Nieuw op de Pits? Stel jezelf hier voor!

Gestart door Enzo, 17 juli 2012 - 15:21:36

« vorige - volgende »

Fabian


Kootje

Nogmaals welkom, maar waarom nou toch Ferrari en Fernando ??? :-\ :-X

;D ;D ;D

0634

Omdat ik strontziek wordt van al die Hamilton-fans!!!

(Niet dat ik iets tegen Lewis heb en ik heb ook geen enkele andere favoriet en hij rijdt ook nog eens voor McLaren, maar een beetje tegengas van tijd tot tijd is wel fijn!  ;D)

Enzo


Lolo

Citaat van: FernandoAlonso op 09 september 2012 - 21:01:28
Hoi iedereen,
mijn naam is Ryanne, 18 jaar en volgens mij één van de weinige vrouwelijke Formule 1 fan's, haha :D
Ik kijk al Formule 1 vanaf het seizoen 2003, ben toen eigenlijk nooit écht fantiek fan geweest maar de laatste jaren toch wel elke race gekeken en ook eindelijk mijn favoriete coureur en team gevonden..
Fan ben ik dus van het team Ferrari en mijn favo coureur is Alonso :)

Nog meer vragen, vraag maar  8)

Hoera, nog een vrouw! Welkom Ryanne!!
De vrouwen zijn inderdaad schaars hier, maar nu heb ik een medestander!  ;)

FernandoAlonso

Haha, laten we het over Hamilton maar niet hebben  ::)

Nou ja, eigenlijk is Ferrari/Alonso er een beetje bij mij ingegoten, mijn moeder is ook voor Ferrari dus eigenlijk ben ik zo in Ferrari gekomen.. En Alonso; ik vind hem gewoon een super goede coureur en een leuke gozer :P
FA: "We Will Fight Untill The End."

Fabian

Citaat van: FernandoAlonso op 10 september 2012 - 08:26:23
En Alonso; ik vind hem gewoon een super goede coureur en een leuke gozer :P
Kijk dat heb ik dus met Narain Karthikeyan.

Franky R.

Citaat van: Lolo op 09 september 2012 - 23:09:24
Citaat van: FernandoAlonso op 09 september 2012 - 21:01:28
Hoi iedereen,
mijn naam is Ryanne, 18 jaar en volgens mij één van de weinige vrouwelijke Formule 1 fan's, haha :D
Ik kijk al Formule 1 vanaf het seizoen 2003, ben toen eigenlijk nooit écht fantiek fan geweest maar de laatste jaren toch wel elke race gekeken en ook eindelijk mijn favoriete coureur en team gevonden..
Fan ben ik dus van het team Ferrari en mijn favo coureur is Alonso :)

Nog meer vragen, vraag maar  8)

Hoera, nog een vrouw! Welkom Ryanne!!
De vrouwen zijn inderdaad schaars hier, maar nu heb ik een medestander!  ;)


Lolo...weet je nog wat ik schreef over vrouwen en/of fans van Schumacher of Alonso... :P :P :P




;)

FernandoAlonso

Citaat van: Franky R. op 10 september 2012 - 15:19:29
Citaat van: Lolo op 09 september 2012 - 23:09:24
Citaat van: FernandoAlonso op 09 september 2012 - 21:01:28
Hoi iedereen,
mijn naam is Ryanne, 18 jaar en volgens mij één van de weinige vrouwelijke Formule 1 fan's, haha :D
Ik kijk al Formule 1 vanaf het seizoen 2003, ben toen eigenlijk nooit écht fantiek fan geweest maar de laatste jaren toch wel elke race gekeken en ook eindelijk mijn favoriete coureur en team gevonden..
Fan ben ik dus van het team Ferrari en mijn favo coureur is Alonso :)

Nog meer vragen, vraag maar  8)

Hoera, nog een vrouw! Welkom Ryanne!!
De vrouwen zijn inderdaad schaars hier, maar nu heb ik een medestander!  ;)


Lolo...weet je nog wat ik schreef over vrouwen en/of fans van Schumacher of Alonso... :P :P :P


;)

VertelVertel....  ::)
FA: "We Will Fight Untill The End."

KovalainenFanForever

#54
Hoi, mijn naam is Glenn. Ik ben 16 jaar en ben een Limbo. Zo noemen de meeste Hollanders de Limburgers ;D Vind ik wel grappig. Ik volg F1 pas vanaf 2005, toen was ik 9 volgens mij. Ik ben een grote fan van Lewis Hamilton, maar een nog grotere fan van Heikki Kovalainen 8)! Dat is zo'n sympathieke jongen. Altijd gemotiveerd, positief en haalt altijd het maximale uit zichzelf. Dat vind ik nog mooier dan een coureur die alleen maar races wint. Daarnaast ben ik ook een grote fan van de IndyCar Series. Mijn favoriete team is National Guard Panther Racing en favoriete coureur is Ryan Hunter Reay. Ik zit nog op de middelbare in de derde jaar, TL. Lijkt misschien raar dat ik nog op de middelbare zit, maar op de basisschool ging het niet zo goed en ben ik blijven zitten om redenen waar ik vrij weinig aan kon doen. Ik speel ook graag F1 games zoals F1 2010, F1 2011 en F1 2012 (eind september)

En kortom dit is echt een toffe forum! 8) ;)

Franky R.

Citaat van: FernandoAlonso op 10 september 2012 - 16:18:02
Citaat van: Franky R. op 10 september 2012 - 15:19:29
Citaat van: Lolo op 09 september 2012 - 23:09:24
Citaat van: FernandoAlonso op 09 september 2012 - 21:01:28
Hoi iedereen,
mijn naam is Ryanne, 18 jaar en volgens mij één van de weinige vrouwelijke Formule 1 fan's, haha :D
Ik kijk al Formule 1 vanaf het seizoen 2003, ben toen eigenlijk nooit écht fantiek fan geweest maar de laatste jaren toch wel elke race gekeken en ook eindelijk mijn favoriete coureur en team gevonden..
Fan ben ik dus van het team Ferrari en mijn favo coureur is Alonso :)

Nog meer vragen, vraag maar  8)

Hoera, nog een vrouw! Welkom Ryanne!!
De vrouwen zijn inderdaad schaars hier, maar nu heb ik een medestander!  ;)


Lolo...weet je nog wat ik schreef over vrouwen en/of fans van Schumacher of Alonso... :P :P :P


;)

VertelVertel....  ::)


Zie...[size=78%]http://www.gppits.net/forum/index.php/topic,12167.0.html[/size]


;)

Fabian

Citaat van: KovalainenFanForever op 10 september 2012 - 16:46:57
Hoi, mijn naam is Glenn. Ik ben 16 jaar en ben een Limbo. Zo noemen de meeste Hollanders de Limburgers ;D Vind ik wel grappig. Ik volg F1 pas vanaf 2005, toen was ik 9 volgens mij. Ik ben een grote fan van Lewis Hamilton, maar een nog grotere fan van Heikki Kovalainen 8)! Dat is zo'n sympathieke jongen. Altijd gemotiveerd, positief en haalt altijd het maximale uit zichzelf. Dat vind ik nog mooier dan een coureur die alleen maar races wint. Daarnaast ben ik ook een grote fan van de IndyCar Series. Mijn favoriete team is National Guard Panther Racing en favoriete coureur is Ryan Hunter Reay. Ik zit nog op de middelbare in de derde jaar, TL. Lijkt misschien raar dat ik nog op de middelbare zit, maar op de basisschool ging het niet zo goed en ben ik blijven zitten om redenen waar ik vrij weinig aan kon doen. Ik speel ook graag F1 games zoals F1 2010, F1 2011 en F1 2012 (eind september)

En kortom dit is echt een toffe forum! 8) ;)
Welkom Glenn. Leuk om te horen dat je dit een tof forum vindt. Maar het is natuurlijk ook een super tof forum!

Wizard

Citaat van: Nyoxios op 08 september 2012 - 15:08:54
Goedendag allemaal,

Ik ben Nyoxios, mijn echte naam is Melvin. ik ben 19 jaar.

terwijl ik ook op andere forums actief ben, vroeg ik mij af of er ook een F1 forum bestond! en tadaa hier ben ik dan :)

Welkom!!

Citaat van: FernandoAlonso op 09 september 2012 - 21:01:28
Hoi iedereen,
mijn naam is Ryanne, 18 jaar en volgens mij één van de weinige vrouwelijke Formule 1 fan's, haha :D
Ik kijk al Formule 1 vanaf het seizoen 2003, ben toen eigenlijk nooit écht fantiek fan geweest maar de laatste jaren toch wel elke race gekeken en ook eindelijk mijn favoriete coureur en team gevonden..
Fan ben ik dus van het team Ferrari en mijn favo coureur is Alonso :)

Nog meer vragen, vraag maar  8)

Eindelijk een medestander! Welkom!


Wizard

Gemist! Shame on me. En inderdaad welkom Glenn!