Hoe werkt dit ??

Gestart door Franky R., 08 september 2012 - 19:50:07

« vorige - volgende »

Kootje

Citaat van: sanderalonso op 10 september 2012 - 18:03:35
Ik krijg nog steeds niet mijn avatar voor elkaar :(

Ik 'verander' hem met tinypic, kopieer de URL maar vervolgens komt er geen afbeelding te staan op het forum...

En je zet voor en achter de URL wel de volgende codes?

erachter:   [/img]
ervoor:    [img]

SanderD



Enzo

Plaats de foto van de url eens in dit topic Sander.
Kan ik het ook eens proberen.  :)

SanderD

#19


Hmm, vreemd, zo werkt het wel. Ik zie het al. Als ik hem wil opslaan op het forum, dan klik gewoon op opslaan of bijwerken (Weet het even zo niet) en als ik terug ga naar de instellingen ga staat hij er niet.

Maar ik zie dat deze foto er niet zo mooi uitkomt, dus ik ga morgen nog eens op zoek ;)

SDG

#20
Citaat van: KovalainenFanForever op 08 september 2012 - 21:22:41
Is er ook een maximale grootte, want die van mij is nu wel heel groot haha ;D

Dit is mijn avatar in zijn oorspronkelijke grootte. Je kan die dus echt een héél stuk kleiner maken. Een zelfgenomen foto, overigens.   8)


Kootje

Kolere man, die past niet eens op m'n scherm  ;D

Enzo

Valencia 2011 was het niet?

SDG

Citaat van: Enzo op 10 september 2012 - 20:52:26
Valencia 2011 was het niet?

Jep, de woensdag voor de Grand Prix, aan een tankstation vlakbij de omloop. Kom ik daar voorbij gewandeld en zie ik daar tot mijn stomme verbazing ineens de officiële safetycar staan...

T.Nuvolari

Citaat van: sanderalonso op 10 september 2012 - 20:27:53


Hmm, vreemd, zo werkt het wel. Ik zie het al. Als ik hem wil opslaan op het forum, dan klik gewoon op opslaan of bijwerken (Weet het even zo niet) en als ik terug ga naar de instellingen ga staat hij er niet.

Maar ik zie dat deze foto er niet zo mooi uitkomt, dus ik ga morgen nog eens op zoek ;)

Tinypic sucked. Je kan beter een blog maken, fotootje inplakken en daar de url kopiëren.

KovalainenFanForever

#25
Citaat van: sanderalonso op 10 september 2012 - 18:03:35
Ik krijg nog steeds niet mijn avatar voor elkaar :(

Ik 'verander' hem met tinypic, kopieer de URL maar vervolgens komt er geen afbeelding te staan op het forum...

Dan moet je dit voor het URL-adres plakken: .
dan zou je afbeelding er moeten staan. Wie heeft mij dit ook alweer uitgelegd. Ben ff vergeten, ook op deze forum.......

Ik krijg em opeens niet meer weergegeven..........

KovalainenFanForever

Citaat van: KovalainenFanForever op 10 september 2012 - 21:28:09
Citaat van: sanderalonso op 10 september 2012 - 18:03:35
Ik krijg nog steeds niet mijn avatar voor elkaar :(

Ik 'verander' hem met tinypic, kopieer de URL maar vervolgens komt er geen afbeelding te staan op het forum...

Dan moet je dit voor het URL-adres plakken: .
dan zou je afbeelding er moeten staan. Wie heeft mij dit ook alweer uitgelegd. Ben ff vergeten, ook op deze forum.......

Ik krijg em opeens niet meer weergegeven..........

Ohhja das Kootje, maar hij heeft het je al uitgelegd. Laat maar, vergeet deze reactie volkomen.