Nieuw op de Pits? Stel jezelf hier voor!

Gestart door Enzo, 17 juli 2012 - 15:21:36

« vorige - volgende »

dean1

Goedeavond,

Mijn naam is Daan en ik volg al vier jaar de F1 (omdat mijn vriendin gek erop is en nu ben ik het ook  :D ). Ik ben een fan van Verstappen. Ik denkt dat hij nog veel kan bereiken, hij heeft de juiste houding.

Jozef

Citaat van: dean1 op 11 april 2018 - 22:21:22omdat mijn vriendin gek erop is en nu ben ik het ook  :D

Mannen die gek zijn van F1 en erin slagen om hun vriendin er ook gek voor te krijgen, die benijd ik.

Maar iemand die door zijn vriendin gek gemaakt wordt door F1... ongezien! Man waar wacht je op, schuif een ring rond die vinger! :D

Oh en welkom op het forum natuurlijk. ;)

Robbert65

Citaat van: dean1 op 11 april 2018 - 22:21:22
Goedeavond,

Mijn naam is Daan en ik volg al vier jaar de F1 (omdat mijn vriendin gek erop is en nu ben ik het ook  :D ). Ik ben een fan van Verstappen. Ik denkt dat hij nog veel kan bereiken, hij heeft de juiste houding.
Welkom Daan! Leuk dat je samen met je vriendin geniet van F1, doe ik ook en het scheelt een hele berg. We práten er zelfs over met elkaar :D
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

BMW.WilliamsF1

Welkom! :)

Das iets anders dan met mijn ex...daarom is het ook mijn ex wss, ik keek F1 en mijn ex had er een schijt hekel aan hahaha :D

Kortom, goed bezig! Deze moet je idd houden, want dit hoor je niet vaak.

WALLIE12

ik ben walter. ben sinds paar jaar gek op de formule 1. Natuurlijk door Verstappen en zijn aanvallende manier van rijden. vroeger was het saai. mede door de grote verschillen tussen de teams. ben al 1x naar duitsland geweest bij grand prix. vond ik zo gaaf. daarom dit jaar naar Oostenrijk toe.

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

DeBril

Middag allemaal,

Ik ben Bril. Ik volg de F1 al sinds '90 of '91. En voor zover ik weet heb ik sindsdien geen race meer gemist.

Sabai


Robbert65

welkom! Leuk dat je erbij komt. Heb je al een tijdje "meegelezen"?
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Breaktest

Ik ben herintreder. Ben eerder een paar jaartjes lid geweest, t/m 2013 geloof ik. Ik moet diep in mijn herinnering graven waarom ik ook al weer gestopt was, maar vermoed dat het te maken had met een stelling destijds, dat McLaren topteam af was. Met de kennis van nu had ik het natuurlijk goed gezien (en zou geroemd moeten worden om mijn voorspellende gaven ;)) maar destijds was dat nogal tegen het zere been van velen. Dat was de bedoeling ook, anders heb je geen discussie. Echter deze genereerde onvoorzien zoveel negatieve energie dat ik op een bepaald moment mijn plezier verloor en het welletjes vond. Sindsdien vond ik mijn heil bij een ander forum. Maar guess what, na 5 jaar braaf forumschap werd ik plotseling getroffen door een ban.

Dus gelijk maar een testje of ik de toets der kritiek hier wel kan doorstaan.
Ik vermoed (als je verband wordt krijg je geen uitleg) dat mijn verbanning met twee opmerkingen te maken had. De eerste luidde: Tel de spel- en stijlfouten als commentaar op een redactioneel artikel. Daar had men natuurlijk wel een punt; kritiek op de redactie was namelijk tegen het forumstatuut. De tweede betrof commentaar op het bericht dat Vettel familieproblemen zou hebben (als verklaring voor zijn geblunder). Wat voor problemen precies bleef duister, een soort redactioneel belletje trekken zeg maar, dus deed ik zelf een suggestie:  Vettel wil Ferrari-familielid Schumacher om advies vragen maar die geeft geen antwoord. Dat was natuurlijk schandelijk, zo'n grap.
Welnu, that's me, ik heb weinig op met vrome fatsoensrakkers en vind, met Aristoteles, dat je om alles moet kunnen lachen, waarbij timing de enige beperkende factor is. Verder heb ik inmiddels geleerd iedereen tot in lengte der dagen dood te zwijgen die een discussie persoonlijk meent te moeten maken. Dus zeg het maar.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

C.G. de Beaufort

Breaktest, gewoon er niets van aan trekken wanneer iemand of een redactie-lid een onbekwame opmerking maakt. Je moet genereus blijven. Dus wederom, welkom hier... :)

Groet,

C.G. de Beaufort

Sabai

Welkom terug ik herinner je nog wel  :).  Degenen waarmee je botste zijn hier niet meer de sfeer is een stuk gemoedelijker geworden sindsdien.

Mickey

Welkom Remtest. Lekker pennetje. Hoop wel dat je het niveau van 'taalnazi' ontstegen bent, anders hou je het niet lang vol. ;)

Robbert65

Wat mij betreft heel heel hartelijk welkom. Ik kan lachen om je humor en waardeer je opschudderigheid. Zet 'm op hier!
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel