:35
Klinkt als een goede insteek. Achtergrondblad voor de liefhebbers.

Jep, als is er met RTL GP Magazine ook al zoiets.
Ook zij schrijven uitgebreid over Max.

Het foto-verhaal is dan nieuw. Maar ik ben niet zo van de foto-boeken  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Dat zal een grote oplage krijgen dan...

Mol probeert een beetje mee te liften op het F1-succes, maar ik zie ook totaal de link niet met bijvoorbeeld radio. Waar is dat voor? Een radiostation met een F1 link? Waar slaat dat verder op? Er is geen F1-muziek of zo, dat bestaat niet. Begin dan gewoon een radio station.

Jehoentelaar

Beetje dat 'ie iets met F1 en media wilde doen maar geen grote zakken geld had voor live-rechten. Ik meen me te herinneren dat een deal om de radiorechten binnen te halen afketste.

gloudiesaurus

Citaat van: Jehoentelaar op 10 mei 2015 - 21:22:07
Beetje dat 'ie iets met F1 en media wilde doen maar geen grote zakken geld had voor live-rechten. Ik meen me te herinneren dat een deal om de radiorechten binnen te halen afketste.

Klopt, en dat was dan in de tijd dat hij aan de zij-lijn stond.
Het idee was toen ook dat je via internet alsnog naar Mol zou kunnen luisteren voor commentaar.

Maar de FOM stond het niet toe, zij verkopen het hele totale pakket voor Nederland aan Sport1.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

SDG

#219
Citaat van: Jeroen op 10 mei 2015 - 21:19:30
Dat zal een grote oplage krijgen dan...

Mol probeert een beetje mee te liften op het F1-succes, maar ik zie ook totaal de link niet met bijvoorbeeld radio. Waar is dat voor? Een radiostation met een F1 link? Waar slaat dat verder op? Er is geen F1-muziek of zo, dat bestaat niet. Begin dan gewoon een radio station.

http://www.youtube.com/watch?v=UKY3scPIMd8#ws

;)

gloudiesaurus

Al iemand Aussie Grit gelezen? de biografie van Mark Webber?
De recensies zijn lovend. Heb het op mijn lijstje staan om nog eens te lezen.

Daarnaast mensen het magazine Maximum Speed gekocht via Bol.com?
Ik wel, kostte 15 euro. Prachtig blad met mooie foto's.
Verhalen staan er niet echt in. Korte verhaaltjes die de echte forummer hier al wel kent...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Edwin90

Ik heb Aussie Grit gelezen. Zeker een aanrader! Één van de betere autosportboeken die ik heb gelezen.

Maximum Speed heb ik niet gelezen. Ben wel benieuwd...

gloudiesaurus

Maximum speed moet je vooral kopen voor de foto's.
Als je daarvan houdt is het een aanrader.

Het is van alles wat.
Mooie platen van Frits van Eldik op verschillende soorten papier.

Voor de teksten/ achtergronden moet je het niet hebben, er staat nl. niet zoveel tekst in  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

janke

Nigel Mansell heeft ook net een boek op de markt gebracht. FF wachten op internet, heb er wel interesse in. Als hij schrijft zoals hij heeft geraced, lijkt het me boeiend.
Some things are too important to be left in the past.

gloudiesaurus

Citaat van: Edwin90 op 29 september 2015 - 21:47:08
Ik heb Aussie Grit gelezen. Zeker een aanrader! Één van de betere autosportboeken die ik heb gelezen.

Maximum Speed heb ik niet gelezen. Ben wel benieuwd...

Thnx voor de tip. Heb nu 1/3 van Aussie Grit gelezen en het is echt een topboek.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is