Wat voor waardevolle spullen-uit de F1-heb jij?

Gestart door SanderD, 27 mei 2012 - 16:52:26

« vorige - volgende »

Wizard

Puike verzameling!! Formule 1 dvd van 1984-1994 heb ik ook!

Enzo

Hoewel ik al heel lang een liefhebber ben, heb ik nooit echt wat gegeven om dergelijke snuisterijen.
Ik heb dus ook niets waar ik hier mee kan pronken... :-[

Schumivill

Net dit boek gekocht van Jacky Ickx,mooi ding,veel foto's,weinig tekst (zo heb ik het graag)

http://www.uitgeverijkannibaal.be/jacky-ickx
Francorchamps:'96,'00,'01,'02,'04,'05,'08,'15,'16,'17
Hockenheim: '03
Nurburgring: '06,'07,'09
Barcelona: '10,'11,'12
Boedapest: '13,'14,'17
Montreal: '14
Monza: '18

Enzo


SDG

Citaat van: Schumivill op 14 juli 2012 - 01:27:13
Net dit boek gekocht van Jacky Ickx,mooi ding,veel foto's,weinig tekst (zo heb ik het graag)

http://www.uitgeverijkannibaal.be/jacky-ickx

Ik ga die ook eens op mijn verlanglijstje plaatsen, denk ik.

SDG

Zonet via Amazon voor een prikje 'The Lost Generation' besteld. Een werkje over de carrières van Roger Williamson, Tony Brise en Tom Pryce, drie Britse coureurs die allen stierven in de jaren zeventig.


Fabian

Heb ook wat boeken. Heel veel boeken van Ferrari en de biografie van Schumacher. Ook het geweldige boek van Senna heb ik. Ik lees graag biografie's en heb op vakantie de biografie van Maarten van der Weijden gelezen. Erg indrukwekkend. Ga nu twee Engelstalige biografie's bestellen. Die van Hamilton en Coulthard.

Franky R.

Citaat van: Fabian op 30 juli 2012 - 14:10:38
Heb ook wat boeken. Heel veel boeken van Ferrari en de biografie van Schumacher. Ook het geweldige boek van Senna heb ik. Ik lees graag biografie's en heb op vakantie de biografie van Maarten van der Weijden gelezen. Erg indrukwekkend. Ga nu twee Engelstalige biografie's bestellen. Die van Hamilton en Coulthard.


Oh, ja...boeken. Bernie Ecclestone, Michael Schumacher, Alain Prost, Soichiro Honda...


Enne, er is altijd baas boven baas...Maar ik vind het wel wat hebben. Maak kennis met de woning van de Braziliaan Michel, die ook helemaal gek is van de Formule 1!


http://wtf1.co.uk/insane-fan-turns-house-into-huge-f1-collection/





Echt gaaf, zo'n echte (?) neus van een Benetton als lamp!





Let op die salontafel! Daar is een F1-velg in verwerkt!!!

SDG

Zelfs de Shadow van Jan Lammers hangt daar aan de muur, zeg.

SDG

Vandaag nog dit werkelijk schitterende boek thuis ontvangen, gekocht voor 25 Euro bij Amazon (vergelijk maar eens de prijs bij GPWorld!):


SDG

Citaat van: Kootje op 27 mei 2012 - 17:17:34
Helemaal niets.
Mijn enige F1 memorabilia zijn 'n teamshirt van Spijker en Williams, en van die laatste ook nog 'n petje.
Alles zonder handtekening.

And that's it.

Maar goed, ik geef daar dan ook niets om.
Nooit gedaan ook, ook niet op andere gebieden als voetbal, muziek od.

Ik heb ooit nog een tijd gehad waarin ik er een sport van maakte om concerttickets te laten tekenen, maar daar ben ik al heel lang van afgestapt. Ik heb zelfs ooit eens toen ik mijn flat aan het uitmesten was die doos met al die concerttickets gewoon weggegooid, kun je nagaan. Foto's eigenlijk idem. Vorig jaar had ik in Spanje de mogelijkheid om met MotoGP-legende Loris Capirossi op de foto te gaan, maar uiteindelijk niet gedaan. De enige beroemdheid waarmee ik ooit samen op de foto geweest ben, is Iron Maiden-zanger Bruce Dickinson (die foto heb ik gelukkig niét weggegooid).

Kootje

Citaat van: SDG op 04 april 2013 - 21:05:08
Ik heb ooit nog een tijd gehad waarin ik er een sport van maakte om concerttickets te laten tekenen, maar daar ben ik al heel lang van afgestapt. Ik heb zelfs ooit eens toen ik mijn flat aan het uitmesten was die doos met al die concerttickets gewoon weggegooid, kun je nagaan. Foto's eigenlijk idem.

Oei ..... das niet zo slim. Handtekeningen kunnen 'n hoop geld waard zijn.  :-\


CitaatVorig jaar had ik in Spanje de mogelijkheid om met MotoGP-legende Loris Capirossi op de foto te gaan, maar uiteindelijk niet gedaan. De enige beroemdheid waarmee ik ooit samen op de foto geweest ben, is Iron Maiden-zanger Bruce Dickinson (die foto heb ik gelukkig niét weggegooid).

Ook daar geef ik dus niets om. Ben wel 'n paar keer backstage geweest bij wat bands, maar ook daar heb ik geen tastbare herinneringen aan over gehouden. Het zit allemaal (ergens) in m'n hoofd.

Nick1989

Ik ben liefhebber van echte (het liefst wedstrijd gebruikte) onderdelen.

Ik heb een headrest van Fisichella wedstrijd gebruikt van de Renault R27 in 2007.

heb ook een motorcover van Vitantonio Liuzzi uit 2009 hiermee is hij gecrasht in de kwalificatie in Brazilië.

een voor velg van Fernando Alonso gebruikt (zeer waarschijnlijk) in de test sessie in Silverstone 2002 van een Renault R23.

Identieke Replica stuur van de Ferrari F60 2009... nr 074.

en als laatste 2 gebruikte nomex top shirtjes van Jos verstappen en Johnny Herbert uit het seizoen 2000/2001 (Arrows) voor onder het racepak.

Wel lache om te hebben dus..



Nick1989


Fabian

Dat zijn mooie spullen! Heb je die gekocht? Die dingen lijken me namelijk niet goedkoop....