Boeken

Gestart door Fabian, 15 oktober 2012 - 19:23:06

« vorige - volgende »

SDG

Zojuist op Amazon het officiële F1-jaarboek van 2003 gekocht, gewoon om mijn verzameling te vervolledigen. Prijs inclusief verzendingskosten is 4,02 Britse ponden, waarvan 4,01 verzendingskosten. Het boek zelf kost dus 0,01 pond...  :D

Kootje

 :o  das wel heel erg duur :D

Franky R.

Citaat van: SDG op 12 november 2014 - 09:40:41
Zojuist op Amazon het officiële F1-jaarboek van 2003 gekocht, gewoon om mijn verzameling te vervolledigen. Prijs inclusief verzendingskosten is 4,02 Britse ponden, waarvan 4,01 verzendingskosten. Het boek zelf kost dus 0,01 pond...  :D


Peperduur man! Je bent knetter! ;D ;D ;D

Maikel0230

Ik had toch nog eens gepingeld als ik jou was ;D

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

SDG

Vorige week alvast het officiële F1-jaarboek van 2014 in pre-order besteld.

Heeft er overigens iemand boeken van Autocourse in huis? Daar wordt nogal hoog mee opgelopen bij autosportliefhebbers, maar ik heb er nog nooit een gelezen (zijn nogal tamelijk duur in aanschaf en oude jaargangen zijn ondertussen regelrechte collector's items, waarvoor op Amazon soms nogal vrij hoge prijzen gevraagd worden).

Jehoentelaar

Ik heb Autocourse Formula 1 1996-97. Heel mooi boek met uitgebreide verhalen over het hele seizoen en alle Grands Prix met diens achtergrondverhalen. Jaren geleden het hele ding in een zomervakantie uitgelezen.

Franky R.

Ik ben nu FIFA Maffia van Kistner aan het afronden. Wat een ongelooflijke smeerboel is het binnen de FIFA! >:(


Zelfs als de helft niet waar zou zijn, dan nog lijkt Bernie Ecclestone hooguit een ondeugend koorknaapje vergelijken met maffiosi zoals Blatter, Jack Warner of vieze papzak Chuck Blazer!



gloudiesaurus

Is het aanrader Franky? Anders ga ik het ook lezen  :)

Ben ook wel benieuwd naar het Donkervoort-boek!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 02 januari 2015 - 01:17:20
Is het aanrader Franky? Anders ga ik het ook lezen  :)

Ben ook wel benieuwd naar het Donkervoort-boek!


Het is zeker een aanrader, Peter...


Kistner komt met keiharde bewijzen, dus het is geen boek vol met vermoedens! Inderdaad schokkend zoals de Volkskrant het omschreef. Schokkend dat de vele overheden de FIFA niet aan durven te pakken ondanks het gesmijt met miljoenen en omdat Blatter uiteindelijk heeft toegegeven dat voetbalbazen werden omgekocht.


Dan ga je Bernie Ecclestone zelfs koesteren... :o


gloudiesaurus

Ik zet het op mijn lijstje Franky :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Het boek van Donkervoort is wel aardig, maar niet geheel objectief. Dat pretendeerde de auteur ook niet. Maar soms gaat het flink door de bocht met woorden als 'donkervoort-vuur' en dat ingenieurs van Audi zowat in zwijmel vielen voor het werk van Joop.


Nu aan het lezen; Iacocca, de topmanager van Chrysler. Wel de Nederlandse versie. Gevonden in een kringloopwinkel voor maar twee euro! :)



gloudiesaurus

http://www.gppits.net/nieuws/van_eldik_en_winkelman_komen_met_nieuw_formule_1-magazine/

Ze komen dus met een nieuw blad. Van Eldik/ Winkelman/ Mol hadden eerst ook Racereport. Ik ben benieuwd.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

janke

Citaat van: gloudiesaurus op 09 mei 2015 - 18:39:10
http://www.gppits.net/nieuws/van_eldik_en_winkelman_komen_met_nieuw_formule_1-magazine/

Ze komen dus met een nieuw blad. Van Eldik/ Winkelman/ Mol hadden eerst ook Racereport. Ik ben benieuwd.

Sponsored by www.verstappen.nl ?? :D
Some things are too important to be left in the past.

gloudiesaurus

Zonder Max Verstappen was dit magazine waarschijnlijk nooit gestart  ;)

Alleen te verkrijgen via bol.com, ben benieuwd hoe dat zal lopen...
En het wordt uitgegeven door het moederbedrijf van voetbal international.

Iedereen wil een graantje meepikken  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is