Montreal: man van de race

Gestart door 0634, 10 juni 2012 - 21:49:24

« vorige - volgende »

wie vond jij de beste?

Lewis
14 (60.9%)
Romain
2 (8.7%)
Sergio
6 (26.1%)
Sebas
0 (0%)
Fernando
0 (0%)
Nico
0 (0%)
Mark
0 (0%)
Kimi
0 (0%)
Kamui
0 (0%)
Felipe
1 (4.3%)

Totaal aantal stemmen: 20

Kootje

Citaat van: Fabian van Tiel op 11 juni 2012 - 00:13:05
Perez.
Knappe race gereden en van P15 naar P3 geracet. Waar Button eenzelfde strategie koos, maar kansloos rondreed heb ik genoten van Perez. Goede strategie en zelf foutloos gereden. Romain en Lewis volgen natuurlijk op kleine afstand!

Button dezelfde strategie ?? ???
Button deed 'n 3-stopper, Perez stopte maar 1x.
Voor de rest ben ik het wel met je eens, al heb ik Lewis als MotR.

Wizard

Volgens mij vertrok Button met dezelfde strategie alleen bleef de uitvoering uit. ;)

Folkert

Citaat van: Wizard op 11 juni 2012 - 08:30:23
Volgens mij vertrok Button met dezelfde strategie alleen bleef de uitvoering uit. ;)
Zelden heb ik Button zo zien harken als dit jaar. Race na race na race......na race. Wat een contrast met vorig jaar, waar hij de Mclaren voort trok.

Man vd race: Hamilton. Nam  Alonso en Vettel bij de ballen en reed een zeer sterke race. Waar ik bij Perez en Grosjean nog idee heb dat ze toch wel geluk hadden met de Spin van Massa, uitvallen van Schumacher(perez) slechte race pace van Button(perez) en slechte strategie van Alonso en Vettel. Ze reden zeer sterke race, zeer zeker. En misschien hadden ze deze heren zelf ook gepakt.


Als ik er zo over na denk ontzettend jammer dat Alonso en Vettel kozen voor een 1 stopper, had heel close kunnen zijn tussen Alonso, Vettel, Perez en Grosjean.
Trotse vader van Rosalie(L)

Gerard

Citaat van: KVDracer op 10 juni 2012 - 21:53:42
Citaat van: Mark F1gge op 10 juni 2012 - 21:52:00
Das niet zo moeilijk deze keer. Lewis natuurlijk!!
Eervolle vermeldingen voor Grojean en Perez... Dat dan weer wel.

Idem, en Grosjean en Perez verdienen zeker een waardevolle vermelding, met wat geluk winnen ze nog eens dit seizoen.

eens....

Fabian

@Kootje
Volgens mij was Button van plan hetzelfde te doen als Perez en Grosjean, maar was de uitvoering inderdaad niet zo goed....

Kootje

Citaat van: Fabian van Tiel op 11 juni 2012 - 15:00:31
@Kootje
Volgens mij was Button van plan hetzelfde te doen als Perez en Grosjean, maar was de uitvoering inderdaad niet zo goed....

Als je na ronde 15 ??? al binnenkomt voor nieuw rubber sta je niet op 'n eenstopper lijkt mij. ::)

Jozef

Inderdaad maar dat is dan ook precies wat er fout ging... hij was nog maar 15 ronden ver en hij had zijn softs al geturfd.

maartenf1

Ik moet toch voor Lewis gaan, hij reed fantastisch, terwijl ik natuurlijk iemand als Kimi of Schumi op de hoogste trede zien staan.

Uiteraard ook alle eer naar Grosjean en Perez, die mooi konden profiteren van de slechte strategie van Alonso en Seb

Kootje

Citaat van: Jozef op 11 juni 2012 - 16:47:40
Inderdaad maar dat is dan ook precies wat er fout ging... hij was nog maar 15 ronden ver en hij had zijn softs al geturfd.

Daarom geloof ik niet in 'n 1-stopstrategie.
Bij McLaren zijn ze niet dom en weten ze ook wel dat Button het op deze banden niet voor elkaar krijgt lange stints te rijden.

T.Nuvolari

Toch voor Perez gekozen, hoewel ik evenzeer voor Hamilton of Grosjean had kunnen kiezen.

0634

Tja, Grosjean is toch wel errug goed bezig hoor. Als je hem vergelijkt met Kimi zie je weinig verschil. Die gozer kan een aardig potje sturen en hoort gewoon in de F1 thuis.

Wizard

Inderdaad. Heb me in hem vergist. Begint te ontpoppen tot een leuke rijder.

Fabian

Citaat van: Wizard op 11 juni 2012 - 22:16:10
Inderdaad. Heb me in hem vergist. Begint te ontpoppen tot een leuke rijder.
Ik ook. Had niet gedacht dat Grosjean zo lekker vooraan mee zou rijden.

0634

Ik wel. Heb ik ook een keertje gelijk ;).

monaco2011

ligt ook vooral aan die Lotus, volgens mij wordt een Alonso of Hamilton daar fluitend kampioen mee.