Olympische Londen 2012

Gestart door gloudiesaurus, 20 juli 2012 - 19:54:29

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Aankomende vrijdag begint het, de olympische zomerspelen!

Nog mensen die bepaalde sporten gaan volgen? Ik kijk uit naar de 100 meter sprint met Bolt  8) Helaas zijn de kaartjes daar onbetaalbaar  :(

Ik ga zelf het laatste wekend kijken in Londen, naar de voetbalfinale en de handbalwedstrijd voor het brons.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fabian

Ik kijk eigenlijk alles. Maakt mij niet zo heel veel uit. Ik ga zelf niet naar Londen, maar ga de sporters wel binnenhalen als ze terugkomen in Den Bosch. Dat is voor mij natuurlijk dichtbij en lijkt me wel leuk om mee te maken.

SDG

Benieuwd hoe Nasser Al-Attiya het er gaat vanaf brengen. De enige autoracer die op de OS staat.  8)

gloudiesaurus

Citaat van: SDG op 20 juli 2012 - 21:56:43
Benieuwd hoe Nasser Al-Attiya het er gaat vanaf brengen. De enige autoracer die op de OS staat.  8)

Waar doe hij aan mee?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

SDG

Citaat van: gloudiesaurus op 20 juli 2012 - 21:57:13
Citaat van: SDG op 20 juli 2012 - 21:56:43
Benieuwd hoe Nasser Al-Attiya het er gaat vanaf brengen. De enige autoracer die op de OS staat.  8)

Waar doe hij aan mee?

Kleiduifschieten.

Fabian

Citaat van: SDG op 20 juli 2012 - 22:00:04
Kleiduifschieten.
In 2004 eindigde hij op een vierde plaats dus wie weet wat er mogelijk is...

Wizard

Ik ben geen fervent volger maar zal wat voetbal volgen. Helaas geen ijshockey op de zomerspelen. ;)

Franky R.

Ik ben niet zo'n volger van de OS. Het is soms best een saaie boel, maar ik ga wel kijken naar de 100 meter voor mannen. Mss. ook het voetbal...ik zie wel.

Jozef

Met alle sporten die er zijn op de OS zijn er nog steeds mensen die naar voetbal kijken... ik snap het niet. :D

Ik kijk bijna alles als ik tijd heb, maar kijk vooral uit naar turnen en trampoline, en kijk ook graag naar atletiek.

SDG

Citaat van: Wizard op 21 juli 2012 - 11:43:08
Ik ben geen fervent volger maar zal wat voetbal volgen. Helaas geen ijshockey op de zomerspelen. ;)

Er is eigenlijk niets waar ik zit op te wachten op de OS. En de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik ook eerder uitkijk naar de eerstkomende Winterspelen.

T.Nuvolari

Ik volg eigenlijk enkel de Belgen, maar dat zal vooral lezen zijn en niet kijken.

Misschien dat ik me waag een de atlethiek en wat sporten die me interessant lijken en anders nooit op TV komen.


SDG

Citaat van: Franky R. op 22 juli 2012 - 14:47:33
Ik ben niet zo'n volger van de OS. Het is soms best een saaie boel, maar ik ga wel kijken naar de 100 meter voor mannen. Mss. ook het voetbal...ik zie wel.

Die 100 meter duurt gelukkig niet al te lang, he.  ;)

Franky R.

Citaat van: SDG op 29 juli 2012 - 10:49:35
Citaat van: Franky R. op 22 juli 2012 - 14:47:33
Ik ben niet zo'n volger van de OS. Het is soms best een saaie boel, maar ik ga wel kijken naar de 100 meter voor mannen. Mss. ook het voetbal...ik zie wel.

Die 100 meter duurt gelukkig niet al te lang, he.  ;)


Kijk, jij snapt hem... ;) ;)

Fabian

Ik zit Hokkie te kijken. Nederland tegen België. En oja niet klagen want ik weet ook wel dat het hockey is!

SDG

Citaat van: Fabian op 29 juli 2012 - 12:33:00
Ik zit Hokkie te kijken. Nederland tegen België. En oja niet klagen want ik weet ook wel dat het hockey is!

Ik weet niet hoe het in Nederland precies gesteld is, maar in België is hockey typisch zo'n sport voor verwende rijkeluiskindjes uit dure villawijken. Zeker wanneer je ziet waar de meeste topclubs zoal gevestigd zijn: Ukkel, Linkebeek, Brasschaat, Sint-Martens-Latem, Knokke... Allemaal van die bekakte 'bourgeoisie'-gemeenten. Niet aan mij besteed, derhalve.