Montreal: man van de race

Gestart door 0634, 10 juni 2012 - 21:49:24

« vorige - volgende »

wie vond jij de beste?

Lewis
14 (60.9%)
Romain
2 (8.7%)
Sergio
6 (26.1%)
Sebas
0 (0%)
Fernando
0 (0%)
Nico
0 (0%)
Mark
0 (0%)
Kimi
0 (0%)
Kamui
0 (0%)
Felipe
1 (4.3%)

Totaal aantal stemmen: 20

0634

Dat betwijfel ik. Maar Grosjean die gewoon gelijke tred houdt met Kimi is natuurlijk prima voor een jongen die eigenlijk al afgeschreven was.

T.Nuvolari

Bwa afgeschreven? Omdat hij in die eerste paar races niet het onderste uit de kan wist te halen. Mensen hebben tegenwoordig een nogal overdreven verwachtingspatroon. Hij is gewoon te vroeg voor de leeuwen geworpen.

Wizard

Citaat van: Jeroen op 11 juni 2012 - 22:50:16
Ik wel. Heb ik ook een keertje gelijk ;).

Mag ook wel eens. (y)

0634

Had ik vandaag inderdaad nog niet gehad. ;)

Sabai

Citaat van: Jeroen op 11 juni 2012 - 21:58:58
Tja, Grosjean is toch wel errug goed bezig hoor. Als je hem vergelijkt met Kimi zie je weinig verschil. Die gozer kan een aardig potje sturen en hoort gewoon in de F1 thuis.

Ik had in het begin van het seizoen nog mijn twijfels over hem. Z'n starts mogen nog iets beter. Maar hij hoort zeker in de F1 thuis. Zie hem nog zomaar een keer winnen dit seizoen.

0634

Misschien nog wel eerder dan Kimi.

monaco2011

Citaat van: Jeroen op 12 juni 2012 - 06:35:38
Dat betwijfel ik. Maar Grosjean die gewoon gelijke tred houdt met Kimi is natuurlijk prima voor een jongen die eigenlijk al afgeschreven was.
ach ja, Kimi was ook al geschreven en ik heb niet de indruk dat ie nog het niveau van vroeger heeft. Die Lotus heeft volgens mij echt de beste racepace en met wat betere kwalificatie's en wat minder fouten/pech had zelfs Grosjean dit jaar al bovenaan kunnen staan. Kun je nagaan wat de echte toppers er mee zouden kunnen. Fluitend was misschien overdreven, maar ik geloof wel dat Alonso met deze Lotus wk zou worden en zeker ook al races zou hebben gewonnen

0634

Tja ik heb geen reden om dat aan te nemen eigenlijk.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 12 juni 2012 - 18:59:40
Misschien nog wel eerder dan Kimi.

Zou zomaar kunnen, en dat verbaasd me overigens wel.
Had sowieso wel verwacht dat hij 't goed zou doen, maar had niet gedacht dat hij 't Kimi nu al zo lastig zou maken.

monaco2011

Citaat van: Jeroen op 12 juni 2012 - 19:25:32
Tja ik heb geen reden om dat aan te nemen eigenlijk.
wat een saaie reactie ;)

0634

Tja, ik had er wel een mop bij kunnen vertellen maar ik wist er zo snel geen eentje. ;)

monaco2011

Citaat van: Jeroen op 12 juni 2012 - 19:50:07
Tja, ik had er wel een mop bij kunnen vertellen maar ik wist er zo snel geen eentje. ;)
ja, dat was wel zo leuk geweest. Nee, maar je houdt het wel erg kort.
Als je ziet dat Grosjean als 3x is uitgevallen dit jaar, misschien een goede coureur is of kan worden, maar momenteel zeker geen topper. En hij rijdt de laatste races gemakkelijk (haast onzichtbaar) naar het podium. Als ik er dan vanuit ga dat Alonso nog wel wat meer uit die auto kan halen en geen rookie fouten maakt dan denk ik toch dat ie makkelijk aan kop van het kampioenschap had kunnen staan. Maar dat zie jij dus allemaal niet??

0634

Nou ja, die zou ongetwijfeld meer punten hebben, maar hoeveel meer weet ik niet. Ik vind het, mede gezien de prestaties van Kimi, wat overdreven om te stellen dat hij zomaar even makkelijk aan de kop van het veld zou hebben gestaan. Ook de Lotus is niet even stabiel in zijn performance. Om zomaar even te stellen dat Alonso in de auto het WK dik had aangevoerd is mij net iets teveel aanname.

monaco2011

Citaat van: Jeroen op 12 juni 2012 - 20:06:53
Nou ja, die zou ongetwijfeld meer punten hebben, maar hoeveel meer weet ik niet. Ik vind het, mede gezien de prestaties van Kimi, wat overdreven om te stellen dat hij zomaar even makkelijk aan de kop van het veld zou hebben gestaan. Ook de Lotus is niet even stabiel in zijn performance. Om zomaar even te stellen dat Alonso in de auto het WK dik had aangevoerd is mij net iets teveel aanname.
dat dik had ik al teruggenomen. Ik denk dat ie sowieso meer punten had gescoord in de races die Grosjean wel finishde plus dan nog 2 of 3 races waarin Grosjean uitviel en geen punten scoorde. Ik vind Raikkonen momenteel eerlijk gezegd geen goed graadmeter, da's idd ook een aanname, maar volgens mij heb jij ook niet zo'n hoge pet (meer) van hem op.
Maar t is idd een gevoel en  ik heb eigenlijk ook weinig zin om te gaan proberen omdat verder te gaan onderbouwen en dat tot juli 2018 te gaan verdedigen ;)

0634

Dingen terugnemen mag niet op dit forum. Staat in de huisregels die iedereen heeft moeten ondertekenen ;).

Tja, dat kan een gevoel zijn. Ik heb ook wel een gevoel dat het natuurlijk beter kan. Maar dat gevoel heb ik om eerlijk te zijn ook wel bij teams als Sauber en Williams. Ook dat zijn in de basis wel aardige wagens heb ik het idee. Maar hoeveel een rijder als Alonso of Vettel ze dan zou brengen, geen idee. Lastig te zeggen.