'Romain Grosjean is geen fenomeen: een betalende rijder met veel geluk'

Gestart door Matthijs, 21 augustus 2012 - 09:38:15

« vorige - volgende »

0634

Citaat van: Folkert op 21 augustus 2012 - 19:01:57
Ik denk ook wel dat Kimi over het algemeen de overhand heeft. En t.o.v. Romain , maakt Kimi minder fouten.
Dat is het onderdeel waarop Kimi het beter doet: hij maakt minder fouten. Dat is ook precies dat wat een ervaren coureur van een onervaren scheidt. Voor de rest zie ik in races of in kwalis nauwelijks verschil. Dat zegt mij dat de onervaren rijder het wat mij betreft meer dan uitstekend doet. Kimi is een kampioen he. Hou je daar gelijke tred mee, doe je het prima.

Dan kan Piquet wel zeuren over vergelijken met Alonso, en dat die wel effe kampioen wordt in die bak, maar dan zou je het niet-kampioen worden eerder Kimi kwalijk moeten nemen dan Romain lijkt mij.

Matthijs

Schumacher moest toch ook wennen toen hij terugkwam? Okee, Kimi zou het sneller om moeten pakken (wat hij ook doet), maar direct 100 procent? Nee, daarvoor is de f1 echt te competitief.

En laten we Badoer niet vergeten...  ;)

0634

Precies! Dus als erkende en ervaren kampioenen als Schumacher en Kimi moeten wennen, hoe kan je dan verwachten dat Romain er wel in een keer staat? Die zal nog meer tijd nodig hebben want die zal niet alleen moeten wennen, die moet ook zichzelf nog ontwikkelen.

Matthijs

Reageer je op mij of op Piquet? Want ik verwacht ook niet dat Grosjean er meteen staat (al vind ik de stap van GP2 naar F1 kleiner dan van rally naar F1). Ik vind dat het moeilijk is om in te schatten hoe goed Grosjean precies is omdat ik moeilijk kan inschatten hoe Kimi is (maar zo te merken nog niet helemaal 100 procent).

Folkert

Citaat van: Jeroen op 21 augustus 2012 - 19:49:35
Citaat van: Folkert op 21 augustus 2012 - 19:01:57
Ik denk ook wel dat Kimi over het algemeen de overhand heeft. En t.o.v. Romain , maakt Kimi minder fouten.
Dat is het onderdeel waarop Kimi het beter doet: hij maakt minder fouten. Dat is ook precies dat wat een ervaren coureur van een onervaren scheidt. Voor de rest zie ik in races of in kwalis nauwelijks verschil. Dat zegt mij dat de onervaren rijder het wat mij betreft meer dan uitstekend doet. Kimi is een kampioen he. Hou je daar gelijke tred mee, doe je het prima.

Dan kan Piquet wel zeuren over vergelijken met Alonso, en dat die wel effe kampioen wordt in die bak, maar dan zou je het niet-kampioen worden eerder Kimi kwalijk moeten nemen dan Romain lijkt mij.
Dat Romain het prima is denk ik een mening die iedereen deelt. Maar denk wel dat beide rijders nog op stoom moeten komen en dat Kimi iig dit jaar nog meer reserves heeft.
Trotse vader van Rosalie(L)

Fabian

http://www.rtl.nl/(/sport/rtl_gp/formule1/nieuws/)/sport/rtl_gp/components/formule1/nieuws/2012/08_augustus/120822_senna_niet_goed_genoeg.xml

En Kneusje Nelsinho laat weer van zich horen. Dit keer heeft ie het over Ayrton Senna. Ik ben echt helemaal klaar met die Piquet. Alsof ie zelf zo geweldig was.


Folkert

Piquet junior is gewoon genaaid door de FIA en F1. Want we weten allemaal toch hoe geweldig Piquet jr is. Briatore heeft zijn carriere natuurlijk omzeep geholpen om Alonso voor te trekken.
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Citaat van: Fabian op 22 augustus 2012 - 11:35:20
http://www.rtl.nl/(/sport/rtl_gp/formule1/nieuws/)/sport/rtl_gp/components/formule1/nieuws/2012/08_augustus/120822_senna_niet_goed_genoeg.xml

En Kneusje Nelsinho laat weer van zich horen. Dit keer heeft ie het over Ayrton Senna. Ik ben echt helemaal klaar met die Piquet. Alsof ie zelf zo geweldig was.

Als hij 't nou over Bruno had ...... ,maar over Ayrton :o ,wat 'n mafkees,
Komt zeker aandacht tekort ?? :-[

Enzo

Ow het gaat over Ayrton??
Idd wat een mafkees en wat een non-nieuws.
Die gast moeten ze helemaal geen air-time geven.

Wizard

Ik snap niet dat sites dit nieuws plaatsen. Zegt meer over hun dan over Piquet.

Kootje

Citaat van: Wizard op 22 augustus 2012 - 16:56:20
Ik snap niet dat sites dit nieuws plaatsen. Zegt meer over hun dan over Piquet.

Komkommertijd he?

Fabian

Citaat van: Kootje op 22 augustus 2012 - 21:11:24
Citaat van: Wizard op 22 augustus 2012 - 16:56:20
Ik snap niet dat sites dit nieuws plaatsen. Zegt meer over hun dan over Piquet.

Komkommertijd he?
Aan deze onzin doen wij niet mee!

Vraag me af hoeveel Piekertje betaald kreeg om deze onzin uit te kramen.


T.Nuvolari

Ooo, wat zullen we blij zijn als er terug wagens over de racebaan rijden.

Franky R.

Citaat van: Wizard op 22 augustus 2012 - 16:56:20
Ik snap niet dat sites dit nieuws plaatsen. Zegt meer over hun dan over Piquet.
Geen haar op mijn hoofd dat erover dacht om deze onzin te plaatsen. Wat is wel zou plaatsen is een eventuele reactie van Grosjean, maar die houdt wijselijk ook zijn mond.


Of hij heeft het 'te druk' op zijn huwelijksreis om op die sukkel te reageren... ;D


En waarom NPJ nu zo zit 'te blazen'? Hij heeft recentelijk een race gewonnen in de NASCAR-Truck. Mss. zijn het stoere, maar niet minder domme, opmerkingen om zijn ego op te krikken? ::)