Olympische Londen 2012

Gestart door gloudiesaurus, 20 juli 2012 - 19:54:29

« vorige - volgende »

Fabian

#15
In Nederland is het niet veel anders SDG. Bij mij in het dorp(Vught) spelen alleen de kakkers hockey. Ik zelf ben een voetballer en wij moesten een keer trainen op de hockeyclub. Je had die blikken moeten zien toen wij daar aan kwamen lopen, ze beschouwen ons als voetballers als tuig en het simpele volk uit Vught Zuid. (Vught Noord is vieze kak dus hockey.)
Nee hier is het precies hetzelfde denk ik. Ik moet echt niks hebben van dat hockey volk, alhoewel de hockey meisjes niet verkeerd zijn...

SanderD

Na gister avond goud is me te lopen is het nederland vandaag gelukt. Nouja nederland, eigenlijk marianne vos.

Fabian

Citaat van: sanderalonso op 29 juli 2012 - 17:13:34
Na gister avond goud is me te lopen is het nederland vandaag gelukt. Nouja nederland, eigenlijk marianne vos.
Dit was van grote klasse. Echt een geweldige prestatie. Mooi dat het eerste goud binnen is en wat is het fantastisch dat Willem Alexander en Maxima er zo bij zijn.

SanderD

Haha, ik zie nou pas hoe slecht mijn zin is. Sorry, zat op de iPad en zat ondertussen tv te kijken :-[

gloudiesaurus

Mooie race van Vos inderdaad!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

T.Nuvolari

Citaat van: SDG op 29 juli 2012 - 13:23:47
Citaat van: Fabian op 29 juli 2012 - 12:33:00
Ik zit Hokkie te kijken. Nederland tegen België. En oja niet klagen want ik weet ook wel dat het hockey is!

Ik weet niet hoe het in Nederland precies gesteld is, maar in België is hockey typisch zo'n sport voor verwende rijkeluiskindjes uit dure villawijken. Zeker wanneer je ziet waar de meeste topclubs zoal gevestigd zijn: Ukkel, Linkebeek, Brasschaat, Sint-Martens-Latem, Knokke... Allemaal van die bekakte 'bourgeoisie'-gemeenten. Niet aan mij besteed, derhalve.

Bwa, de Belgische kwalificatie van de vrouwen is in Kontich tot stand gekomen. Ik woon in Kontich en ben allesbehalve 'bourgeoisie'. Ken ook een paar mensen die Hockey hebben gedaan en die komen ook uit een modaal gezin. Geen liefhebber van de sport, wel van de korte rokjes... ;)

Folkert

Citaat van: Fabian op 29 juli 2012 - 13:29:11
In Nederland is het niet veel anders SDG. Bij mij in het dorp(Vught) spelen alleen de kakkers hockey. Ik zelf ben een voetballer en wij moesten een keer trainen op de hockeyclub. Je had die blikken moeten zien toen wij daar aan kwamen lopen, ze beschouwen ons als voetballers als tuig en het simpele volk uit Vught Zuid. (Vught Noord is vieze kak dus hockey.)
Nee hier is het precies hetzelfde denk ik. Ik moet echt niks hebben van dat hockey volk, alhoewel de hockey meisjes niet verkeerd zijn...
Ja , maar Vucht Zuid?Daar noem je ook wat he  ;D Dat zijn ook aso's en simpelen hoor ;D Vucht West is het best ;).
Geintje natuurlijk ;)
Trotse vader van Rosalie(L)

Fabian

Citaat van: Folkert op 31 juli 2012 - 09:21:18
Ja , maar Vucht Zuid?Daar noem je ook wat he  ;D Dat zijn ook aso's en simpelen hoor ;D Vucht West is het best ;).
Geintje natuurlijk ;)
Vught-Zuid is niet zo erg hoor. Gezellig. Vught West zal er ook vast zijn alleen houden wij het bij Vught Noord en Vught Zuid. Wel eens in Vught geweest Folkert???

Weer even on-topic. Baalde gisteren wel enorm dat Dex Elmont geen plak behaalde. Hij had het zeker verdiend. Wel een knappe prestatie van Peter Hellenbrand bij het 10 meter luchtgeweer.

Kootje

Citaat van: Fabian op 31 juli 2012 - 11:29:22
Weer even on-topic. Baalde gisteren wel enorm dat Dex Elmont geen plak behaalde. Hij had het zeker verdiend.

Nadat hij in de halve finale al bestraft werd voor passiviteit, had ik om het brons iets meer agressie verwacht.
Maar als je dan weer 2 strafpunten krijgt verdien je helemaal niets, en dat is precies wat hij kreeg.

Jozef

Citaat van: SDG op 29 juli 2012 - 13:23:47
Citaat van: Fabian op 29 juli 2012 - 12:33:00
Ik zit Hokkie te kijken. Nederland tegen België. En oja niet klagen want ik weet ook wel dat het hockey is!

Ik weet niet hoe het in Nederland precies gesteld is, maar in België is hockey typisch zo'n sport voor verwende rijkeluiskindjes uit dure villawijken. Zeker wanneer je ziet waar de meeste topclubs zoal gevestigd zijn: Ukkel, Linkebeek, Brasschaat, Sint-Martens-Latem, Knokke... Allemaal van die bekakte 'bourgeoisie'-gemeenten. Niet aan mij besteed, derhalve.

In Nederland heerst dat beeld er wel maar is het eerder een cliché denk ik, het is namelijk in Nederland best wel een populaire en grote sport met ongeveer 10x zoveel beoefenaars als in België.

Kootje

Citaat van: Jozef op 01 augustus 2012 - 20:02:18
Citaat van: SDG op 29 juli 2012 - 13:23:47
Citaat van: Fabian op 29 juli 2012 - 12:33:00
Ik zit Hokkie te kijken. Nederland tegen België. En oja niet klagen want ik weet ook wel dat het hockey is!

Ik weet niet hoe het in Nederland precies gesteld is, maar in België is hockey typisch zo'n sport voor verwende rijkeluiskindjes uit dure villawijken. Zeker wanneer je ziet waar de meeste topclubs zoal gevestigd zijn: Ukkel, Linkebeek, Brasschaat, Sint-Martens-Latem, Knokke... Allemaal van die bekakte 'bourgeoisie'-gemeenten. Niet aan mij besteed, derhalve.

In Nederland heerst dat beeld er wel maar is het eerder een cliché denk ik, het is namelijk in Nederland best wel een populaire en grote sport met ongeveer 10x zoveel beoefenaars als in België.

Kan zijn, maar nog steeds zijn het voornamelijk de kids uit de upperclass die zich met hockey bezig houden.
De kids uit de arbeidersklassen zitten op voetbal.

En dat is uiteraard in z'n algemeenheid, uitzonderingen daargelaten.

T.Nuvolari

Dan zal ik die van mij ook maar naar het Hockey sturen hé.  ;D  :P

Fabian

Citaat van: M@rc op 02 augustus 2012 - 07:59:34
Dan zal ik die van mij ook maar naar het Hockey sturen hé.  ;D  :P
Ja dat ben je dan wel aan je stand verplicht hé!  ;) ;D

Folkert

Citaat van: Fabian op 31 juli 2012 - 11:29:22
Citaat van: Folkert op 31 juli 2012 - 09:21:18
Ja , maar Vucht Zuid?Daar noem je ook wat he  ;D Dat zijn ook aso's en simpelen hoor ;D Vucht West is het best ;).
Geintje natuurlijk ;)
Vught-Zuid is niet zo erg hoor. Gezellig. Vught West zal er ook vast zijn alleen houden wij het bij Vught Noord en Vught Zuid. Wel eens in Vught geweest Folkert???

Weer even on-topic. Baalde gisteren wel enorm dat Dex Elmont geen plak behaalde. Hij had het zeker verdiend. Wel een knappe prestatie van Peter Hellenbrand bij het 10 meter luchtgeweer.
Was geintje Fabian, hoop niet dat je het te serieus had op gevat. Mijn excuus als dat wel zo is. :)  Maar ben volgens mij 1 of 2 keer in Vucht geweest maar dat is jaren en jaren geleden.
Trotse vader van Rosalie(L)

Fabian

Citaat van: Folkert op 03 augustus 2012 - 09:08:58
Was geintje Fabian, hoop niet dat je het te serieus had op gevat. Mijn excuus als dat wel zo is. :)  Maar ben volgens mij 1 of 2 keer in Vucht geweest maar dat is jaren en jaren geleden.
Nee hoor had het niet serieus opgevat. Had het geintje begrepen. ;)

Was wel blij gisteren met de gouden medaille van Kromowidjojo.