Nieuw op de Pits? Stel jezelf hier voor!

Gestart door Enzo, 17 juli 2012 - 15:21:36

« vorige - volgende »

Tessa

Citaat van: Torro Rosso op 11 maart 2016 - 15:31:01
Ben daarom erg benieuwd naar het nieuwe seizoen en of Max zijn vorm van vorig jaar kan op pakken

Ja, ik ook!

en welkom Jax  :)

PoleHawk

Is dit zoiets als het Café op het fossiele Formule1 Forum (formule1.nl/ Veronica) was? Zo ja, dan kennen enkelen deze nickname misschien nog wel uit die tijd. Ben benieuwd of er hier nog wat voormalige leden 'rondlopen'.

Robbert65

Zeker weten! :-) Hartelijk welkom hier PoleHawk!
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey

Welkom Polehawk. Jouw nick kwam me al bekend voor ja. Ben daar tussen 2001 en 2004 actief geweest, maar niet veel gepost.

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

PoleHawk

Thanks! 2001-2004. Dat voelt bijna een eeuw geleden :D

Franky R.


Mickey


iNSP3X

Hoi iedereen, Inspex hier. Marc is ook goed.
Heel lang geleden al eens lid geweest van dit forum, het is precies een blijver.

Belg van 35 uit Antwerpen/Kontich. Buiten F1 liefhebber ben ik loper, MTB'er, genieter en vooral vader van 2 dochters.

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Maikel0230

Citaat van: iNSP3X op 21 maart 2016 - 09:26:10
Hoi iedereen, Inspex hier. Marc is ook goed.
Heel lang geleden al eens lid geweest van dit forum, het is precies een blijver.

Belg van 35 uit Antwerpen/Kontich. Buiten F1 liefhebber ben ik loper, MTB'er, genieter en vooral vader van 2 dochters.

Welkom Marc!

Fijn om te zien dat er nog een Vlaming mij hier komt vervoegen bij al dat Hollands geweld!

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

gloudiesaurus

Welkom Marc!
Mooie avatar, Jean Alesi in de Tyrrell toch?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

iNSP3X

Thanks iedereen. Meen mij te herinneren dat het vroeger vooral Vlaams was of ben ik verkeerd?
Correct Gloudiesaurus.

DrKroepoek

#583
Hooi!! DrKroepoek hier! Jullie mogen ook Rik zeggen hoor.

Ik ben 19 jaar oud, woon in Hoofddorp, nabij Schiphol. In het dagelijks leven studeer ik nog.  :D
Buiten dat voor mij f1 een heilig weekend is en niks mij ervan weerhoudt om dat te missen  ::), ben ik ontzettend geïnteresseerd in vliegtuigen en alles wat daarbij komt kijken, verder vind ik wielrennen  vaak ook heel gaaf.  Ook voetbal (en gelukkig valt fc-barcelona - real madrid as. zaterdag niet tegelijk met de kwalificatie).

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel