'Romain Grosjean is geen fenomeen: een betalende rijder met veel geluk'

Gestart door Matthijs, 21 augustus 2012 - 09:38:15

« vorige - volgende »

Fabian

Citaat van: Wizard op 23 augustus 2012 - 10:34:13
That's the spirit, Fabian!!
Zeker weten. Deze onzin plaatsen op de frontpage zou bijna beschamend zijn...

Citaat van: M@rc op 23 augustus 2012 - 11:13:58
Ooo, wat zullen we blij zijn als er terug wagens over de racebaan rijden.
Absoluut. Ik kan niet wachten. Het is te hopen dat Nelsinho dan wel zijn Braziliaanse smoeltje dicht houdt! Misschien heeft ie dadelijk nog wel iets te klagen over Schumacher en Vettel.

Franky R.

@Fabian,


Schumi? Vettel? Vettel kent hij niet eens en Schumi reed niet meer toen NPJ F1 reed (toch?)...Nee, ik verwacht een scheldkannonade richting Alonso en mss. ook Hamilton... ::)
"Effe" verbaal afrekenen met al zijn kwelgeest uit het verleden... :P


Die stakker....[NPJ,. dus]... ::)

Fabian

Citaat van: Franky R. op 23 augustus 2012 - 14:23:57
@Fabian,


Schumi? Vettel? Vettel kent hij niet eens en Schumi reed niet meer toen NPJ F1 reed (toch?)...Nee, ik verwacht een scheldkannonade richting Alonso en mss. ook Hamilton... ::)
"Effe" verbaal afrekenen met al zijn kwelgeest uit het verleden... :P


Die stakker....[NPJ,. dus]... ::)
Hmm. Denk dat Pieket die jongens ook niet hoeft te kennen om ze af te kraken. Zo'n eikeltje is het namelijk wel. Maar goed. De vraag is bijna who's next?

Fabian


Wizard


Fabian


Sabai

Citaat van: Fabian op 24 augustus 2012 - 11:52:04
Citaat van: Wizard op 24 augustus 2012 - 11:16:42
Oh, zichzelf ook nog tegenspreken. Das knap!
Tja zo getalenteerd is Piquet Jr.

Ja en hij kan ook heel goed een vrachtauto besturen  ;D

Fabian

Citaat van: Sabai op 24 augustus 2012 - 16:42:27
Ja en hij kan ook heel goed een vrachtauto besturen  ;D
Tja kan ie nog iets. Misschien een goed idee voor DAF om die jongen in te huren.

Folkert

Citaat van: Fabian op 24 augustus 2012 - 16:53:52
Citaat van: Sabai op 24 augustus 2012 - 16:42:27
Ja en hij kan ook heel goed een vrachtauto besturen  ;D
Tja kan ie nog iets. Misschien een goed idee voor DAF om die jongen in te huren.
Ah, dat komt goed uit. Mijn broertje werkt bij daf, misschien kan hij via zijn connecties contract voor Piekert regelen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Fabian

Citaat van: Folkert op 24 augustus 2012 - 19:20:06
Citaat van: Fabian op 24 augustus 2012 - 16:53:52
Citaat van: Sabai op 24 augustus 2012 - 16:42:27
Ja en hij kan ook heel goed een vrachtauto besturen  ;D
Tja kan ie nog iets. Misschien een goed idee voor DAF om die jongen in te huren.
Ah, dat komt goed uit. Mijn broertje werkt bij daf, misschien kan hij via zijn connecties contract voor Piekert regelen.
Ja misschien is dat iets voor Pieketje. Heb helaas net Pieketje uit mijn telefoonlijst gegooid. Hmm misschien maar iets via twitter regelen!

Wizard

To sad!! Geen kans. Misschien dat komadiant hem op het lijf geschreven staat. Lijkt me écht wel wat voor Piquet (jr). ;)

Jozef

Even zonder grollen... dat Senna niet zo technisch onderlegd was, klopt toch ook gewoon?

Fabian

Citaat van: Jozef op 26 augustus 2012 - 22:11:49
Even zonder grollen... dat Senna niet zo technisch onderlegd was, klopt toch ook gewoon?
Dat zou heel goed kunnen, maar Ayrton Senna is van voor mijn tijd. Maar dan nog? Waarom moet het supertalent Nelson Piquet Jr. dit soort dingen gaan zeggen. Nelson Piquet is de jongen die roemloos afging in de F1 en daar weinig aansprekende resultaten heeft behaald. We zullen Piquet Jr. alleen maar herinneren als de jongen die Alonso een overwinning bezorgde door zijn Renault in de muur te parkeren. Ayrton Senna daarentegen is een racelegende.

Ik snap die hele Piquet niet. Zelf als een grote faalhaas afgaan om vervolgens je scheur over te trekken over een legende. Pieket Junior heeft nooit wat gepresteerd maar gaat vervolgens even vertellen hoe het allemaal eigenlijk in elkaar zit. Ik ben een beetje klaar met die halve Hollander.

0634

Citaat van: Jozef op 26 augustus 2012 - 22:11:49
Even zonder grollen... dat Senna niet zo technisch onderlegd was, klopt toch ook gewoon?
Engineers die met hem gewerkt hebben zeggen doorgaans dat zij zelden nauwkeurigere feedback hebben gekregen dan van Senna. Zelfs als ze het kleinste detail aan zijn wagen veranderde, kwam hij er later op terug. Of je daarvoor zelf technisch moet zijn, weet ik niet per se, maar hij was buitengewoon scherp op de details van de wagen.

Tevens waren nabesprekingen met Senna uitzonderlijk lang, langer dan bijvoorbeeld die met Prost. En als hij iets niet snapte, liet hij zich het keer op keer uitleggen tot hij het wel snapte. Daar werd men soms gek van. Dat zijn althans de verhalen die in diverse docu's over hem te horen zijn. Hij was buitengewoon detailistisch aangelegd, iets wat ook in het huidige tijdperk volgens mij van pas kan komen.

Folkert

Citaat van: Jeroen op 26 augustus 2012 - 22:38:26
Citaat van: Jozef op 26 augustus 2012 - 22:11:49
Even zonder grollen... dat Senna niet zo technisch onderlegd was, klopt toch ook gewoon?
Engineers die met hem gewerkt hebben zeggen doorgaans dat zij zelden nauwkeurigere feedback hebben gekregen dan van Senna. Zelfs als ze het kleinste detail aan zijn wagen veranderde, kwam hij er later op terug. Of je daarvoor zelf technisch moet zijn, weet ik niet per se, maar hij was buitengewoon scherp op de details van de wagen.

Tevens waren nabesprekingen met Senna uitzonderlijk lang, langer dan bijvoorbeeld die met Prost. En als hij iets niet snapte, liet hij zich het keer op keer uitleggen tot hij het wel snapte. Daar werd men soms gek van. Dat zijn althans de verhalen die in diverse docu's over hem te horen zijn. Hij was buitengewoon detailistisch aangelegd, iets wat ook in het huidige tijdperk volgens mij van pas kan komen.
Die verhalen heb ik ook gehoord. Hij was zeer kritisch en zeer getailleerd en wilde ook alles weten. Hij had misschien niet de technische know how van Piquet, maar dat is ook niet echt nodig denk ik. Als ze de werking en effecten maar wisten.  En wat dan nog? Tijden veranderen, Piquet zou zelf ook niks gewonnen hebben nu, omdat de wagens anders zijn dan toen. Elke rijder in elke tijd heeft geleerd met rijden met die auto en de technieken die toen normaal waren. Was Senna nu opgegroeid, kreeg hij kennis van hoe het nu in elkaar stak.
Hoe dan ook, Piquette(zoals ik hem ooit eens noemde omdat ik echt dacht dat je het zo schreef en dat komt nu mooi van pas. :P) lult maar end raak en verdiend deze aandacht niet eens.
Trotse vader van Rosalie(L)